Het grote "Ik sport" topic

Houdini

Newbie
Ik voetbal echt obsessief veel, geef mij een bal en een goal en ik vermaak me de rest van m'n leven haha. Nadeel is wel dat ik op zn zachts gezegd blessuregevoelig ben, met als resultaat het tot twee keer toe afscheuren van m'n kruisbanden. Ondanks dit is voetbal mijn 'verslaving' denk ik, dus ik hoop volgend seizoen weer wedstrijden te spelen naast de individuele training die ik nu, zonder dat m'n sportfysio dit weet, doe.

L

Lid 152537

Gast
5 zwem diplomas gehaald, verhuizen naar familie, toen wat tennissen maar mn achterneef en zn “gang” gingen mij pesten, dus ik ging naar de drugs “gang” en isolatie gamen etc

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Bedacht me net dat dit topic nog bestond. Zijn er nog mensen die actief aan het sporten zijn?
Val steeds andere topics lastig maar kan het beter hier droppen haha.

Ik fitness nu 3 weken echt actief en hou ervan. Helaas wel m’n pols geblesseerd dus moet het nu voorlopig even bij cardio houden maar het gaat goed! Zo goed zelfs dat m’n horloge het niet eens meer als cardio oppakt, m’n conditie word dus echt beter
Heb ook een hoelahoep en springtouw gekocht

2DA570C0-3E85-4229-A877-BAF295ECE35E.png

L

Lid 147679

Gast
ik woog ooit in men hardste drugjaren 54 kg bij 1 m 91
en ben door bodybuilding naar 107 kg spier gegaan op een om en rond 12 procent vet , in de corona even weer wat vetter gestaan maar nu sta ik weer strak
soms had ik dan speedbinges dat ik best wel wat kilo's verloor, anders had ik wrs nog beter gestaan of sneller beter gestaan
maar daar draait het bij mij niet om, het is de rode draad in men leven...de voeding ... de training en het discipline dit belet me om teveel hard drugs te nemen die aan men spiertjes knaagt en aan men hartje.
blij dat ik die hobby heb... anders was ik ook een gevalletje perron nul .
ik slik wel zeer veel LSD dat is zowat de enige drug die geen invloed heeft op je spiermassa, en ghb tschijnt maar dat vind ik niet zo lekker

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Boksen / kickboksen (vroeger wedstrijden; tegenwoordig alleen nog op zak en pads), hardlopen, mountainbiken en fitness. Dit alles ter compensatie (waar ik erg in geloof) van allerlei ondeugende dingen. En natuurlijk omdat het leuk is om te doen.

Zeehond

Badass junkie
Ik loop iedere dag, liefst in de ochtend, ruim een half uur hard, weer of geen weer.
Het weer is dus nooit een excuus.
Marathon gelopen en ook meerdere wedstrijden halve marathon, 10km, 15km, Dam tot Dam etc.
Vroeger team sport gedaan op best hoog niveau, maar vanwege zware knie blessure moest ik stoppen.
Heb het plezier in hardlopen gevonden. Genieten van natuur buiten, de vogels, de eenden en de elementen.
Na afloop een warme douche en een voldaan gevoel.
Mijn lichaam en geest staan dan ook meteen ‘aan’ voor de start van de dag.

De Zeemeerman

Badass junkie
Ik wandel en fiets veel, ga graag zwemmen en heb maandag mijn introductie les heren turnen voor volwassenen gedaan ! T was echt leuk; ringen, trampoline en lage brug, ook lucht mat , radslagen etc
De schuimbak in is echt lachen maar ik kwam er haast niet uit haha

De Zeemeerman

Badass junkie
Ook heb ik jaren paardgereden vanaf mijn tiende 🐎
Hmmm ik zou best wel weer eens een fijne rit in bos of op strand maken

Laatst bewerkt:

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Hoi, even een bump hier. Is iemand bekend hier met anytime fitness? Zou ik iemand wat vragen mogen stellen?

Hoe gaat het met de inschrijving daar? Ik ga vanmiddag daar naar toe om me in te schrijven maar ga ik dan ook al direct sporten of is het eerst een ‘intake’ of hoe gaat dat?

Druktemaker

DF-koningin
Hoi, even een bump hier. Is iemand bekend hier met anytime fitness? Zou ik iemand wat vragen mogen stellen?

Hoe gaat het met de inschrijving daar? Ik ga vanmiddag daar naar toe om me in te schrijven maar ga ik dan ook al direct sporten of is het eerst een ‘intake’ of hoe gaat dat?
Je kan daarna direct sporten! Je hebt even een praatje over hoe alles werkt met de druppel en verdere info, vult de papieren in en dan kan je vanaf dat moment sporten. Wel staat mij er iets van bij dat ik op de locatie de eerste keer een betaling moest doen, durf niet meer te zeggen waarvoor.

