Hoe draai je een F joint?

de hofnar

Experimenterende gebruiker
hallo,

Ik heb wel eens gelezen dat je een F joint kan draaien en dat dat langer is dan een L, maar hoe draai je een F joint?

Wat plakken en knippen , handiger is om rolvloei te halen bij een smartshop. Kan je joints van 1 meter draaien zonder te plakken en knippen.

Heb verder nog nooit van een F joint gehoord :)

pak 3 vloeitjes. Leg er een over zo __________

Pak vervolgens een ander vloeitje en scheur er een stukje af, zodat je in verhouding deze lengte overhoudt _______ (70% van de lengte van een volledig vloeitje overhouden) en lik ongeveer de helft van de plakrand.

Plak dit gelikte stuk over dwars aan het vlak liggende vloeitje ( dit vloeitje dus: __________ ) :P

Pak het laatste vloeitje. Hou deze wel heel! plak deze vervolgens aan het vorig toegevoegde vloeitje.

Je zou zoiets als eindresultaat moeten hebben __|| Als je je tip rechts legt zou je zoiets over moeten houden ||__ ( de laatste twee mooie tekeningen waren niet zoals in de eerst geshowde teken verhoudingen) :stoned:

Good luck, have fun!
pfoe wat een verhalen soms onder invloed van wiet :lol:

Rol vloei is een stuk makkelijker om lange joints mee te draaien inderdaad. Maargoed een L of F kan natuurlijk ook. Zelf zie ik er tegenwoordig het nu eigenlijk niet meer van in, dan draai ik wel gewoon een joint extra. Ik draai alleen nog L joints wanneer ik alleen kleine vloei in huis heb eigenlijk.

Mikoz legt het prima uit, maar kan me voorstellen dat dit wat vaag overkomt als je het nooit gedaan hebt. Dan kun je denk ik het beste een tutorial zoeken op youtube ofzo, dan kun je echt zien hoe het werkt.

Psychedelibee zei:
Rol vloei is een stuk makkelijker om lange joints mee te draaien inderdaad. Maargoed een L of F kan natuurlijk ook. Zelf zie ik er tegenwoordig het nu eigenlijk niet meer van in, dan draai ik wel gewoon een joint extra. Ik draai alleen nog L joints wanneer ik alleen kleine vloei in huis heb eigenlijk.

Mikoz legt het prima uit, maar kan me voorstellen dat dit wat vaag overkomt als je het nooit gedaan hebt. Dan kun je denk ik het beste een tutorial zoeken op youtube ofzo, dan kun je echt zien hoe het werkt.

rolvloei is idd ook de makkelijkste weg. Maar als je houdt van knutselen met je wiet kan ik me voorstellen dat het leuk is om een F joint te draaien. Zelf heb ik in mijn begin jaren van blowen wel eens met iets van 6 - 8 vloeitjes gedraaid xD. Hij is niet opgerookt die avond. De volgende dag lag er nog een dikke knots klaar voor gebruik dus haha.

Terug
Bovenaan