Hip-hop Engelstalig

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Haha ja voor mij ook. Je hebt niet toevallig in hoorn gewoond? Ik ken niemand behalve mijn oude vriendgroep die hier op childe.
Toevallig niet. :wink: Een vriend van me en ik waren er gek op. Luister het ook al af en aan voor zo'n 20 jaar. Ik blijf het ook nog steeds even goede muziek vinden. De beats, het rappen, het harmoniseren met elkaar, wat echt uniek was. De latere BTNH vond ik wel minder, met enkele uitschieters.

Rivalrie

Badass junkie
Toevallig niet. :wink: Een vriend van me en ik waren er gek op. Luister het ook al af en aan voor zo'n 20 jaar. Ik blijf het ook nog steeds even goede muziek vinden. De beats, het rappen, het harmoniseren met elkaar, wat echt uniek was. De latere BTNH vond ik wel minder, met enkele uitschieters.
Ja ik vind nieuwere albums erg matig

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
hoe het allemaal begon..

KMD (Kausing Much Damage, or A positive Kause in a Much Damaged society) was an American hip hop trio active in the early 1990s. The group is best known for launching the career of rapper and producer Zev Love X, who later became MF DOOM. Zev Love X and his younger brother DJ Subroc formed the core of KMD. The group's original third member, Rodan, left before the group signed with Elektra Records; he was replaced with Onyx the Birthstone Kid.

Bovenaan