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Je kan daarna direct sporten! Je hebt even een praatje over hoe alles werkt met de druppel en verdere info, vult de papieren in en dan kan je vanaf dat moment sporten. Wel staat mij er iets van bij dat ik op de locatie de eerste keer een betaling moest doen, durf niet meer te zeggen waarvoor.
Volgens mij is dat voor het sleutelgeld en inschrijfgeld!
thanks! Ik hoor overal verschillende verhalen, ik denk dat het per club dus verschilt.

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
Hoi ik ben kippenman,

ik doe sinds dat ik 6 ben aan hockey dus al zo’n 15 jaar. Ik zit in de jong heren 1 en speel landelijke subtop. Ik haal hier ongelooflijk veel plezier uit. Mijn favoriete posities zijn linksbuiten, mid-voor en mid-mid.

dit wilde ik even delen XD

MaddMonkey

Badass junkie
Sinds de corona moest ik toch echt wat gaan doen voor mijn gevoel. Daarvoor lang fysiek werk gedaan, maar kwam langzaamaan steeds wat meer bij. In de corona tijd schoten de kilo's omhoog en ben ik met mijn dikke reet op een racefiets gestapt.

Inmiddels zo'n 5k km's gefietst en 15 kilo kwijt. Ook een tweede fiets (Bianchi) sinds maart gekocht. Ik haat mijn longinhoud nog steeds, maar man wat een heerlijk gevoel kan je er toch aan overhouden. Ben deze winter van plan betere kleding te kopen zodat ik niet opnieuw een lange stop inlas.

Ape

Badass junkie
Sinds de corona moest ik toch echt wat gaan doen voor mijn gevoel. Daarvoor lang fysiek werk gedaan, maar kwam langzaamaan steeds wat meer bij. In de corona tijd schoten de kilo's omhoog en ben ik met mijn dikke reet op een racefiets gestapt.

Inmiddels zo'n 5k km's gefietst en 15 kilo kwijt. Ook een tweede fiets (Bianchi) sinds maart gekocht. Ik haat mijn longinhoud nog steeds, maar man wat een heerlijk gevoel kan je er toch aan overhouden. Ben deze winter van plan betere kleding te kopen zodat ik niet opnieuw een lange stop inlas.
Ja hoor dikke Bianchi. Dit vraagt om een Foto

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Zijn er nog mensen die nog steeds sporten?
ik sport nu 3x in de week, begin eindelijk wat progressie te zien en ben heel blij met m’n vooruitgang

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Zijn er nog mensen die nog steeds sporten?
ik sport nu 3x in de week, begin eindelijk wat progressie te zien en ben heel blij met m’n vooruitgang

Ik moet weer dingen gaan oppakken 🤨

Einden sjouwen met de honden is even in het slop geraakt door een griepje en de nasleep daarvan.

Verder ben ik een mooiweerskeeleraar, de trotse bezitter van een antieke racefiets die graag ook af en toe op pad zou willen, fanatiek sponsor van de Fit 4 Free en rij ik paard, alleen is mijn ene paard met pensioen en de ander overleden. Komend weekeind kijken bij een leenbeestje ❤️

Opties genoeg dus, maar gebrek aan energie gooit nog even roet in het eten

L

Lid 152247

Gast
Ik sport nu niet en begin het steeds meer te missen.

In mijn kind en tienerjaren begon het met met jarenlang intensief paardrijden( zz-licht, springen z, natural horsemanship) en latin dansen een paar jaar. (Argentijnse tango, en amateur allround latin) Nooit wedstrijden . Nog geniet ik erg van dansen al blijft het nu beperkt tot een festival al geniet ik enorm van shufflen(Jamie berry) maar bij sport denk ik eerder aan calisthenics, sportschool en voeding

Dikke 10 jaar met veel mannelijke bodybuiders om me heen vertoef. Dus leuk @Blauweaap
Om te lezen, doe je het nog steeds?

Het idee van haantjesgedrag gooide ik al snel overboord en nam hun passie voor sporten en voeding al snel over. bodybuilding voor mijzelf wil ik niet. Ik vind het niet mooi bij vrouwen. Zeer veel respect voor maar dat is wat anders . Calisthenics daarintegen...dat heb ik 3 jaar gedaan met een groepje op een calisthenics veld vlakbij. Fantastische sfeer onderling en enorm leerzaam!

Idealiter ligt calisthenics en mma mij het meest.
Door gezondheidsredenen gestopt met sporten.
Ook geen vrienden etc om me heen die mma beoefenen of mij weer introduceren in calisthenics, dat hoort geen excuus te zijn. Maar is wel de reden. Even een goede vechtschool instappen vind ik echt een dingetje. En heel eerlijk..it sucks om weer helemaal vanaf nul te moeten beginnen.

Bovenaan