Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 531 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    810
Goeie tip!

@Casrus hoe leer je deepthroaten? Ik heb gelezen dat je je hoofd recht moet houden, niet naar boven zeg maar?

Je moet zelf aanvoelen hoe het het beste werkt.

Begin zelf meest op mijn knieën terwijl hij staat. Dan beweeg ik mijn hoofd langzaam naar voren totdat hij mijn keel raakt (snuif ik poppers) en probeer de hele penis naar beneden te laten schuiven.

Je ogen gaan daar tranen en je gaat kokhalzen.
Kan ook erg sexy zijn.

Laatst bewerkt:
Onze favoriete club! :sunglasses: Tip: In het begin wat verschillende (thema)avonden aan doen om te kijken welke het beste bij je past en welk publiek je het beste ligt. Dat verschilt heel erg per avond namelijk.
Kom je ook wel eens in Fata Morgana?
Benieuwd of dat dan beetje vergelijkbaar is met Fun4two?

Je moet zelf aanvoelen hoe het het beste werkt.

Begin zelf meest op mijn knieën terwijl hij staat. Dan beweeg ik mijn hoofd langzaam naar voren totdat hij mijn keel raakt (snuif ik poppers) en probeer de hele penis naar beneden te laten schuiven.

Je ogen gaan daar tranen en je gaat kokhalzen.
Kan ook erg sexy zijn

Vind het ook makkelijker als de man gewoon rechtop staat.
Tranende ogen word meestal super geil gevonden. Dan doe je het schijnbaar erg goed.
Met poppers heb ik nog nooit geexperimenteerd. Wilde ik wel proberen maar zag zoveeeel soorten.
Kom je daarmee nog verder dan?

Vind het ook makkelijker als de man gewoon rechtop staat.
Tranende ogen word meestal super geil gevonden. Dan doe je het schijnbaar erg goed.
Met poppers heb ik nog nooit geexperimenteerd. Wilde ik wel proberen maar zag zoveeeel soorten.
Kom je daarmee nog verder dan?

Ja, ze helpen kringspieren ontspannen. Dus ook je keel.

Maar ze zijn niet voor iedereen en ze maken het gemakkelijker om je grenzen te negeren (net zoals alcohol).

Mijn vriend/partner zweert erbij, maar heb zelf even pauze.

Wel doen ze de erectie van heren verslappen dus wij mogen niet teveel te vaak nemen als we onze penis tenminste willen gebruiken.

Laatst bewerkt:
Ja, ze helpen kringspieren ontspannen.

Maar ze zijn niet voor iedereen en ze maken het gemakkelijker om je grenzen te negeren (net zoals alcohol).

Mijn vriend/partner zweert erbij, maar heb zelf even pauze.

Wel doen ze de erectie van heren verslappen dus wij mogen niet teveel te vaak nemen als we onze penis tenminste willen gebruiken.
Van die kringspier was idd ook 1 van de redenen ze is te proberen. Maar toch verbaasd dat het dus voor een deepthroath ook helpt.

Dus als het werkt is er binnenkort iemand heel gelukkig.

Grenzen wat zijn dat??
Die zijn er toch een beetje om te verleggen of nahja proberen me partner en ik wel.

Verslappen is dat echt daarvan of omdat het vaak gecombineerd word?

Van die kringspier was idd ook 1 van de redenen ze is te proberen. Maar toch verbaasd dat het dus voor een deepthroath ook helpt.

Dus als het werkt is er binnenkort iemand heel gelukkig.

Grenzen wat zijn dat??
Die zijn er toch een beetje om te verleggen of nahja proberen me partner en ik wel.

Verslappen is dat echt daarvan of omdat het vaak gecombineerd word?
Verslappen… eerder ontspannen 🫠

Je wilt niet alles met iedereen zonder condoom doen.

Bij je partner is het wel okay.

Probeer het maar uit.

Een combi met alcohol of andere middelen maakt het nog erger.
Nee klopt idd. Wil het ook gewoon thuis doen met mn vriend.

Had in de parenclub idd ook dat niet iedereen een condoom wil gebruiken.
Dus dat zo dan idd wel een spijt moment opleveren. (Hopelijk is dat dan het ergste dat ik er aan over zou houden).

Drinken geen of nauwelijks alcohol.
Blij dat we daar vanaf zijn.

Wel soms net ervoor een speed bom en een jointje.

Maar gaan het meemaken. Van de week is een keer wat bestellen. Tips en ervaringen zijn hartstikke leuk maar helaas werkt het toch bij iedereen weer anders.
Tot nog toe zie ik gelukkig wel veel positieve reacties erop.

Kom je ook wel eens in Fata Morgana?
Benieuwd of dat dan beetje vergelijkbaar is met Fun4two?

Fata doet net even wat meer high end en luxueuzer aan, maar in de Fun vind ik het gezelliger en is er meer actie. Bij de Fata nogal veel kijkers en minder doeners naar mijn ervaring.

Fata doet net even wat meer high end en luxueuzer aan, maar in de Fun vind ik het gezelliger en is er meer actie. Bij de Fata nogal veel kijkers en minder doeners naar mijn ervaring.
Was net weer ff gluren op de website van fun. En krijg daar het gevoel altijd dat er veel meer mensen komen die wat meer van het extreme zijn aangezien ze ook vaak kinky thema hebben en hardcore night.

Zo een 1e x als je er nieuw komt en alles nog even wilt verkennen en ontdekken hoeft het niet al te druk en ruig.

Was net weer ff gluren op de website van fun. En krijg daar het gevoel altijd dat er veel meer mensen komen die wat meer van het extreme zijn aangezien ze ook vaak kinky thema hebben en hardcore night.

Zo een 1e x als je er nieuw komt en alles nog even wilt verkennen en ontdekken hoeft het niet al te druk en ruig.

Die kinky en hardcore avonden zijn heftig inderdaad, maar dat geven ze ook aan.
Als je een keer rustig wil ontdekken, ga dan op een vrijdag- of zaterdagavond als er geen thema avond is.

@Casrus poppers werkt toch maar een minuut? Dus dan kan je maar 1 minuut goed deepthroaten.
Ik heb trouwens goede ervaringen met ghb, heb daarop anale sex geleerd. Mss helpt het ook voor deepthroat.

Die kinky en hardcore avonden zijn heftig inderdaad, maar dat geven ze ook aan.
Als je een keer rustig wil ontdekken, ga dan op een vrijdag- of zaterdagavond als er geen thema avond is.

Wat gebeurd er op zo'n kinky/hardcore avond?

Heb er ook nog één, al heb je het niet aan mij gevraagd.

Leer je kokhals-reflex onderdrukken (oefenen + poppers). Zéér gewilde pijp-techniek.
Daar heb je verdovende sprays voor heb ik wel een ergens gezien.

(op de OK deden we dat met Xylocaine spray bij patienten die wakker een tube in hun keel kregen voordat ze inslaap werden gemaakt)

Terug
Bovenaan