wel echt rauwe hiphop liefhebber? Zo te horen passen we in 't zelfde straatje qua muziek.
Zeker weten, al dik 20 jaar lang.wel echt rauwe hiphop liefhebber? Zo te horen passen we in 't zelfde straatje qua muziek.
Zeker weten, al dik 20 jaar lang.
En ik ontdek nog steeds ongelofelijk talent. Nu pas Edo. G ontdekt:
Absurd goed...
Masta Ace kende ik al. Wat een bazen en wat een track dit.
Kende jij beide al?
Zo fucking vet ook om te ontdekken dat allemaal leerlingen van me ook van hiphop houden dus ik blaas het zowat de hele dag door in de lesauto. We leren allemaal nieuwe muziek kennen van elkaar.
@CloudSurfer
Altijd leuk om hier mede-Hip hop liefhebbers te zien! Ik ben zelf echt van de Engelstalige.
"No beef, you a herbivore, you say shit we all heard before"
Eerlijk, dit is toch genieten. Of je nou nuchter bent of onder invloed, het blijft goed.
Een van de beats waar alles bij is begonnen!
Alchemist heeft ook zo'n unieke stijl hèEen van de beats waar alles bij is begonnen!
Sick, zo te zien luister je net zoveel als wat ik toen deed. Mijn computer is kapot, sinds dien beetje de motivatie en dedication verloren in muziek. Ik luister nog wel muziek, maar op laag pitje. Beats en FL Studio heb ik al 1,5 jaar niet aangeraakt.Alchemist heeft ook zo'n unieke stijl hè
Hey man als je doet waar je van houdt gaan alle deuren in het leven open voor je. En het is ook nooit te laat. Ik dacht altijd dat ik vrij extreem introvert was dus vermeed ik zoveel mogelijk sociale situaties. Nu echter heb ik 1 van de meest sociale beroepen die je je kunt bedenken. Ik ben elke dag de hele dag onder de mensen. En wat blijkt: mensen herkennen dat ik doe waar ik van hou en dat trekt meer en meer mensen aan. Het draait allemaal om connectie met mensen en doen waar je van houdt.Sick, zo te zien luister je net zoveel als wat ik toen deed. Mijn computer is kapot, sinds dien beetje de motivatie en dedication verloren in muziek. Ik luister nog wel muziek, maar op laag pitje. Beats en FL Studio heb ik al 1,5 jaar niet aangeraakt.
Ik denk oprecht dat als ik door was blijven gaan met beats, en connecten met de mensen hoger in de scene, dat ik ook wel een producer had kunnen worden. Maar ik ben extreem introvert in real life, dus artiest zijn is niks voor mij.
Hey man als je doet waar je van houdt gaan alle deuren in het leven open voor je. En het is ook nooit te laat. Ik dacht altijd dat ik vrij extreem introvert was dus vermeed ik zoveel mogelijk sociale situaties. Nu echter heb ik 1 van de meest sociale beroepen die je je kunt bedenken. Ik ben elke dag de hele dag onder de mensen. En wat blijkt: mensen herkennen dat ik doe waar ik van hou en dat trekt meer en meer mensen aan. Het draait allemaal om connectie met mensen en doen waar je van houdt.
Ik geloof niet meer zo in dat introvert/extravert ding. Natuurlijk, er zit enige waarheid aan, maar tegelijkertijd gebruiken we dat ook om voor onszelf te rechtvaardigen dat we niet het leven leiden dat we eigenlijk zouden willen leiden. Tenminste, dat heb ik zelf decennia gedaan.
Zie het als oneindige mogelijkheden voor groei! Groei is leven, stilstand is dood.
wat hij bedoelde en in welke context