Hoelang blijft GHB goed?

Relic

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Heeft iemand hier van jullie verstand van GHB? Ik wil graag weten hoelang dit houdbaar is.

Ik ben namelijk van plan om 500 ml voor 110 euro te kopen. Is dit een goede prijs?

Ik en een vriend doen fifty-fifty met het spul. Maarja het is dus een hoop volgens mij 12 flugelflesjes per persoon en ik ben niet zo een extreme gebruiker :wink: dus hallang zal dit houdbaar zijn ? :P

Shiva1982

Belezen gebruiker
Relic zei:
Ik ben namelijk van plan om 500 ml voor 110 euro te kopen. Is dit een goede prijs?

Ik en een vriend doen fifty-fifty met het spul. Maarja het is dus een hoop volgens mij 12 flugelflesjes per persoon en ik ben niet zo een extreme gebruiker :wink: dus hallang zal dit houdbaar zijn ? :P

Een buisje GHB kost € 5,00. Ik weet alleen niet hoe veel er in een buisje gaat. Maar volgens mij is dat minder dan een flugelflesje. Dus ik denk dat € 9,17 per flesje niet z'n hele slechte prijs is...

Wartaal

Belezen gebruiker
Shiva1982 zei:
Relic zei:

Een buisje GHB kost € 5,00. Ik weet alleen niet hoe veel er in een buisje gaat. Maar volgens mij is dat minder dan een flugelflesje. Dus ik denk dat € 9,17 per flesje niet z'n hele slechte prijs is...
een buisje is 5ml.
Dus 110 / 100 buisjes = €1.10 per buisje.
En 4.40 voor een flugel.

Maare het is wel behoorlijk lang goed te houden, heb je een koelkast tot je beschikking dan nog beter.

200466

In de vriezer al eens een jaar bewaart, geen probleem... De prijs is aan de hoge kant. Hier is een halve liter topkwaliteit 75 euri's. Indien interesse stuur pm.

Danja

dat is een goede prijs

flugels gaan hier weg voor 20 euro the piece (20 ml)

dan heb je nog heel wat voor jezelf

Shiva1982

Belezen gebruiker
slipperman89 zei:
Shiva1982 zei:
Relic zei:

een buisje is 5ml.
Dus 110 / 100 buisjes = €1.10 per buisje.
En 4.40 voor een flugel.

Maare het is wel behoorlijk lang goed te houden, heb je een koelkast tot je beschikking dan nog beter.

Bedoel je niet € 1,10 per ml? Of word ik opgelicht? :confused:

Mac...

Badass junkie
ja in mijn topicje vind je dus ook half jaar, ongekoeld en nog steeds even goed. Weet ook niet of de moleculenstructuur überhaupt aangetast kan worden na verloop van tijd. Schimmelen oid gaat het iig niet.

Bovenaan