Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 531 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    810
Beste geilpeuken kijk eens wat ik nuchter tijdens het honden uitlaten gevonden heb….. de meeste geilpeuken hier gaan lachen
Graag feedback ik heb dat ding nog niet gebruikt en wou van de mannen en wilde woeste milfen hier horen hoe of wat… kom over een paar dagen terug onder invloed de nodige zaken dan praten we verder please feedback

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    103,4 KB · Weergaven: 47
Beste geilpeuken kijk eens wat ik nuchter tijdens het honden uitlaten gevonden heb….. de meeste geilpeuken hier gaan lachen
Graag feedback ik heb dat ding nog niet gebruikt en wou van de mannen en wilde woeste milfen hier horen hoe of wat… kom over een paar dagen terug onder invloed de nodige zaken dan praten we verder please feedback
Gewoon openen dat ding en mee bezig gaan.
Ergste wat kan gebeuren is dat je een infectie kan oplopen.

Is ongeveer hetzelfde risico als met gebruikte injectie naalden die je op straat vindt, kan prima als je tegen een beetje dodelijke infectie of enge ontsteking kan.

Desinfecteer dat ding (als het gebruikt is).

Laatst bewerkt:
het lezen van dit bericht was echt een wilde fever dream

Jawel hoor, maandje niet echt na dat gebeuren in Kerstvakantie maar nu gelukkig wel weer.
Alleen straks vanaf maandag zit ik 3 weken in een kliniek dus dan wordt het ook niet echt wat.
Oh, hoop dat alles in orde komt en dat je je beter voelt achteraf
Hahah je moest eens weten..
😂😂
Ging een beetje te ver ermee.

Zo kijken of ik nog gezond ben.

Mijn BBC wil me graag weer zien en stuurt me Whatsapps als mijn moeder naar bed is.
klinkt geil inderdaad.
Veel sterkte straks

Terug
Bovenaan