Hoe maak je sneller een sigaret joint?

BamHero

Experimenterende gebruiker
Het kan veel sneller:

Koop sigaretten hulzen bij de dichtsbijzijnde tabakszaak/supermarkt.

pak je Sigaretten schiet machientje erbij.

Rol met 2 vingers over de filter zodat die los gaat zitten en je hem er makkelijk uit kan trekken.

Draai een tippie en stop deze ipv de filter in de huls.

Stop wiet en shag gemixed in je machientje.

1x klikken en klaar is je sigaret jointje..

:smoke:

Als je alle spullen in huis hebt (zoals ik) kun je in 2 minuutjes een sigaret jointje maken...beter dan klooien met die pincet en een afgeragde huls omdat je de tabak er eerst uitmoest halen...

Tip: Kornet Hulzen 200 stuks à €1,95 bij de Albert Heijn

dan kun je net zogoed cones kopen, gewoon een joint alleen zonder wiet en tabak . tip alles zit erin : Just fill it :D

Eigenlijk moet je wiet gewoon direct uit het zakje en in je mond deponeren. Scheelt weer gekloot.

Eier zei:
Eigenlijk moet je wiet gewoon direct uit het zakje en in je mond deponeren. Scheelt weer gekloot.

THC komt virj met warmte, dus eerst flink chinees kanen, dan hopen dat je bek zo hard brand, dat dat werkt.
Ja, en erna, zal die chinees er ook wel soepel ingaan. 8)

geen reet aan papier van sigaret blijft doorbranden als je alleen ben helemaal niet te doen als ik alleen ben en ik draai een joitje wil minstens 1,5 uur plezier hebben met die jonko

Waarom niet gewoon vloei tip shag en wiet en dan inelkaar draaien? Gewoon ff oefenen en er is geen kunst aan.

ZI09 zei:
Eier zei:

THC komt virj met warmte, dus eerst flink chinees kanen, dan hopen dat je bek zo hard brand, dat dat werkt.
Écht waar joh? :rolleyes:

Eier zei:
ZI09 zei:
Eier zei:

Écht waar joh? :rolleyes:
Ja, dat verklaard waarom de zomer idealer is om te smoken.

Zulke dingen moet je alleen doen als je naar het buitenland gaat of haast hebt. Anders zijn die jailsigarettes niet te pruimen, maar dat is mijn mening.

Terug
Bovenaan