Hoe brak wordt jij van spat (speed)?

TAWL

Experimenterende gebruiker
Ik hoor er velen die de volgende dag niets meer kunnen. En alleen maar chagarijnig zijn.
Ik heb dit niet en kan de dag erna gewoon van me daggie genieten, ben zelfs nog een beetje high

Qocaïne

Badass junkie
Nou dat is dan hartstikke mooi! :sunglasses:

Ik heb zowiezo nooit een klote/down gevoel gehad na gebruikt van drugs.
Heb zelf nog maar één keer speed gedaan.. in kleine hoeveelheden. Heb dan ook geen last gehad van brakheid!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
heb alleen een brak gevoel van speed als ik echt veel heb gebruikt en weinig heb gegeten... Vooral door vitamine c tekort krijg ik dan altijd nix door me strot doordat mijn verhemelte echt brandend pijn doet :openmouth:

minn

Badass junkie
Qocaïne zei:

Heb zelf nog maar één keer speed gedaan.. in kleine hoeveelheden. Heb dan ook geen last gehad van brakheid!

Hihi, en je was er zo bang voor :)

Hoogstens heb ik na een dagje/nachtje goed strak staan en lang doorgaan goede spierpijn en wat hoofdpijn. Ook wat misselijkheid vaak en niets is leuk of lekker.
Maar dat duurt een half dagje en dan komt de echte ik wel weer op.

TAWL

Ja idd, als je veel neemt en niets eet, komt de man met de hamer wel ja

minn

Badass junkie
Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed en tis kutspul. Dex of amf of pure pasta, bahie.

Idd, je kan er niet meer van vreten, vermagert als gekken, je huid wordt verrot als de neten en als je niet oppast heb je zo een maagzweer.
Jihoe wat leuk.

TAWL

Ik heb ook wel eens dat ik tijdens het hij zijn wel es een beetje begin te trippen laatst was da niet zo prettig toen ik op de motor zat.

minn

Badass junkie
TAWL zei:
Ik heb ook wel eens dat ik tijdens het hij zijn wel es een beetje begin te trippen laatst was da niet zo prettig toen ik op de motor zat.

Te lang wakker he. Ook zoiets doms. Niet normaal meer kunnen slapen.

JewCookie

Wijs gebruiker
minn zei:
TAWL zei:

Te lang wakker he. Ook zoiets doms. Niet normaal meer kunnen slapen.

Hmm, ik heb een erg slecht ritme gehad van speed. 4-7 uur gaan slapen en dat een weekje ofzo. Dit betekend niet dat ik geen rust had verder, het zijn gewoon de ultime rustige uurtjes (omgeving). Toch draai ik mijn ritme vaak in 1 dag weer om, meestal dmv. een joint. Problemen met slapen heb ik overgens nooit gehad, alleen de eerste dag van een totaal nieuwe bedtijd..

Qocaïne

Badass junkie
minn zei:
Qocaïne zei:

Hihi, en je was er zo bang voor :)

Hen het inderdaad een beetje overschat :wink: Die brakheid :grin:

lot

Badass junkie
ik heb niks gemerkt van het brak zijn maar ik heb ook liggen slapen als een beer in winterslaap die nacht :mrgreen:

El Retro

Wijs gebruiker
Als ik er nix op zuip of weinig op drink ben ik de brakheid zelve, in elk opzicht van het woord brak. Echt niet normaal. Als ik het gebruik om uit te gaan en er goed op drink valt het allemaal nog mee en kan ik ook slapen.

disaster

Bewuste gebruiker
Niet echt last van brakheid. Toen ik begon met gebruiken had ik hier wel last van. Meestal neem ik dan nog een paar lijntjes om net de dag door te brengen zonder lam te zijn.

Qocaïne

Badass junkie
Inderdaad... ik wilde hier El Retro eigenlijk tegenspreken.

Als je tijdens een rustig avondje (bij iemand thuis) speed gebruikt, zal je héél wat minder brak zijn.. Dan wanneer je gebruikt op een feest, waar je de hele nacht doordanst op je reserves.

Lijkt mij precies hetzelfde met drankgebruikt en of niet/wel (gezond) eten tijdens je 'trip'.

sick_pervert

Ik ben juist altijd helemaal fris de dag na de pep als je gewoon lekker geslapen hebt enzo. maar de dag daarna ben ik dan weer helemaal wasted

JewCookie

Wijs gebruiker
sick_pervert zei:
Ik ben juist altijd helemaal fris de dag na de pep als je gewoon lekker geslapen hebt enzo. maar de dag daarna ben ik dan weer helemaal wasted

Dan heb je nog genoeg in je lichaam om op door te teren..

