Hoe slapen na speed gebruik? Atarax?

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ik heb hier atarax liggen. Zou dit helpen na 2gram opgesnoven te hebben voor in slaap te geraken temesta heb ik ook maar dat durf ik niet meer nemen.... Dus ik heb atarax en dominal forte welke zou het best geschikt zijn voor te kunnen slapen. Want als ik niets ga nemen ben ik morgen nog gans de dag wakker en dat zie ik niet zitten verveel mij dood! Dominal forte heb ik al eens genomen 3 pillen werkte wel maar vanaf dat je rechtstaat val je flauw dus mijn keuze zou zijn atarax. Iemand idee van de dosis?

StraatPiraat

Badass junkie
Want als ik niets ga nemen ben ik morgen nog gans de dag wakker en dat zie ik niet zitten verveel mij dood!
Als ik mij verveelde zij mijn moeder altijd dat ik wel was mocht vouwen/stofzuigen/boodschappen doen etc.
Dan zei ik dat ik daar geen zin in had en dan antwoordde ze dat ik maar zin moest maken.

Of je neemt meer drugs omdat je geen zin hebt om op de blaren te zitten natuurlijk, ieder z'n ding.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Welke idioot neemt er nu Speed om te slapen? Zijt gij zot ofzo?
Ga maar effe dansen in the club!
Laatste mijn was rond 9 uur. En ik verveel mij dood ik wil slapen. Ik weet dat het met dominal forte zal lukken maar vanaf je u rechtzet voor te plassen val je terug omver! Daarom gaat mijn voorkeur uit naar atarax ookal heb ik temesta dat neem ik niet meer

Tinus Teelbal

Bewuste gebruiker
En met speed altijd rekening houden met minimaal 4 uur voordat je wil slapen niets meer nemen. Anders doe je sowieso geen oog dicht, wat je ook neemt. Dan helpt alleen een klap met de hamer 😂

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mijn "oplossing" hiervoor (na de speed wel veel eerder op de dag te hebben genomen) werkte veel te goed, wat ervoor zorgde dat het dagenlang zo door kon gaan.

Maar dat raad ik niet aan en vertel ik ook niet.

tequilavodka

Bewuste gebruiker

Ik hou het niet meer uit van de hardkloppingen en bijna onuitwisbare angst zo sterk heb ik nog nooit klachten gehad. Ben serieus aan het overwegen om 1 lorazepam van 2,5 mg te nemen. Maar durf niet vorige keer is het niet goed afgelopen. Zou ik 1 stuk kunnen nemen zonder black outs en psychose? Vorige keer had ik er 2 genomen wat eigenlijk ook niet veel is bij diazepam heb ik dit probleem niet maar die zijn op. Voel mij serieus fucked up

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ik zou mijn drugsgebruik en bijhorende consequenties eens grondig herevalueren en nadenken welke richting ik uit wil mocht ik van jou zijn.

Het moment waarop de negatieve effecten de postieve beginnen overheerden is het moment om er mee te stoppen.
Zou ik nog een pilletje bij kunnen pakken? Voel mij precies al iets beter begin ook moe te worden . Maar nog niet sterk genoeg na mijn gedachte binnen 20 minuten pak ik nog 1 totale Mg 5 dan... Vorige keer zware psychotisch van geworden we zullen zien hopelijk ga ik dan naar mijn vijanden hun deur in plaats mijn eigen kot en huisdieren de stuipen op het lijf te jagen ik stond met een vlijmscherp mes op haar keel waarom puur die psychose de eerste keer in mijn leven . Maar in die moment kan het misschien nuttig zijn voor wat zaakjes af te handelen....

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Begint hier al goed begin hier mensen te zien thuis en was er bijna tegen aan het praten. Ik voel het al opkomen het gaat weer prijs zijn
Op die moment is angst volledig weg en in de plaats is het woede en agressie juist het tegenovergestelde van hoe ik echt ben met al mijn aandoeningen dus vind het ook eens leuk als ik agressie toon zonder daar angstig van te worden

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ik zou mijn drugsgebruik en bijhorende consequenties eens grondig herevalueren en nadenken welke richting ik uit wil mocht ik van jou zijn.

Het moment waarop de negatieve effecten de postieve beginnen overheerden is het moment om er mee te stoppen.
Dat is zeker niet dagelijks eerder 2weekends per maand . Ik heb alles onder controle en heb veel geprobeerd en nergens ben ik verslaafd aan geweest. Plus ik heb geld op zij staan dus mijn laatste geld doe ik er dus ook niet aan op. Dus zie eigenlijk weinig problemen behalve mijn psychise gezondheid die verslecht en verslecht

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Dat is zeker niet dagelijks eerder 2weekends per maand . Ik heb alles onder controle en heb veel geprobeerd en nergens ben ik verslaafd aan geweest. Plus ik heb geld op zij staan dus mijn laatste geld doe ik er dus ook niet aan op. Dus zie eigenlijk weinig problemen behalve mijn psychise gezondheid die verslecht en verslecht
Juist 3cmc was ook super voor mij ik vond dat beter dan al derest en daar heb ik wel meer dan 200 gram van opgesnoven in totaal dat was echt mijn cryptonite'

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Als ik in die Blackout naar buiten ga en ik begin mensen aan te vallen lag ik bij politie blijven plus nog een rechtzaak ik hoop dat ik niet zo stom ga zijn voor uit mijn huis te gaan volledig van de kaart en hallucinaties

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Goed dat je alles onder controle hebt!
Wat heb ik dan niet onder controle? Ik gebruik recreatief alles al geprobeerd tot heroïne aan toe nog steeds niet verslaafd die 3cmc begon wel verslaving te worden gelukkig is dat nu niet meer te verkrijgen. En geld is ook geen probleem

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Jij hebt zo’n enorm probleem. Kwestie van tijd voordat het echt uit de hand loopt. Je psychose is de voorb
Jij hebt zo’n enorm probleem. Kwestie van tijd voordat het echt uit de hand loopt. Je psychose is de voorbode.
Dat is geen echte psychose dat was een upper psychose en die gaan na een paar uur terug weg. Die andere psychose is natuurlijk een stuk zwaarder als je dat mee maakt maar bij duurde dat maar een paar u

Bovenaan