Hoe lang voordat de pil inkickt.

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Ik heb nu een paar keer mdma gedaan en het valt me op dat het vrij lang duurt voordat hij inkickt bij me. Nu vroeg ik me dus af of dat normaal is. Op internet lees ik dat hij na 20 minuten tot een uur hoort in te kicken. Bij mij duurt het zo'n 2 uur voordat hij inkickt.
Het gaat dan wel snel, zodra ik hem voel inkicken dan duurt het ook maar max 15 min. tot ik ook volledig in de trip zit. De eerste keer was het 5 minuten van ik voel niks tot ik ben op het hoogtepunt.

Zou ik dit kunnen versnellen door de hoeveelheid in 2 delen te nemen met een half uur tussenpauze, of is dat iets wat tussen mijn oren zit?

Als je bij wil slikken, houd het love gevoel dan ook langer aan of is het puur om de energie te behouden? Dat je strak blijft staan? Ik heb gemerkt dat het strak staan en bomvol energie zitten niet echt mijn ding is bij deze drug. Ik zit veel liever rustig op de bank een goed gesprek te voeren in de armen van mijn lief. Maar bijslikken om die gesprekken langer te kunnen voeren is iets wat ik misschien wel zou willen. Maar als het dus alleen maar is om langer strak te staan dan hoeft het niet.

t3ll4v1st

Experimenterende gebruiker
Dit hangt bij mij helemaal van de omstandigheden af.
Ik denk dat je het een beetje kan vergelijken met de vraag: Wanneer voel je je dronken?
De ene keer is dat na 7 biertjes de andere keer pas na 20!

Er zijn een aantal factoren die meespelen:
- Je stofwisseling -> hoe snel gaat jouw lichaam om met de stoffen die je toedient.
- Je Bodem -> heb je veel gegeten en ook WAT heb je gegeten.
- Alcohol -> Bij mij onderdrukt Alcohol in eerste instantie de MDMA een beetje. totdat het effect van de MDMA hoger is dan het effect van de Alcohol. Bij mij weet ik dat als ik niks drink, hij sneller inkicked dan wanneer ik wel wat gedronken heb. (persoonlijke ervaring)
- Beweging -> door beweging gaat je lichaam je stofwisseling snellen op gang brengen. Als je bijvoorbeeld aan het dansen bent en je pakt je dosis, komt tie sneller aan dan wanneer je op de bank blijft zitten en wachten.
- bijpakken -> mijn ervaring is wanneer ik een kwartje naar binnen gooi en na een uur nog niks voel, ik hij bij het innemen van het 2e kwartje, binnen 15 min inkicked. geen idee waarom. (ook persoonlijke ervaring)

Let op: dit zijn allemaal variabelen, zoals ik al zei, dit geld hetzelfde voor: "wanneer voel je je dronken", de ene keer is het sneller dan de andere keer.

Wat betreft het bijslikken:

Hier spreek ik dan ook weer uit ervaring, bij mij blijft het love gevoel constant, bijpakken betekend bij mij niet, dat het love gevoel hoger wordt. Eerlijk gezegd wordt ik alleen maar wauser van het bijpakken en kan ik langer doorgaan. Het love gevoel blijft wel langer doorgaan daardoor, maar ik krijg ook meer bijwerkingen:
-kaakschaatsen wordt erger
-Zicht gaat trillen (mobiel wordt onleesbaar)
-Nog meer transpireren

Laatste keer MDMA voor het eerst veel bijgepakt, van mij hoeft dat niet meer.
Volgende keer meet ik me dosis (ongeveer 2/3 van de 220mg pil die ik heb) en deel deze door 2.
ik neem dan 2x 1/3 pil op een avond. De eerste neem ik om in te komen en het effect van start te laten gaan. Na 4u neem ik de 2e zodat het de hele avond door gaat!

Happy trippin! :hearteyes:

Bovenaan