@troksky Ik weet wel zeker dat gemoedstoestand een rol speelt in de beleving en omdat je het woord werk noemde deed me dat denken aan 2 jaar terug toen ik dus voor het laatst gebruikt had.
Draaimolen festival in 2024 waar ik rechtstreeks vanaf mijn enigszins vermoeiende werkdag dat daar om de hoek was naar toe rolde en er vervolgens 100mg in klapte.
Apart festival waar ik voor het eerst(en laatst) naar toe ging maar dat niet helemaal aansloot bij wat ik echt heel tof vind, het was me wat te apart, prima maar niet voor mij.
Inkick was heftig en ik kwam er gewoon niet lekker in, fysieke staat, verwachtingen, publiek wat veel jong volk was vergeleken bij mij zodat ik niet echt connectie kon maken dat alles speelde dus mee.
Terug naar afgelopen weekend.....
Ik had dus eerst een festival met voornamelijk oudere jongeren waar een redelijk gemoedelijk en relaxte sfeer hangt maar waar ik besloot niet te gebruiken omdat ik met de auto was gekomen en dan is het een absolute no go voor mij, daarnaast het regende met regelmaat.
Dag erop dus naar Decibel, voor het eerst en volgend jaar weer, en dat was gas erop daar , veel jongeren dus ik viel in de categorie achter de geraniums maar dat boeit me niet. Precies zoals ik het wil, licht, geluid (alhoewel het geluidsbombardement af en toe even naar adem happen was) spekkie naar mijn bekkie. Echter ik was nog wel wat brak vd de dag ervoor en een verkoudheidje lag op de loer en tja daar had ik geen rekening mee gehouden.
Ergo, het is een optel som van veel dingen denk ik, fysieke en mentale gesteldheid, verwachtingspatroon, omgeving, weersomstandigheden, publiek en vul maar in.
En wat psychedelica betreft ......
In 2024 naar Mysteryland geweest met slechts 2 gr micodosering truffel en een paar biertjes onder super weersomstandigheden en heb een topdag gehad en ik denk dat ik dat ook eens in de herhaling gooi......krijg je wel veel meer mee...
Take care