heviger klaarkomen door drugs

Racespace

Newbie
Haha, vind het grappig dat de naam ervan nog niet gevallen is. Het spuiten van een vrouw noemt men squirten en voor zover ik weet vind elke man (blijkt nu dus vrijwel elke man :P ) dat super geil.

Ik zou me er geen zorgen over maken, want het schijnt het beste orgasme voor een vrouw te zijn!

curiouscouple

Experimenterende gebruiker
Racespace zei:
Haha, vind het grappig dat de naam ervan nog niet gevallen is. Het spuiten van een vrouw noemt men squirten en voor zover ik weet vind elke man (blijkt nu dus vrijwel elke man :P ) dat super geil.

Ik zou me er geen zorgen over maken, want het schijnt het beste orgasme voor een vrouw te zijn!

Yep, en ze kunnen dat gewoon keer na keer......zorg wel voor een dikke handoek :wink:

Lion1973

Belezen gebruiker
mijn vriendin kan dit enkel als ze ontspannen is en niet strak staat van xtc/coke. spijtig ...
nu moet ik ze altijd half wakker maken als ze slaapt. :grin:

de meeste vrouwen die ik kende hadden problemen met klaarkomen en drugs. maar ja, we pakten soms teveel op een avond, kan ook daar aan liggen. :tearsofjoy:

xastur

Belezen gebruiker
Is inderdaad een geil.gexicht een vrouw zien spuiten misschien vond je ex het niet leuk omdat hij gewoon jaloers is omdat hij de enige is die hoort te spuiten. Dat zijn ego naar de klote is daardoor

Hansutnoak

Newbie
hey hey

ik heb een vraagje ik had net een discussie met een vriend over dat het voor mannen moeilijker is om klaar te komen als je drugs op heb..

nou is dat voor vrouwen anders denk ik zo (tenminste ik praat vanuit me zelf niet alle vrouwe natuurlijk) maar nu vertelde hij dat hij laatst sex had gehad met een meisje dat xtc genomen had en daardoor dus spuitend klaar kwam. en hij vond dat echt een afknapper maar is dat dan echt zo'n afknapper??

bedoel opzich kan je daar dan toch weinig aan doen als vrouw maar als dat echt zo afknapper is dan denk ik dat ik maar niet meer na drugs sex ga hebben :tongueout: heb momenteel toch geen bed partner dat scheelt dan weer maarja toch vroeg ik me af of dat echt zo afknapper is....

liefs
Op speed stopt de geilheid niet en kan ik uren edgen ofwel snel komen . De ladingen c*m zijn soms erover gewoon en het gevoel is onbeschrijfelijk 😊

@Hansutnoak Welkom op het forum, maar je post echt alleen maar dit soort sexuele reacties (waar op zich niks mis mee is) alleen ook in topics die al 7 jaar oud zijn zoals deze. De mensen die verder hierin gepost hebben zijn niet meer actief. Dus leuk dat je zo actief reageert, maar misschien kun je er wel een beetje op letten dat je geen hele oude topics omhoog schopt. Dat je geil wordt van drugs dat weten we na 1 dag al wel :wink:

Hansutnoak

Newbie
@Hansutnoak Welkom op het forum, maar je post echt alleen maar dit soort sexuele reacties (waar op zich niks mis mee is) alleen ook in topics die al 7 jaar oud zijn zoals deze. De mensen die verder hierin gepost hebben zijn niet meer actief. Dus leuk dat je zo actief reageert, maar misschien kun je er wel een beetje op letten dat je geen hele oude topics omhoog schopt. Dat je geil wordt van drugs dat weten we na 1 dag al wel :wink:
Ik zit nog maar 1 dag on en zal er wat op letten op datums van de gepost topics.

Bovenaan