Ik begrijp het eigenlijk wel. Als je naakt wilt rondlopen hoef je toch niet ook te willen dat er her en der mensen om je heen seks hebben? Naaktheid staat niet gelijk aan seks hebben.Ja zo gaat t vaak
Een deel van de naaktstrandje bezoekers vind dit niet leuk dat er sex recreanten komen OOK HETERO maar t is vaak wel zo. T blijft een taboe: sex en naaktrecratie. Helaas zijn er nudisten die extra preuts zijn hoe vreemd t ook klinkt en willen absoluut niet met sex geconfronteerd worden. IMO maakt het weinig uit want de meeste mensen denken toch wel dat het een grote orgie is op een naaktstrandje helaas
Bussloo is een bekend groot met velden voor families, deel voor hitsige hetero’s en apart veldje voor hitsige homo’s dus mooi verdeeld hoor ik van anderen. Als je wat zoekt kun je t vinden 😉
Ben er zelf nooit geweest maar ga t wel keer doen ooit heb er spannende verhalen over gehoord
Het blijft lastig want je kunt bekeurd worden en veel mensen zitten er niet op te wachten en dat is netjes uitgedrukt 😳
Lees hier maar eens
Naaktstrandje.nl
Als er aparte veldjes voor zijn snap ik het wel.