Hoe merk je dat je hard gaat..??

Florian01

Belezen gebruiker
Hoe merkt je dat je lekker HARD gaat...??

Je iedereen een knuffel geeft.

.Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij
is zooooo lief".
Als je kaak een eigen leven begint te leiden/lijden.

Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine
ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.

Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het
wat gebrabbel is.

Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt... Of ineens een
boot ziet op de snelweg

Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in
werkelijkheid je
hele mond aan gort hebt gekauwt).

Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt
je pillen onder je kussen.

Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je
normaal zo autistisch als de pest bent!

Je een heel pakje peuken in een uurtje erdoorheen gerookt hebt!

Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt
niet meer weet waarom je bij een bar staat.

Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan
lezen.

De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

Je er later erachter komt dat je een paarhersencellen mist...

Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden
vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!

Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je
hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je
heen
kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.

Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na
duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit. En
haal je de dop eraf kan je nog amper drinken knoei je weer..

Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen

A

Anonymous

Gast
Florian01 zei:
Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

Hier bevond ik me schuldig aan op In.Qontrol, ik deed er zeker een kwartier over om de woorden 'Bel bob' naar een maat te sturen, ik had aan een vreemde gevraagt of ik een smsje kon sturen, hij begreep wel waarom het zo lang duurde.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

heb ik echt té vaak, en terecht had laatst me portomonee laten liggen ergens waar we een stick hadden gedraait, ik helemaal in paniek waar me portomonee lach :openmouth: geen leuk gevoel is dat onder invloed van X :wave:

Ellesdee

Badass junkie
je merkt dat je te hard gaat als je denkt dat je in de sahara zit...

you know... als t ergens superwarm is dan zie je van die golven in de lucht en dan trilt t helemaal...

zo is mijn visie dan ook :)

caatje

Badass junkie
spliffsnatcher zei:
jep ik herken het allemaal :) maar eigenlijk vind ik dat gevoel best leuk

Ik vind t dus ook leuk, je bent iets aan het doen en als je ermee klaar bent denk je; verhip das ook altijd hetzelfde met me. Om vervolgens erom te lachen, filesoferen hahaha.

Ik ben een controlfreak; vaste plaatsen voor dingetjes, op de klok kijken en dan uitrekenen hoe laat de 1ste pil is genomen om precies 3u daarna de volgende te nemen (wat niet altijd lukt, zin=zin) Voor je man, bezoek mn benen uit mn lijf lopen om t ze maar zo goed mogelik naar t zin te maken enzzzzzz

wausie91

Bewuste gebruiker
ik ging toen ik pep op had een laptop opnieuw instaleren
je hoefde er maar 2 keer een cdtje in te doen en op enter drukken toch deed ik er ruim een uur over :P:P normaal ben ik toch aardig wat handiger met pcs

Mr.jiho

Wijs gebruiker
dat van aan het rondkijken en dat je vrienden vragen wat er is en je zegt: nix, ik zocht jullie heb ik heel vaak
:grin:

Jeller

Badass junkie
ja of da ge uwe maat van ver ziet lopen ge gaat er naar toe, maar eigenlijk ist uwe maat nie ma iemand anders die er beetje op lijkt :d

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Laatst een kwartier met me foon in me hand gestaan om een vriendin van me te smsen...
Na elke 20 seconden dacht ik wat was ik ook al weer aan het doen?
Na eindelijk de sms verstuurd te hebben voel ik een hand op me schouder.....Ik sta naast je. :openmouth:

Rain

Bewuste gebruiker
Je merkt dat je hard gaat als je geen enkele zin kan afmaken omdat je zo gigantisch zit te trippen. Dit had een maat van me. En ik schrok er wel een beetje van. Zelf heb ik nooit van die extreme happenings

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
ook meegemaakt.

lollies meegenomen naar een feestje, is altijd beter als kauwgom. Krijg ik verdorie die verpakking er niet af. Doodleuk aan men vriendin kun je mjn lollie uitpakken :). die dacht ook ff van huh meent ge dat nu :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
spliffsnatcher zei:
ook meegemaakt.

lollies meegenomen naar een feestje, is altijd beter als kauwgom. Krijg ik verdorie die verpakking er niet af. Doodleuk aan men vriendin kun je mjn lollie uitpakken :). die dacht ook ff van huh meent ge dat nu :)
moehahaha
da heb ik ook al gehad :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Deranged

Badass junkie
Als mensen vragen of het nog wel goed gaat.

