Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 531 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    810
Volgens mij is dat geen afkeurende blik lieve schat. Ik zou in een orgie denk ik alleen niet weten waar ik het zoeken moet.
Ben ook vooral op zoek naar de (emotionele) connectie geweest de laatste jaren (en heb die misschien nu wel gevonden ook :smirk:)

Anders kan je net zo goed een filmpje opzetten en zelf aan de slag gaan.

GODVERDOMME JA ?!?! AFWIJZING VAN EEN VREEMDE OP EEN FORUM HAD IK NOOIT VERWERKT

haha met wie heb je die gevonden? Vertel? Is ze leuk? dikke memmen?

Dat hoor ik nu veel liever dan:

ik ben geil

Net achtergekomen dat mijn NVIDIA Shield afstandsbediening een leuke vorm heeft die je ook af kan trekken. Deed dat ineens terwijl ik naar prikkels zocht. (ASS)

LD0005755283_1.jpg

Van het weekend heeft mijn oude Womanizer het begeven en aangezien ik vandaag jarig ben heb ik mezelf dit maar cadeau gedaan 😇😍

Bekijk bijlage 34727
Ganz geil.

Ik weet niet wat het is, ben lichamelijk echt dood namelijk, maar vandaag gewoon zowat geen moment niet geil geweest :upsidedown: was echt magisch :hearteyes:

zelfbevrediging voelt de laatste tijd alleen zo fucking saai. Mja zij is ongesteld dus dat wordt hem even njet. Nu begrijp ik het nut van buitenvrouwen ineens een heel stuk beter :tearsofjoy:

zelfbevrediging voelt de laatste tijd alleen zo fucking saai. Mja zij is ongesteld dus dat wordt hem even njet. Nu begrijp ik het nut van buitenvrouwen ineens een heel stuk beter :tearsofjoy:
chapo
nu nog effe die buiten vrouw krijgen en dr zal geen probleem meer zijn

zowieso beter dan drug :innocent:

3fa genomen. Wilde van alles doen, maar dan ga je even met je telefoon op bed liggen en is de middag zo voorbij. Nu snel worden om de dingen nog te doen die ik wilde🙈

Terug
Bovenaan