hij voelt niets van drugs, help!!

pushu

Experimenterende gebruiker
met mijn vriend hebben we xtc, paddo's, cocaïne en MDMA geprobeerd. Bij mij slaat de drugs wel goed in (niet als ik te vaak gebruik) maar bij mijn vriend niet... Het is heel frustrerend!
De eerste keer dat ik xtc had genomen was het geweldig. Gewoon met zijn tweetjes van sex genieten. Alleen slaat het bij hem echt slecht en voelt hij helemaal niets. Hij wordt niet geiler van, ook niet stoned terwijl ik de gekste fantasie zijn gang wil laten gaan! Hij blowt wel 2-3 keer per dag ( :angry: ) en ik ben bang dat het daar ook aan ligt.

Laatst heeft hij cocaïne mee genomen, bleek wel te helpen voor een uurtje, in combi met pillen, maar nu werkt dat ook niet meer.
Dit weekend paddo's gebruikt, hij had weinig van gemerkt dus hebben we cocaïne gehaald voor de volgende avond, en dat heeft ook niet gewerkt. Frustrerend....

Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe krijg ik mijn vriend HELEMAAL gek??? Hij weegt 100 kg, dus heeft hij zowieso meer nodig als ik (50 kg) maar zelfs met een veel grotere hoeveelheid is niets aan te doen.
Is er een manier om zijn lichaam eerst te zuiveren zodat het gevoeliger wordt voor drugs?
I wish...

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je moet harder je best doen. Desnoods met wat attributen, probeer eens handboeien. Blijven proberen, je krijgt hem heus wel gek. Waarom denken dat de drugs niet werkt

pushu

ik heb het al geprobeerd. Heb een heel pakket sm spelletjes :tongueout:
ik heb hem een keertje echt gek gezien, maar toen werkten de pillen niet zo goed bij mij dus hebben we niet veel gebruik van kunnen maken.
hij blijft echt nuchter, zelfs met drugs... het is voor hem ook erg vervelend. Hij kot nooit echt los...

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als hij niets van de drugs voelt, dan zou hij ook niet blowen( hoeveel wiet of hasj rookt hij dan?). Cannabis heeft een hele andere werking dan de andere genoemde substanties. Je kan proberen een aantal dagen wat vetvrij te eten, in elk geval "zuur"fruit(sinaasappel, grapefruit, annanas) te eten (geen banaan, meloen en peer). en elke dag een liter water te drinken, tussen de andere dingen door. (niet meer anders krijg je watervergiftiging)

Als je lichaam verstopt zit(niet de darmen maar de zenuwwerking en limfesysteemn) is het heel goed mogelijk dat de serotine en of dopamine niet wil stromen. Misscien een klein beetje, maar dat stopt dan direct weer. en wordt geblokkeerd door eiwittten en blokkers die in het lichaam aanwezig zijn. een deel daarvan "kleeft" vast aan het genotscentrum in de hersenen, maar heeft niet de werking dat die dan "als" serotines of dopamine werkt.

Een maandje goed bewegen helpt de stofwisseling weer op gang te krijgen. als de oude afvalstoffen weg zijn, is er weer plek voor nieuwe stoffen.

pushu

dank je voor de reactie. Bij blowen moet hij elke keer sterkte wiet hebben, maar hij is nooit echt anders. Hij zegt alleen dat hij dan wat ontspannen is en daarom doet hij het dan. Hij wordt niet echt stoned van.
Ik ga je advies volgen, maar ben benieuwd of hij wel meer gaat bewegen :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Probeer eens samen wat speed uit in bed... Succes gegarandeerd! Daar MOET ie wel wat van voelen (mits je goed geteste pep hebt natuurlijk.. :wink: )

Angramar Temenos

Badass junkie
Meer drugs geven. Ik voel zelf geen ene scheet van een pil (licht uppergevoel en beetje drang om mensen te knuffelen of zo), terwijl ik misch 5 keer per jaar mdma gebruik. Ik moet toch echt 2-3 goede pillen hebben wil ik lekker hard gaan.

pushu

nee, de bedoeling is niet alleen "geil"worden. maar meer gek, meer zelfvertrouwen hebben en meer dingen durven doen. Voor alleen geil vind ik het niet de moeite waard :wink:
meer gebruiken heeft ook geen nut, hebben we gedaan maar alleen slechte ervaring erdoor.
De beste is wachten dat het lichaam zich weer hersteld. Maar ja, bij hem helpt het dus niet want toen we begonnen had hij al een paar jaar geen pillen gebruikt...

anoniempje

Bewuste gebruiker
speed snuiven al geprobeerd? dan kom je 2 dagen je bed niet meer uit hahahha dan wil je echt niet meer stoppen!!!!!!! :hearteyes:

daar word je helemaal crazy van hahhahahah :rock:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
anoniempje zei:
speed snuiven al geprobeerd? dan kom je 2 dagen je bed niet meer uit hahahha dan wil je echt niet meer stoppen!!!!!!! :hearteyes:

daar word je helemaal crazy van hahhahahah :rock:

Zei ik ook al! :wink:

anoniempje

Bewuste gebruiker
nou met speed op wat je meer dan geil botergeil whahahhaha en je kan uren blijven komen en is extra intens dus zeker de moeite waard :hearteyes:

69uur

Newbie
Yeah, speed is toch wel echt een aanrader.

