Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zat ook nog even te denken aan het Duitse volkslied,
Het kan ook met wodka. Was heel normaal hier.
PrimaWij zijn van duitse bloed moet ook echt uit het volkslied...
Vodka redbull en dat soort dingen heb je altijd maar dat met die citroen en zout dat is van tequila..
Volgens wikipedia is Smirnoff RussischSmirnoff is geen Russische wodka maar Amerikaans
Volgens wikipedia is Smirnoff Russisch
Gewoon ieders een fles dan heb je zeker wel genoeg.Hallo, ik en een maat (allebei redelijk beginner als het komt op alcohol) willen binnenkort samen redelijk dronken worden (dit is ook echt het doel dus kom aub niet met dingen van “je moet niet drinken om dronken te worden”)
En ik vroeg me af of 70cl smirnoff vodka 37,5% genoeg zal zijn om voor ons om redelijk tot goed dronken te worden zonder veel te mixen ofzo. Dankjewel![]()
Ik heb nooit een kater gehad van vodka. Heb ook wel vaak grote hoeveelheden gedronken. Volgende ochtend voel ik me topfit!Ik lees het al.
Er is drank genoeg aanwezig.
Ik ben wel benieuwd of jullie op het juiste moment nog kunnen stoppen ...
Als drinkers met weinig ervaring zogezegd, dus: met weinig tolerantie, hebben jullie dus genoeg in huis.
Vergeet óók de paracetamol niet, voor de ochtend erna!
De vergelijking van sterke drank en licht alcoholische drank, zoals 1 glaasje snevel staat tot 1 glas rode wijn, dat kan dan wel volgens allerlei wetenschappers met elkaar overeen komen, ik geloof er niks van.
Want die snevel of wodka of rum of wat dan ook, heeft een veel grotere kwaadaardige werking, dan dat glas rode wijn.
Sterke drank geeft een sterkere kater.
Maar goed
Hoe is de avond verder verlopen, en...de dag erna?