Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 530 65,5%
  • Nee

Stemmen: 279 34,5%

• Totaal aantal stemmers
    809
Ik hoop van harte, dat de vrouw/man die jou tegenkomt, opgewassen is tegen de jarenlang ingehoude frustraties en irritaties die je hebt onwikkeld.

Doe je wel een beetje voorzichtig! :mrgreen:

Het was een normale vraag toch?

Het is niet ongezond om nog geen seks gehad te hebben op je 19e. Ik wou dat ik het over kon doen, dan had ik ook gewacht met het uitpakken van dat cadeau.

Drientje zei:
Het was een normale vraag toch?

Het is niet ongezond om nog geen seks gehad te hebben op je 19e. Ik wou dat ik het over kon doen, dan had ik ook gewacht met het uitpakken van dat cadeau.

True! ^.^

Vanaf mijn 12de kreeg ik die gevoellens al.. en tot zover heb ik nog nooit een kans gehad bij een meid..
Weet niet waardoor het komt.. alle meiden hebben liever een jongen met ervaring zeker??
Weet alleen dat het mij erg bezighoud.. en niet minder maar meer wordt..

Hoe meer je het een 'musst' vind, hoe minder snel het gaat gebeuren denk ik. Ik denk niet dat meiden persé iemand met ervaring willen. Hangt er allemaal wat van af wat ze willen van jou, gewoon sex of relatie?

Ik zou er gewoon niet te veel over dobben, sex is iets dat je niet kan forceren (tenzij je rohypnol in je achterzak hebt). Ikzelf ben nog nooit uitgegaan met de gedachte, oh my god ik moet neuken Nu! Zodra ik dat gevoel zou hebben zou ik ook niet meer weggaan, mijn advies: gewoon afwachten en zien wat er op je afkomt :)

Mescaline zei:
Vanaf mijn 12de kreeg ik die gevoellens al.. en tot zover heb ik nog nooit een kans gehad bij een meid..
Weet niet waardoor het komt.. alle meiden hebben liever een jongen met ervaring zeker??
Weet alleen dat het mij erg bezighoud.. en niet minder maar meer wordt..

Ben je nog maagd dan? :P

Mescaline zei:
alle meiden hebben liever een jongen met ervaring zeker??
Nee hoor. Het zou me wel erg leuk lijken als je iemand treft die nog maagd is, dan kan ik hem nog helemaal vertellen wat ik nou lekker vind en gaat hij niet zijn ervaringen met anderen op mij toepassen.

Oh trouwens. Ik heb ooit eens een jongen van 23 ontmaagd dus je bent niet de enige. Hij was zo cute! Snap niet dat hij nog nooit een meisje gehad had.

Drientje zei:
Mescaline zei:
alle meiden hebben liever een jongen met ervaring zeker??
Nee hoor. Het zou me wel erg leuk lijken als je iemand treft die nog maagd is, dan kan ik hem nog helemaal vertellen wat ik nou lekker vind en gaat hij niet zijn ervaringen met anderen op mij toepassen.

Oh trouwens. Ik heb ooit eens een jongen van 23 ontmaagd dus je bent niet de enige. Hij was zo cute! Snap niet dat hij nog nooit een meisje gehad had.

Precies. :wink:
Een onervaren man heeft iets heel 'puurs'.
Beter dan een man die alles al gedaan/gezien heeft en voor wie je 1 van de velen bent. :kots:
Maar that's me.

Oom Klaas zei:
'k Heb nu niet eens de energie om geil te zijn...ook al zou ik het wel willen.
That, for the last couple of weeks.

Ik zou mijzelf eens wat slaap moeten gunnen, misschien dat ik dan ook weer eens aan 'n dame kan beginnen, met bijbehorende geiligheid.

Olle

zaterdag avond en de hele zondag al geweest...langs geweest en blijven slapen bij een leuke meid...nu dus ff niet meer :P

Lauu zei:
zaterdag avond en de hele zondag al geweest...langs geweest en blijven slapen bij een leuke meid...nu dus ff niet meer :P
je bent dus niet meer geil, dus eigenlijk boeit het ons geen fuck meer...

Elfquest zei:
Precies. :wink:
Een onervaren man heeft iets heel 'puurs'.
Misschien wel, maar sommige ervaren mannen kunnen ook echt een fetisch hebben voor klaar komende vrouwen. Waar door het alsnog een goed einde heeft. Communicatie speelt daar ook best een grote rol in! :beer:

OT: Ik weet niet... volgens de alcohol niet meer volgens mij :s

Amateurtje zei:
Damn ik ben zo geil als boter.

Dan ben ik zo geil als margarine. :P
Het punt geilheid ben ik wel voorbij, gewoon wat liefde/aandacht in general is al een enorm hoog gegrepen doel, laat staan enige vorm van seks. :rolleyes:

op de wijs van, Chocolade, van Frans Bauwer

Zit je nu alweer te beven
lig je daar nu weer alleen
Zal ik je nu weer iets geven
Oh ja dan krijg je er één

Had ik je nog laten kiezen
ben ik je lekkerste beest
Ik laat jou het hardste zingen
met jou is het altijd feest

Ik ben zo geil als margarine
ik ben zo geil als een dolfijn
ik krijg een paal als jij me aankijkt
Daarom wil ik zo graag bij jou zijn

Je bent voor mij de mona lisa
het allermooiste schilderij
Als je niet weet wie je moet kiezen
de lekkerste is die van mij

Als je het wil doen we dingen
het is eronder of op
Weer wat standjes verzinnen
jij wil niet dat ik stop.

Jij laat me steeds weer zo komen
Iedere nacht steeds maar weer
Jij laat mijn bloed sneller stromen
dan gaat het vanbinnen tekeer.

Ik ben zo geil als margarine

Je bent voor mij de mona lisa
de lekkerste is die van mij.

k ben zo geil als margarine

je bent voor mij de mona lisa
de lekkerste is die van mij.

Ben zo geil als een paling in een emmer mayonaise.
conger-eel-peek-689691-sw.jpg

Terug
Bovenaan