Maar daar kom ik dan met mn emo gepraat :tongueout:

Als je je niet kan laten gaan zonder drugs met je vriendje, denk k ook niet dat drugs daar wel voor gaat zorgen. Doet het dat wel, wie weet hoe je de volgende dag tegen em aan kijkt.

pushu

ik kan niet helemaal los met mijn vriend als ik sober ben. Ik heb de fantasieën wel maar durf het simpel weg niet. Ik ga zaterdag ghb proberen, ik heb best veel goede reacties over gelezen en gehoord dus gaan we dat een keer proberen!
Ik hoop dan ook dat hij wat van gaat voelen!

pushu

graag je mening voor jezelf houden als je mijn situatie niet begrijpt :wink:
geen onnodige reacties graag.

pushu

mijn laatste hoop was ghb. En zelfs met ghb (9mL), voelde hij niets. We hebben ook een beetje speed daarbij gebruikt, hij voelde weer niets.
Ik geef de hoop maar op, hij is immuun!!!! :angry:

Cole

Belezen gebruiker
met speed ben ik wel zo geil geil geil als iets. Maar na een tijd krijg ik hem niet mere recht of ik krijg hem wel recht maar eens dat ik in haar kutje wil gaan is ie slap eer ie erin steekt :confused: ben ik de enigste hierin

SperSIZEboon

Badass junkie
hahaha tering he, ik heb nog nooit gehoord dat iemand van geen enkele drugs wat voelt.
dat 2-3x per dag blowen heeft er volgens mij ook geen reet mee te maken

3970

Wijs gebruiker
Cole zei:
met speed ben ik wel zo geil geil geil als iets. Maar na een tijd krijg ik hem niet mere recht of ik krijg hem wel recht maar eens dat ik in haar kutje wil gaan is ie slap eer ie erin steekt :confused: ben ik de enigste hierin

Ja, denk dat je een impotentie-probleem hebt, of in ieder geval aanleg hiervoor hebt.....

pushu

SperSIZEboon zei:
hahaha tering he, ik heb nog nooit gehoord dat iemand van geen enkele drugs wat voelt.

ik zou ook graag willen weten wat eraan gedaan kan worden in die zin. Voor mijn vriend is het ook niet leuk... Nou ja, shit happens!

SperSIZEboon

Badass junkie
pushu zei:
SperSIZEboon zei:

ik zou ook graag willen weten wat eraan gedaan kan worden in die zin. Voor mijn vriend is het ook niet leuk... Nou ja, shit happens!
ik denk dattie gewoon pech heeft :grin:

of jullie hebben slechte drugs, dat kan ook nog..

pushu

Al onze vrienden staan strak van alle drugs die we hebben dus ja... En ik voel wel wat. Hij is indd een pechvogel. Je kan me niet zeggen dat alle soorten drugs die we hebben gehad afgelopen 2 jaar slecht waren. We hebben zelfs mittsu (of zo) gehad, toen 5€ per stuk. Best zwaar. Voor mij zowieso want moest het zelfs overgeven nadat ik een hele had genomen (zo zonde:P) terwijl hij gewoon naast me stond alsof hij niets had gebruikt. Hij voelt alleen een vaag gevoel in zijn hoofd, maar zò licht. Het is nooit overheersend zoals het hoort zeg maar. is maar een keer gebeurd, vorig jaar, 5 pillen of zo en een halve gram coc.
We kijken volgend jaar of het beter zal gaan :wink:

Ik ben voor de eerste keer op dit forum gekomen om te kijken of er andere mensen zijn die dezelfde hebben als hem maar ik kan niemand vinden. de meeste zijn tenminste gevoelig voor 1 drug. Maar als iemand advies heeft of iemand kent in die situatie, dan ben ik wel benieuwd!

Cole

Belezen gebruiker
3970 zei:
Cole zei:

Ja, denk dat je een impotentie-probleem hebt, of in ieder geval aanleg hiervoor hebt.....
hmm dacht dat dit wel vaker voorviel. 'k heb het wel alleen als'k drugsgenomen heb .. kan het daardoor gekomen zijn ? is het slecht voor de potentie ?

SperSIZEboon

Badass junkie
Cole zei:
3970 zei:
Cole zei:

hmm dacht dat dit wel vaker voorviel. 'k heb het wel alleen als'k drugsgenomen heb .. kan het daardoor gekomen zijn ? is het slecht voor de potentie ?
als je daar last van heb met drugs op moet je een keer kamagra proberen

Plimu

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
Probeer eens lsd daar zal hij wel iets van voelen

ik wou het al posten maar keek of iemand de suggestie al had gemaakt.

eens is gezegt: in een goed voor bereide lsd sessie kan een vrouw honderden orgasmes ervaren (zal ook wel voor een man gelden).

anders 2c-b

overigens, let op je gebruik:

met mijn vriend hebben we xtc, paddo's, cocaïne en MDMA geprobeerd.

Laatst heeft hij cocaïne mee genomen, bleek wel te helpen voor een uurtje, in combi met pillen, maar nu werkt dat ook niet meer.
Dit weekend paddo's gebruikt, hij had weinig van gemerkt dus hebben we cocaïne gehaald voor de volgende avond
das veel in een korte periode imo

anon22

Belezen gebruiker
ik heb hetzelfde probleem,

lijkt wel of ik heel snel een tolerantie opbouw voor drugs.
alleen de 1e keer ofzo merk ik er wat van
met xtc ook in t begin heel even een goed gevoel daarna nooit meer, zelfs niet na een half jaar niets doen.
cocaine heeft nauwelijks effect.
speed ook niet meer egt alleen klein beetje opgepept.
blowen word ik paranoia van.
ghb is de enigste die wel wat doet.

benzos doen ook niets.
de 1e oxazepam ik viel meteen in slaap (10mg)

nu kan ik 50 nemen of 40mg valium en ik merk er niets van.

is dat mogelijk dat ik een snelle tolerantie ontwikkel en die bijna niet weg gaat???

Bovenaan