Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Post dan niet.Andrew zei:nu even niet![]()
amenDrientje zei:Post dan niet.Andrew zei:nu even niet![]()
cropp zei:nee, 4 gehandicapten zijn niet echt opwindend...
cropp zei:nee, 4 gehandicapten zijn niet echt opwindend...
nee, ik loop stage met gehandicapten, gister waren er maar 4 en daar word ik echt niet geil van...W.F.L. zei:cropp zei:nee, 4 gehandicapten zijn niet echt opwindend...
Sarcast.
cropp zei:nee, ik loop stage met gehandicapten, gister waren er maar 4 en daar word ik echt niet geil van...W.F.L. zei:cropp zei:nee, 4 gehandicapten zijn niet echt opwindend...
Sarcast.
megatrippie zei:Wat wil je daar mee zeggen?
vanaf 5 gehandicapten word het opwindend?
daar kun je wel om lachen, maar stel nou dat het niet hypothetisch was?Drientje zei:megatrippie zei:Wat wil je daar mee zeggen?
En in.
Dan vind ik het nog wel grappig. Ik word ook van de raarste dingen geil.cropp zei:daar kun je wel om lachen, maar stel nou dat het niet hypothetisch was?Drientje zei:megatrippie zei:Wat wil je daar mee zeggen?
En in.
juist niet toch?knolselderij zei:stelletje viezerikken
I'll pass.De Mosselman zei:Wie wil er met mij op sexdate
ik ookpascal828 zei:I'll pass.De Mosselman zei:Wie wil er met mij op sexdate![]()
meld zichDrientje zei:Present.
Jij bent vanmorgen toch al geweest?SperSIZEboon zei:meld zichDrientje zei:Present.![]()
he dat is inmiddels ook alweer meer dan 24u geleden hoor...Drientje zei:Jij bent vanmorgen toch al geweest?SperSIZEboon zei:meld zichDrientje zei:Present.![]()
Nymfomoos
Biertje zei:ik ben ook geil nu
Drientje zei:Check.
Jammer dat je zo ver weg woont nu R@R@.![]()

r@r@ zei:Drientje zei:Check.
Jammer dat je zo ver weg woont nu R@R@.![]()
Haha.. volgens mij zou ik best wel ver willen treinen naar jou, hoor.
Haha, ja zo kan je het ook zien.DrippTone zei:Eigenlijk zou je de topic titel ook als extreem christelijk kunnen opvatten. God, verdoem mij. Ik ben geil dus ik zondig.
Nou gaan we jaloers makenDe Mosselman zei:Ben al een dikke 40 uur bij Chris in de buurt, nuff said![]()
iSmokex zei:Nou gaan we jaloers makenDe Mosselman zei:Ben al een dikke 40 uur bij Chris in de buurt, nuff said![]()
![]()