Hoe zien crack overblijfselen eruit?

babalonia

Experimenterende gebruiker
Eens vond ik een glas met bruin/groenachtig poeder onderin, "verrookt".
Kunnen dit resten van crack zijn geweest of ziet dat er heel anders uit?
Of denken jullie eerder aan hasj (gerookt uit een glas met aluminium folie met gaatjes)?

babalonia

Luister, ik ben een ongelofelijk leek...
Ik KAN het hem niet vragen want ik heb hem de deur uitgezet, bovendien zou hij er alleen maar om liegen. Maar ik wil toch de puzzelstukjes .... in het verleden vond ik ooit zoiets in zijn rugzak... hij zei dat hij daar Hasj uit gerookt had, maar nu ik meer gevonden heb, vraag ik me dus af of het toch toen al Crack zou kunnen zijn geweest... vandaar.

W.F.L.

Badass junkie
Ik denk eerlijk gezegd ook base, maar zoals Vigilante zegt hoort het dus niet groen te zijn.

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens crack geprobeert te roken uit een vaporiser, en als je het dan te warm laat worden laat het een goed donkerbruine vlek achter.

Ajoh misschien is het wel hero, dat ken je nog wel versnijden met koper qua kleur. En het laat een minder donkere vlek achter.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
een glas met alu folie gebruik je maar voor een ding volgens mij en dat is basen,waar die groene kleur vandaan komt weet ik niet,maar hasj as is ook niet groen....
zat er ook een melk achtig spul aan de binnenkant van het glas? en rook het een beetje zurig?
zo ja dan is het coke..

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ik heb al gezocht naar een afbeelding maar kon niets vinden....

men neme een glas,het liefst een met een grote doorsnede...
doe daar een cm water in,bespan de open kant van het glas met alu folie en zet dit vast met een elastiekje...
vervolgens prik je met een naald aan een kant over de oppervlakte van ongeveer 1 bij 1 cm allemaal kleine gaatjes...daar komt de as en de basecoke op te liggen.
nu maak je aan de overkant(180 graden) een klein gaatje in het folie waar je de rook door kunt zuigen...

Dr Gonzo

Wijs gebruiker