Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
volgende keer beter. 😜
ik gebruik prep. en laat me bare nemen. dat is tijdens het spelen wel zo relaxt. Maar ja iederen heeft zijn eigen voorkeuren....
open relatie. we laten ons 1x in de 3 maanden testen
maar ik neem aan dat jij ook een open relatie hebt.
haha, kijk eens aan. je schitterde in het donker 😍
Hebben niet bijna alle gays een open relatie? Mannen zijn daar volgens mij wel makkelijker in.open relatie. we laten ons 1x in de 3 maanden testen
Hebben niet bijna alle gays een open relatie? Mannen zijn daar volgens mij wel makkelijker in.
Hebben niet bijna alle gays een open relatie? Mannen zijn daar volgens mij wel makkelijker in.
de meeste vrienden van mij hebben een open relatie. wel zo makkelijk.
Beter koop je trekzalf..Haha geweldig.
Maar tsjezus wat zijn die condooms duur.
Geen van de 3 is nog beterBeter koop je trekzalf..
Bij mij hetzelfde en lijntje als ontbijt. Koffie en dan de douche in.Ochtenderectie
En ondertussen sta ik verdomme zeer heet. Want bij dat ochtendlijntje lijft het deze ochtend heus niet. Verdomme ben ik geil nu.Ochtenderectie
En ondertussen sta ik verdomme zeer heet. Want bij dat ochtendlijntje lijft het deze ochtend heus niet. Verdomme ben ik geil nu.
Het is wééér chemseks woensdag. Hoop dat die kattenschatten niet teveel mauwen vannacht. Gelukkig slaap ik vannacht niet in hun pies.
Zeg die pies hé, verkoop je dat toevallig ook? (Ik vraag het voor een mede forumlid)
Love at first... touch?Zeker. Hij vond me in de darkroom.
<romantische muziek>
Barbie needs love too!
Don't be a pussy..laatste keer is al weer aantal jaren geleden...Snak laatste tijd wel weer naar een ouderwets potje seks...