Hoelang Blow

jasper

Wijs gebruiker
he jongens ik stel voor dat jullie een zeep topic maken in onzin? :P
kan je vrij over jullie verslavingen vertellen zonder dat je wordt uitgescholden voor spammer :wink:

en nu begrijp ik meteen die coke gemixt met zeep in je anus :smoke:

Ellesdee

Badass junkie
cig·a·rette also cig·a·ret (sg-rt, sg-rt)
n.
1. A small roll of finely cut tobacco for smoking, enclosed in a wrapper of thin paper.
2. A similar roll of another substance, such as a tobacco substitute or marijuana.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
cig·a·rette also cig·a·ret (sg-rt, sg-rt)
n.
1. A small roll of finely cut tobacco for smoking, enclosed in a wrapper of thin paper.
2. A similar roll of another substance, such as a tobacco substitute or marijuana.

:wink:

MetaalKonijn

Badass junkie
Het is toch maar weer schandalig, welk een vervuiling van het forum stelt zich hier ten toon, en nog steeds weet ik niet, en velen met mij, wáárom, het onderwerp 'zeep' zo'n steeds herhalende grappige bron van VERMAAK ZOU MOETEN ZIJN!!!11!

Doodkapje

Wijs gebruiker
MindTraveler zei:
dus een cigarette/cigaret is ook een synonieum voor een joint?? Maffe engelsmannen toch

NEE!!! jij moet leren lezen... waarom sigaretten roken als je kunt blowen en bij gevolg vliegen... :wink:

PePhenkie___//

Experimenterende gebruiker
dude man ik gebruik tenminste biowas, zeep is maar overschat zo sterk is dat niet je moet biowas hebben dat gaat neet niet best. :mrgreen:

Fishhead07

Wijs gebruiker
whhaha dit is echt te geniaal die zeep liefde :grin: ik denk heel serieuze vfraag over wiet krijg je dit :P

hoorde al vaker over zeep en snapte de grap niet maar hij wordt duidelijk :sunglasses:

haha geweldig die droge humor :) gelukkig zijn der nog mensen die kunnen lachen :grin:

jammer dat ik nu pas inschakel in het live zeep verhaal :(

sterkte met de zeep :wave: :wave: :wave:

Bovenaan