Hoeveel jointje vinden jullie vaak per week ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Emo
  • Startdatum Startdatum

hoeveel jointjes vinden in een week jullie vaak ?

• 0-1 jointjes

Stemmen: 0 0,0%
  • 2-3 jointjes

Stemmen: 1 50,0%
  • 4-5 jointjes

Stemmen: 1 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    2
Zelf rook ik er ongeveer 10 per week.. misschien minder
en een maat van me rookt er 35per week soms wat meer..
Maar elke dag 1 ofzo is toch niet veel?
Hebben jullie nooit dat je bijvoorbeeld vrijdag met een hele club gasten bent en dat er dan wel een aantal gram door gaat?? :s

North-side stoner zei:
. Ieder koopt zn eigen wiet, heeft er iemand gene leent iemand hem een joint en gaan we niet met 3-4 man van 1 joint roken.

dat is dan toch geen Joint

het woord joint komt volgens mij van join it ( ofni:P) die moet je dan toch delen!

Vind het ook wel gezelliger om samen te blowen. Als ik een joint in mijn eentje rook wordt ik echt wel te gaar. Dan komt er echt geen woord meer uit me. Als ik alleen ben is dat geen probleem, maar met andere, tja, lekker delen. Heb ik trouwens ook van mijn ouders geleerd :p

ja anders is het gewoon een vloeitje met shag en wiet erin hoor..

het hele idee van high zijn en alles samen delen daar staat de JOINT symbool voor.

als je hem alleen oprookt is t gewoon geen joint 8)

whaha, je hebt gelijk.. maar dat is al iets ouds, tijden veranderen ;) Ik rook vaak genoeg een "joint" als ik alleen ben, maar als me pa en me ma erbij zitten zegt me ma vaak genoeg: "ik dacht dat een joint bedoeld was om doortegeven", en elke keer weer: "een "sticky" is voor 1 persoon" Maar dan neemt me pa 1 a 4 hijsjes en heeft ie alweer genoeg gehad :mrgreen:

Edit: de laatste tijd .. nu al 2 week geleden rook ik zo'n 2 gram per dag.. maar dit moet wel naar beneden denk ik :P

spacekonijn zei:
maargoed onthoud dus allen goed dat het pas een joint is als je hem deelt :P

Hehe, dan zal ik alvast een andere naam moeten zoeken :)
Ik rook ook vaak alleen, en als we samen zijn, roken we meestal ieder zijn eigen paf....

Ik vind 10 joints teveel...

5 vind ik veel...

en 2-3 vind ik precies goed :)

Zit nu op 5 joints, dus veel... Maar toch vind ik het niet erg :P Vind dat ik het voorlopig even verdien :)

Terug
Bovenaan