Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 532 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    811
Gister ging de pudding buks 2x af ,na 3 dagen onthouding.
Een keer bij een inwendig onderzoek/doorsmeer beurt ,de andere keer wou ik een nekschot geven maar kwam niet verder dan der middel.
Richten is altijd al een zwak geweest bij mij haha

Ze heb altijd al zo'n broekje willen hebben... MAAR?!?
Na lang uitleggen snapt het nu wel waarom dat niet kan....
Bekijk bijlage 67520
Zo zie je maar weer dat AI ook niet alles weet:

Om een ham te luchten, verwijder je de verpakking om de ham op kamertemperatuur te laten komen en lucht te laten circuleren, idealiter in een koele, droge en goed geventileerde ruimte zoals een kelder.

Er zijn meerdere manieren om ham te laten luchten.

Soms geloof ik dat er een Multivers is en wij gewoon in een verkeerd universum zitten.
Indd het beeld van de ideale vrouw verdwijnt ,echt vrouwen heb ik het over en niet die volgespoten poppetjes.
Helaas is dit de evolutie die nu plaat vind ,alles is nu uiterlijk gericht en dat is sad.

Indd het beeld van de ideale vrouw verdwijnt ,echt vrouwen heb ik het over en niet die volgespoten poppetjes.
Helaas is dit de evolutie die nu plaat vind ,alles is nu uiterlijk gericht en dat is sad.
Eerlijk gezegd ken ik ook nog veel echte vrouwelijke vrouwen.

Maar er is zeker een trend gaande. Ook qua narcisme door de selfie cultuur.

Alles gaat echter altijd in golven dus er zal weer een terugkeer komen naar meer echte mensen. Mits de pleuris niet uitbreekt voor die tijd.

En vijftigers van DF ..... klopt het? :)

Bekijk bijlage 67593
Ik kan indenken dat het soms wat moeilijker wordt ,voor de rest ondervind ik weinig problemen.
Bij dagelijkse seks kom er wel minder gevoel in.
Daarom las ik voor de eerste keer in 2 maanden even een pauze in van ongeveer 5 dagen als me vrouw haar handjes thuis kan houden,want het pistool blijft doorgeladen.
Kwestie van de trigger overhalen en daar ga ik weer haha.

Verslavend is het zeker,maar me dopamine pomp is nu toch wel ff defect hahaha

In de trein onderweg naar huis van een gezellig weekendje, vlak voor vertrek nog goed bijgepakt voor de terugreis. GVD ik ben geil! :$

Haha daar heb ik mijn vriend al voor❤️
haha, maar een minister heeft toch meerdere ambtenaren nodig :) bescherming is iig geregeld met de BOA.

Het zou wat zijn; een politieke partij die ontstaan is op een drugsforum. Vraag me dan af hoe hierna gekeken gaat worden als we ook een minister van veiligheid & justitie leveren alsmede volksgezondheid

Ik ben heel vaak op mijn werk enorm geil. Daar heb ik natuurlijk geen ene donder aan aangezien ik met hele saaie mensen werk. Misschien heeft het ook te maken dat ik al meer dan 80+ dagen geen seks heb gehad... :rolleyes:
Mijn maatje is al een week ziek. Weinig of geen sex dus balen. Nu is ie koortsvrij en hebben we voor morgen een X/G-dag ingepland. Morgen regent het toch. Nu kan ik vast van de opwinding niet slapen dus hoe dat moet…
Het plan is in elk geval om om 9 uur wakker te worden. Dan gezond ontbijten. Misschien even naar het zwembad, maar eerst 3/4je X nemen. Daarna zien we wel. We hebben al geruime tijd geen X gehad dus ik verwacht wel extreme geilheid.

Terug
Bovenaan