Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 531 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    810
Vandaag lekker vrij. Begonnen met een paar puntjes pep. Net bijgepakt. Me-ga geil.
Vind het altijd verbazingwekkend hoe de pep mijn bi-neigingen triggerren.
Ben nu lekker aan het stimfappen en zou oprecht liever de mannelijke acteur doen dan de vrouwelijke 🤣

Bij mij was het stimfappen en stimchatten vannacht.

Hoewel niks wat ik doe echt erg is zit ik waarschijnlijk net wel over het randje van het wettelijk toegestane.

Het zijn dingen waar ik onder invloed van andere middelen dan NEP niet naar taal.

Even een vraag, ik ben benieuwd of andere dit ook hebben.

Ben je onder de invloed van pep ook zo gefascineerd door je eigen pik?
Ik ben een bescheiden jongen, en ik sta mezelf echt niet te verheerlijken in de spiegel, maar als ik dan zo met mezelf bezig ben dan word ik gewoon geil van mijn eigen pik?

Weird..

Ik ben een bescheiden jongen, en ik sta mezelf echt niet te verheerlijken in de spiegel, maar als ik dan zo met mezelf bezig ben dan word ik gewoon geil van mijn eigen pik?

Weird..
Bij NEP niet.

Bij mij tenminste.

Laatst bewerkt:

Weird..
Geniet er naar van .... Doe ik ook 😘😜

Ik binnenkort ook weer met een paar mannen. 😋
Heb jij trouwens ervaring met poppers bij pepseks? Laatst een paar keer gedaan, maar dat ging wel heel erg heftig. M'n vrouw dacht even dat het niet goed met me ging. Was heerlijk, maar ben er een beetje terughoudend mee. Wel de bedoeling dat m'n rikketik blijft tikken

Poppers wordt veel gebruikt door gays om er een korte geile rush van te krijgen. Ik gebruik het niet want ik krijg er meteen hoofdpijn van. En ik vind de rush te kort duren en daarmee vind ik het te onrustig.

Poppers wordt veel gebruikt door gays om er een korte geile rush van te krijgen. Ik gebruik het niet want ik krijg er meteen hoofdpijn van. En ik vind de rush te kort duren en daarmee vind ik het te onrustig.
Ik vind het bij de pepseks heerlijk bij het klaarkomen. Niet te vaak, alleen als het echt heftig is en dan een flinke snuif net als ik het voel opkomen.

Laatst bewerkt:
Ik ben geil op een milf op dit forum ik weet het is virtueel, en al zal het een kopkino blijven. Ik ben weer op dreef en ben erg ondeugend die speedfreaks hier Kevin Bock drauff oma’s is mmmm ok sommige gewoon die rijpe foxy milten ik kan ook niet zonder een zonnebril buiten komen omg omg stomme speed ook

Owja ik weet dat met speed ik ook teveel praatjes heb want tijdje terug stond er een lekker snoepje die ik mocht beroeren had ik toch bühne angst krijg ik hem wel hoog en al dat soort van angsten.., babbels ohne ende
Stiekem hoop ik dat die df milf dit leest en mij daarop beetje virtuele discipline bij brengt

Ik ben geil op een milf op dit forum ik weet het is virtueel, en al zal het een kopkino blijven. Ik ben weer op dreef en ben erg ondeugend die speedfreaks hier Kevin Bock drauff oma’s is mmmm ok sommige gewoon die rijpe foxy milten ik kan ook niet zonder een zonnebril buiten komen omg omg stomme speed ook

Owja ik weet dat met speed ik ook teveel praatjes heb want tijdje terug stond er een lekker snoepje die ik mocht beroeren had ik toch bühne angst krijg ik hem wel hoog en al dat soort van angsten.., babbels ohne ende
Stiekem hoop ik dat die df milf dit leest en mij daarop beetje virtuele discipline bij brengt
Pfff ja met speed kwam er niks van. Ik wou alleen maar lullen, als in: praten.

Hoop dat die milf en jij elkaar vinden. En een goed gesprek is ook wat waard hè.

Terug
Bovenaan