El Retro

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Inderdaad... ik wilde hier El Retro eigenlijk tegenspreken.

Als je tijdens een rustig avondje (bij iemand thuis) speed gebruikt, zal je héél wat minder brak zijn.. Dan wanneer je gebruikt op een feest, waar je de hele nacht doordanst op je reserves.

Lijkt mij precies hetzelfde met drankgebruikt en of niet/wel (gezond) eten tijdens je 'trip'.

Zo zou het moeten zijn ja, maar zo is het bij mij niet. Als ik bij iemand speed thuis gebruik en een nachtje doorhaal, is de brakheid niet te harden. Ik weet niet hoe het komt. Als ik het gebruik bij het stappen kan ik slapen en eten de volgende dag, geen problemen dan.

TAWL

Ik nog ff, Tawl heeft het wel als hij coke gebruikt.
Daarna is zijn mandje ligt. Dan heeft hij een beetje een KUT gevoel,
vooral om de nutteloosheid! :confused:
Bij speed voelt Tawl zich de volgende dag nog wel het mannetje :smoke:
Groetje moi

minn

Badass junkie
Frisko zei:
minn zei:
Speed is speed.
i disagree on that :rolleyes: :)

Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo
Amf is dan weer wat beter voor echt feesten.

Het heeft toch allemaal bijna geen effect meer. :openmouth:

Frisko

Badass junkie
minn zei:
Frisko zei:
minn zei:
Speed is speed.

Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo

ge zijt dan ook al zo lang speed aant gebruiken hé??? :wave:

dex werkt vele malen langer dan gewone goeie speed en dan spreek ik uit ervaring ja... :P

JewCookie

Wijs gebruiker
Frisko zei:
minn zei:
Frisko zei:
minn zei:
Speed is speed.

dex werkt vele malen langer dan gewone goeie speed en dan spreek ik uit ervaring ja... :P

Ik vind dex een totaal andere drug, op de molecuulsamenstelling na. Het effect is heel anders. Bij dex voel je bijv. niet hoe hard je gaat, maar merk je het alleen aan je eigen gedrag. Bijna geen spierpijn meer.. :sunglasses: En zo kan ik nog wel eff doorgaan.. :wink: :wave:

Frisko

Badass junkie
JewCookie zei:
Frisko zei:
minn zei:
Frisko zei:
minn zei:
Speed is speed.

Ik vind dex een totaal andere drug, op de molecuulsamenstelling na. Het effect is heel anders. Bij dex voel je bijv. niet hoe hard je gaat, maar merk je het alleen aan je eigen gedrag. Bijna geen spierpijn meer.. :sunglasses: En zo kan ik nog wel eff doorgaan.. :wink: :wave:
vind dat idd ook,maar blijf veel langer wakker van dezelfde hoeveelheid enz...
word er wel 3x zo snel paranoia van ma da nemen we derbij hé :smoke: :grin:

JewCookie

Wijs gebruiker
Frisko zei:
JewCookie zei:
Frisko zei:
minn zei:
Frisko zei:
minn zei:
Speed is speed.

vind dat idd ook,maar blijf veel langer wakker van dezelfde hoeveelheid enz...
word er wel 3x zo snel paranoia van ma da nemen we derbij hé :smoke: :grin:

De reden dat ik normaal gesproken niet verder door ga / kan is dat ik zo enorm verrot ben. En dat word je niet van dex, alleen in je hoofd met dingen zoals para worden. Op dex word ik nooit echt para dat k bang oid. ben, dat heb ik alleen met normale speed gehad. Schimmen zien of schrikken van de wind in je gordijnen etc... :rolleyes: :wave:

BelgjeOleOle

ik gebruik maar heel zelden speed (3x) en als ik het doe hebk altijd een paar jointjes liggen voor den afkick weg te blowen

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!

denito

Belezen gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!

da heb ik wel ze ; tandpijn na speed :confused: eel raar vink aangezien ik snuif :confused:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Slaat aan op je tanden :wink: Goed advies is om na je speedgebruik veel melk te drinken om je tanden wat op te sterken

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
denito zei:
Psycho_Chrono zei:

da heb ik wel ze ; tandpijn na speed :confused: eel raar vink aangezien ik snuif :confused:

je neusholte loopt door in je keelholte, dus je krijgt altijd wat in je mond..

disaster

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:

Je moet speed leren waarderen, veel beginnende gebruikers vinden speed daarom zo kut.

Bovenaan