Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 531 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    810
Als ik tieten had, zat ik er continu aan.
Precies! Tenminste, dat denk ik... Als ze de jouwe zijn, zijn ze dan nog even interessant? :thinking:

En ze schijnen ook niet een en al plezier te zijn, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.

Misschien maar goed ook dat we ze niet hebben dan...

Geen probleem. Heb t gwn gepakt om wakker te blijven. Heb dit ooit 1x eerder gedaan en wou het gewoon delen haha
Wat voor werk doe je en hoe ga je naar je werk? Een voertuig besturen onder invloed is strafbaar en zeer gevaarlijk.

Daarnaast kan je ontslagen worden als je onder invloed op je werk verschijnt en helemaal als je door blijft gebruiken tijdens je werk. Je had je beter gewoon ziek kunnen melden.

Wat voor werk doe je en hoe ga je naar je werk? Een voertuig besturen onder invloed is strafbaar en zeer gevaarlijk.

Daarnaast kan je ontslagen worden als je onder invloed op je werk verschijnt en helemaal als je door blijft gebruiken tijdens je werk. Je had je beter gewoon ziek kunnen melden.
Ik ben niet super high en al afgewerkt ! Ik reis met t ov. Bedankt voor de zorgen maar dat is bij deze niet nodig

Gisteren nacht gedroomd dat ik sex had met Maarten van Rossem :fearscream:. Geen gelul. En dat ik in m'n droom nog dacht: dat die ouwe 'm nog overeind krijgt joh!

Ben niet geil, maar moest deze even kwijt :laughing:. Het leek me dat het wel past tussen de gevoelige tegels en afgestofte dildo's.

Woonde vroeger in de Droevendaalse Steeg in Wageningen en de ouder(s) van één van mijn huisgenoten had(den) Amerikanistiek gestudeerd met Maarten van Rossem.

Heb me altijd afgevraagd wat die studie nou precies inhield. Kreeg je practicum met een cowboyhoed, een klappertjespistool en een indianentooi?

Laatst bewerkt:
Woonde vroeger in de Droevendaalse Steeg in Wageningen en de ouder(s) van één van mijn huisgenoten had(den) Amerikanistiek gestudeerd met Maarten van Rossem.

Heb me altijd afgevraagd wat die studie nou precies inhield. Kreeg je practicum met een cowboyhoed, een klappertjespistool en een indianentooi?
Aahhh jij bent ons alvast aan het opwarmen voor carnaval?

Kom pak je lasso maar
Zo vangen cowboys indianen! Ladieladiela steeds op zoek naar avontuur.

Aahhh jij bent ons alvast aan het opwarmen voor carnaval?

Kom pak je lasso maar
Zo vangen cowboys indianen! Ladieladiela steeds op zoek naar avontuur.
Je hebt van die mode-studies. Amerikanistiek was er een van en Sociale Geografie (Henk Westbroek, Stefan Sanders en mijn neef) was een andere.

En vergeet niet een plaat op te zetten!

Als je tenminste gelooft dat dat land echt is...

Laatst bewerkt:
Heb vandaag de beste seks van mijn leven gehad met alleen 2gram kratom thee. Vriend had 5gram op maar hij heeft het bijna 3 uur lang kunnen volhouden, misschien zijn zijn heupen mechanisch. Omdat ik een tijdje lang al vrouwelijke hormonen gebruik en daarom sinds een weekje kan ik geen sperma meer aanmaken maar kan ik nog wel een orgasme hebben. Ze voelen wel anders, zelfs beter en er zit geen limiet op volgens mij want ik had niet kunnen bijhouden hoe vaak mijn vriend me heeft laten klaar komen. Ja 4-mmc en 3-mmc zijn geweldig voor seks maar als het elke keer zo gaat dan heb ik dat spul nooit meer nodig.

Terug
Bovenaan