Als je ineens een pick-up truck ziet staan.

Het bizarre fenomeen ''de bril''

Champignonetje

Experimenterende gebruiker
Ik had ook vrij vaak dat ik savonds nog mensen op mn kamer zag :P
Vooral mensen met wie ik die avond was omgegaan.
Die zag ik dan in ene op een stoel in mn kamer zitten of zo.

shakes

Belezen gebruiker
laan zei:
Je merkt dat je hard gaat als je geen enkele zin kan afmaken omdat je zo gigantisch zit te trippen. Dit had een maat van me. En ik schrok er wel een beetje van.

Heb ik ook weleens, dan heb ik ineens vet moeite met praten (stottere enzo), schrik je wel van idd.

A

Anonymous

Gast
Of dat je vrijwel meteen vergeet wat je zegt, dan pas weet je of je hard gaat :grin:

Dags

Bewuste gebruiker
dat je je heel druk maakt of die "medetripper" het ook wel naar z'n zin heeft dat je het zo snel achter elkaar blijft vragen dat diegene bijna geen tijd krijgt om te zeggen dat het bij hem/haar nog niet zo hard werkt :tearsofjoy:

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Of dat je vrijwel meteen vergeet wat je zegt, dan pas weet je of je hard gaat :grin:
da heb ik regelmatig aan de hand
dan ben ik iets aan het vertellen en terwijl ik het nog aan het vertellen ben weet ik soms al niet meer over wa ik bezig was.
da heb ik meestal na heel lang wakker zijn en nog blijven bijpakken

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ik herken vrijwel alles wat men hier opnoemt, het meeste kan ik juist wel om lachen als ik bijv moet stotteren :P tenzij het telang duurd dan word het irrie :P hehe

caatje

Badass junkie
afgelopen weekend; constant aan mn nuchtere vriendin (we waren met 4e waarvan 1 nuchter) vragen of ze t niet vervelend vond dat we van t pad waren, of ze het wel naar dr zin had.

scratchtraxx

Belezen gebruiker
Als m'n ogen naar alle kanten beginnen te trillen, en ik dus geen bal meer kan zien :confused:
Moest zo es thuis raken van een fuif, per brommer :openmouth: uiteindelijk die 5km te voet gedaan, heb er toen 3u 45min over gedaan... M'n ogen schoten echt constant van links naar rechts, zelfs m'n maten waren er vies van :rolleyes:
Waren rare pillen trouwens :wave:

Als ik hard ga op xtc hahah indd dan herken ik heel veel om de minuut in al je zakken kijken of je sleutels cigaretten aansteker kaartjes enz nog wel heb me beeld dat als een gek heen en weergaat (dat was toen ik egt hard ging ) en lkkr KLAMME handjes :P

caatje

Badass junkie
Je geld tellen, vanaf het moment dat je de eerst pil gekocht hebt. Dan al je gangen na gaan om weer tot het begin bedrag te komen. Niet snappen waar dat bedrag van 11.63 is gebleven. Dus weer van vooraf aan beginnen...........

MissDior

Bewuste gebruiker
Een vriend van me wilde vorige week zn sigaret met zn neus aanmaken..
Ik heb een keer een lollie aan willen steken :confused:

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
scratchtraxx zei:
en ook als ik begin mijn ene sigaret met de andere aan te steken als die bijna op is..
dat vele roken is inderdaad een nadelig effect van xtc, ik ben nu al een tijd gestopt maar met wat mdma naar binnen rook ik zo een pakje weg in een paar uur :flushed:

Nas_

Newbie
ik zweef dan altijd man xD
en herhaal 1000 x tegen me vrienden dat ik van ze hou xD
en leef me helemaal uit op de dansvloer :grin:

Bovenaan