Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 532 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    811
hoe ga jij er mee om?
Die van mij toen liep van huis weg en moest ze stoppen bij de slagboom waar ik de wacht had in Ossendrecht,
Ik heb haar zo vriendelijk mogelijk op afstand kunnen houden met een doorgeladen uzi ,het was me plicht.
Toen ik thuis kwam was er een knallende ruzie,niet omdat ze weg liep maar om het feit dat ik moest schieten als ze haar handjes op de slagboom legde.
Na het incident ben ik over geplaatst naar Seedorf Duitsland.
1991

Ja gister was het weer zover ,standje 69 op de zij.
Ze was fanatiek bezig en had niet in de gaten dat het kruid al verschoten was en ze zoog me letterlijk krom tot ik zij dat ik klaar was haha.
Ze begon te lachen en slikte het laatste ook maar door ,topvrouw en dat nog na 20 jaar samen is pure passie en liefde en het ultieme voor zowel man en vrouw.
Ze is half Russisch dus echt een doordouwer ,ze is ook de enige die me kan laten kruipen als ze boos is ,ik tolereer dat alleen van haar zo diep is me liefde en respect.

Mislukte date voor het eerst sinds tijden vannacht op de Rozengracht.

Maar wel safe. Moet toegeven dat ik wel zin had in 'coke-inginnedag', maar heb dat al jaren niet meer gehad.

Maar we hadden eerst al een date deze week. Hij bleef maar vragen wat ik wilde. Als hij onder invloed was geweest dan had hij zelfs kletsend wel geaccepteerd wat ik bij hem deed.

Twee andere heren deden vannacht chemseks voorstellen, maar ik moet werken straks. Één wilde tips over hoe aan T en G te komen.

Terug
Bovenaan