Hoe lang doorgaan op pillen?

Ziggy

Experimenterende gebruiker
3 tot max 6u is mijn ervaring. Langer kan nog wel leuk zijn, maar vaagheid gaat overheersen..

Hagelkaas

Newbie
Lang geleden dat ik hier ben geweest, maar even een updateje:

Ik heb uiteindelijk toendertijd maar één avond vrij kort gespaced. Dit weekend bij Welcome To The Future echter ging het iets anders, heb uiteindelijk ruim 17 uur getript en ik moet zeggen dat ik aan het einde wel enorm vaag was, maar het contact met de realiteit nog niet was verloren. Ben ook prima in slaap gevallen daarna en was de volgende dag alleen wat moe (en natuurlijk een volledig verkauwde bek..). De echte dip of kater is uitgebleven, waarschijnlijk dankzij het slikken van 5-htp de dagen erna. Uiteindelijk 3 goede pillen (+- 120mg) en +- 0.75 gram MDMA opgemaakt.

Toch slecht eigenlijk, dat ik zo weinig negatieve dingen voelde.. Eigenlijk was mijn mond het enige, heb daar trouwens nu nog steeds een beetje last van (die M kristallen lijken je tong wel te verbranden, na 3 likjes begon het al flink zeer te doen!)

Paddo100

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Op gegeven moment heb je zoveel MDA opgebouwd in je lichaam dat je gewoon heel erg hard gaat trippen, en van wat ik van MDA hoor zijn het een soort vage, daturaachtige visuals waarvan je niet door hebt dat je tript.. Denk dat je na 20 uur echt helemaal wappie bent.

niet doorhebt dat je tript???

al zie ik een bar staan midden in de zaal en 2seconde later niks meer, heb ik wel door dat ik trip hoor.... :confused:

knolselderij

Wijs gebruiker
als je te veel gooit en te lang door gaat weet je egt niet meer wat je bent nt doen en dat is egt niet leuk.

ik heb ns n keer naar mn bed gezocht op de badkamer en dat klinkt best grappig maar geloof me dat was t egt niet.

Oom Klaas

Badass junkie
knolselderij zei:
als je te veel gooit en te lang door gaat weet je egt niet meer wat je bent nt doen en dat is egt niet leuk.

ik heb ns n keer naar mn bed gezocht op de badkamer en dat klinkt best grappig maar geloof me dat was t egt niet.

Nowp, alleen op dat moment heb ik altijd dat ik het niet besef en dan 2 seconden later "he kut, wat doe ik nu weer" maar dat vergeet ik dan weer na 10 seconden en ga gewoon weer verder.
Soort delirium toestand, maar dan net op 't randje ofzo.

Dubz

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
De mensen die denken dat 2x achter elkaar beter is, lul niet zo stom. Heb het zelf keer gedaan en de volgende dag ben ik zo raar gegaan dat ik met zwart voor mn ogen rondjes ging draaien, dacht; huh wrm doe ik dit?, en toen k.o gegaan. Goede les geweest. Het is een blijft chemische zooi het is geen dropje wat je 2dagen achter elkaar neemt. Je houd ook geen serotonine over. Behalve dat kan je het 1x doen, 2x doen en daarna gaat het ook neit meer werken hoor :wink:

Hier moet ik toch even op reageren.

Heb pas voor het eerst XTC gedaan, dat was op een festival wat een aantal dagen duurde. Had van te voren nog niet heel veel over deze drugs gelezen (zoals serotonine-verhaaltje), dus eigenlijk deed ik maar wat. Het kwam er op neer dat ik 3 dagen achter elkaar XTC heb gedaan (+/- 100mg MDMA)
. 1e dag vier keer een kwartje, begon eigenlijk pas te werken toen ik in m'n bed lag, had ook niet echt heel harde space of euforie. 2e dag s'avonds weer een gepakt, nu twee keer een helft. Ging heel lekker, euforisch en alles, prachtig, en niet té ver of rare trekjes/neigingen.
De derde dag s'avond weer twee halve gepakt, en weer lekker gespaced. Minder 'WOW'!!-gevoel, maar wel spacen en dansen.
Heb de dagen erna eigenlijk ook geen depressieve gevoelens gehad, wel dat ik de twee dagen erna soms nog wat hyper was, en het soms een seconde leek of ik nog spacede (flashback?). Dan voelde ik opeens weer die 'rush' voor een halve tel. Was eigenlijk best vet :grin:

Ook ben ik wat stukken van de (vooral tweede en derde) avond vergeten, maar dit kan ook door flinke hoeveelheid alcohol komen.

Dus het wil niet per sé zeggen dat je out gaat of rare dingen gaat doen, als je meerdere dagen achter elkaar pakt.
Daarbij ken ik ook een handjevol mensen die wel vaker meerdere dagen achter elkaar XTC nemen, en die heb ik eerlijk gezegd ook nog nooit iets heel raars zien doen, laat staan out gaan.

kiekert

Bewuste gebruiker
Je hebt dus 3x 100mg gehad. Dan kan het in principe wel, want volgens mij put je jezelf niet helemaal uit na 'slechts' 100mg op een gehele dag.

Bovenaan