chemboy
Belezen gebruiker
deed ‘t pijn omdat het ‘n groot stuk was of door de substance zelf?Het is -afgezien van de pijn aan je pisbuis- een bijzondere ervaring.
Het leek wel of er energie uit mijn heiligbeen mijn lichaam binnenstraalde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
deed ‘t pijn omdat het ‘n groot stuk was of door de substance zelf?Het is -afgezien van de pijn aan je pisbuis- een bijzondere ervaring.
Het leek wel of er energie uit mijn heiligbeen mijn lichaam binnenstraalde.
deed ‘t pijn omdat het ‘n groot stuk was of door de substance zelf?
Wat versta jij onder leuk?mega zeg! Wie zin in een leuke avond?🤤🙈
Ik laat me verrassen 😀Wat versta jij onder leuk?
Thanks maar ik zat hier helemaal niet op te wachten..Ooohj. Net mijn eerste dick pic gestuurd hier. Ben mega geil nu.
🤣🤣🤣🤣Thanks maar ik zat hier helemaal niet op te wachten..
Ik van mijn eigen pikWaar zijn jullie zo geil van dan?
Oei oei oei. Gelukkig heb je je geschiedenis nog dan kun je regelmatig ff checken wat je de vorige avond hebt uitgespookt haha.Klopt. Moest ff in mijn telegram duiken. Is alweer 3 maanden geleden en toen was ik redelijk high 🫣😅
Ja. Maar in my defense, dit was wel iets meer dan vorige avondOei oei oei. Gelukkig heb je je geschiedenis nog dan kun je regelmatig ff checken wat je de vorige avond hebt uitgespookt haha.
Je post in het verkeerde topic, dit hoort in "wat was jouw laatste aankoop?"
Dit zou onder ons blijven. Laatste keer dat ik iets bij jou koop. 😌Je post in het verkeerde topic, dit hoort in "wat was jouw laatste aankoop?"
Ik zou dit niet eens lekker vinden of zo. Dat gat is sowieso te groot. Tenzij je echt een dikke penis hebt is dit ding gewoon een onding.
Het is een grapje hè 👀Ik zou dit niet eens lekker vinden of zo. Dat gat is sowieso te groot. Tenzij je echt een dikke penis hebt is dit ding gewoon een onding.
🙃Het is een grapje hè 👀
Geilneef
Beetje wel ja.Geilneef
Ik heb gisteren twee keer stimfap-sessies van enkele uren gehad en vanavond eentje van 3-4 uur of zo.weet niet eens meer voor de hoeveelste keer ik geil ben in 4 uur tijd😭
Ja gaat wel. Beetje moeier dan normaal de afgelopen paar dagen.Hoe gaat het mensen ?
Gewoon openen dat ding en mee bezig gaan.Beste geilpeuken kijk eens wat ik nuchter tijdens het honden uitlaten gevonden heb….. de meeste geilpeuken hier gaan lachen
Graag feedback ik heb dat ding nog niet gebruikt en wou van de mannen en wilde woeste milfen hier horen hoe of wat… kom over een paar dagen terug onder invloed de nodige zaken dan praten we verder please feedback
Desinfecteer dat ding (als het gebruikt is).Beste geilpeuken kijk eens wat ik nuchter tijdens het honden uitlaten gevonden heb….. de meeste geilpeuken hier gaan lachen
Graag feedback ik heb dat ding nog niet gebruikt en wou van de mannen en wilde woeste milfen hier horen hoe of wat… kom over een paar dagen terug onder invloed de nodige zaken dan praten we verder please feedback
het lezen van dit bericht was echt een wilde fever dreamBeste geilpeuken kijk eens wat ik nuchter tijdens het honden uitlaten gevonden heb….. de meeste geilpeuken hier gaan lachen
Niemand meer geil de laatste tijd?
Oh, hoop dat alles in orde komt en dat je je beter voelt achterafJawel hoor, maandje niet echt na dat gebeuren in Kerstvakantie maar nu gelukkig wel weer.
Alleen straks vanaf maandag zit ik 3 weken in een kliniek dus dan wordt het ook niet echt wat.
😂😂Hahah je moest eens weten..
klinkt geil inderdaad.Ging een beetje te ver ermee.
Zo kijken of ik nog gezond ben.
Mijn BBC wil me graag weer zien en stuurt me Whatsapps als mijn moeder naar bed is.
Oh, hoop dat alles in orde komt en dat je je beter voelt achteraf
+1wie is er geil🙈