Hoeveel voor je dronken ben?

MetaalKonijn

Badass junkie
Na gisteravond, en vooral vanmorgen *bonk bonk bonk bonk bonk* zou ik zeggen dat ik na ongeveer 2,5 liter bier toch best wel dronken ben.

Jeller

Badass junkie
Ik ook zoiets, eens ik aan de 10 pinten zit ben ik goed op weg
als ik over de 15 zit dan ben ik meestal in een goede zeverbui :)

Denhaagg_15

Experimenterende gebruiker
whaha nie schrikke ik had verlede week KANON bier (11.6%) en ik had 3 flesjes op en die waren me heeeeeeeeeeel zwaar gevallen.. ben zelfs over me nek gegaan...

Ik kan gewoon niet tegen drank! :beer:

MetaalKonijn

Badass junkie
Nee :mrgreen:

Halve liters boven alles. Eigenlijk is bier kut, maar om mysterieuze redenen beweert iedereen (including me) het tegendeel. :P

minn

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Nee :mrgreen:

Halve liters boven alles. Eigenlijk is bier kut, maar om mysterieuze redenen beweert iedereen (including me) het tegendeel. :P

bier kut?
WAT DOE JE NOU?!
voort eerst dat ik het níét met je eens ben :wink:

slunse

Bewuste gebruiker
laatste tijd gaat er wel een bottel gin in per nacht. dan zit het wel goed. ik heb mijn overstap naar sterke drank nog niet beklaagd. veel actiever dan van bier bv

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
flash kieke zei:
Elektronik_dynamite zei:
wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn :(
het wil mij vanavond maar niet lukken :confused:
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken

:openmouth:
Dan ben ik K.O. :smoke:

hehe, ik zeker ook K.O. na hele fles op..
Bij rode en/of witte wijn, moet ik wel meer dan 3 flessen inzuipen.
Enne, bier is niks..na elke 3 biertjes moet ik weer naar WC, bah...

Lekkerste voor mij, is een goede wiet en 1 flesje goede wijntje, heerlijk. :hearteyes:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Bier:

in nederland: aangeschoten na 10, dronken na 16
in belgie: aangeschoten na 5, dronken na 10

Sterke:
flesje whisky, rum of cognac: halve fles aangeschoten, hele fles dronken

APART GEVAL

TEQUILA: wat een heerlijke drank, na 5 triptequilas begin ik dubbel te zien. Na eenfles kan je mij afvoeren denk ik :)

ik kan qua bier wel een pak verzetten.

aangeschoten na 8 dronken na nen bak (24)

sterke drank is uit den boze na een alchoholintoxicatie van een fles whisky op 14 jarige leeftijd

Eier

Bewuste gebruiker
Ik word vrij snel aangeschoten, maar om écht dronken te worden moet er veel in.

Wat een een ongelooflijk stoerdoenerij-topic, overigens.

Osi`

Bewuste gebruiker
5 pintjes met ne wiet blowen (dan ziek kk waus en dubbel)
10 pintjes zonder blowen (goe aangeschoten)

:)

MetaalKonijn

Badass junkie

Bier met 11,6% alcohol, en smaakt ook naar alcohol, en is eigenlijk maar goor :P

Denhaagg_15

ik weetnie maar ik ben ook lamlazeres na 3 kanon biertjes... heb ik pas gehad.. was over me nek gegaan vaak genoeg.. dus niet zeggen dat je niet lamlazeres kan zijn want het kan wel heb het zelf gemerkt :beer:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
ik ben vrij snel dronken, na een 2tal glaze wijn of 3pinte voel ik mezelf al lichtjes , 4tal glazen wijn of 5 pintjes begin ik roch al wel wat zat te worden, en fles wijn of 8 pinten bennik zat, dan 2 flesse wijn of 12 pinte ben ik strontbezope

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
idd, ik drink maar soms lang niet elk weekend,
dus na 10 biertjes ben ik wel van het padje af,
nog een jointje en alles gaat draaien.

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Hm, ik heb helemaal ni veel nodig om aangeschoten of dronken ofzow te worden.
Ik drink voornamelijk erg weinig, bijna nooit. Alleen gelegenheden, zoals uitgaan of met iemand samen. Maar ni alleen thuis alsk achter de pc ofzo zit. Oke toevallig vandaag XD :wave: En verders ga ik de laatste tijd weinig uit, dus drink ook weinig.. Dusja als je dan wa drinkt dan gaat best snel :) Marja minder te hebben om effect te krijgen is ook wel lekker :wink: Tsja in tegenstelling tot men pa die elke dag zich volzuipt :confused: ahja..

rocka

Mr.jiho zei:
na 4 blikjes bier (jupiler!!!! en als ik weinig geld heb carapils!!!!) voel ik het toch wel al
en als ik er nog 4 drink ben ik lekker tipsy/zat
maar meestal combineer ik alles door elkaar, sterke drank, wijn,bier, weed,... alles wat ik kan krijgen
en nog nooit gekotst van drank in m'n leven! :wink: :mrgreen: :wave:

Ik ook nog nooit gekotst :mrgreen: En ben wel een paar keer goed zat geweest.

Maar meestal begin ik me anders te gedragen vanaf 10 biertjes. ik weet wel altijd wanneer ik dronken ben en wanneer ik iets raars zeg. Alleen is het besseffen van dat je verkeerde dingen zegt of doet is er dan helemaal niet. Daarom hou ik het meestal onder de 10 biertjes. :wink:

68899

Bewuste gebruiker
Gelegenheidsgebruiker zei:
Het onderwerp zegt het al..

Hoeveel moet jij drinken voor je dronken ben?
Het ligt er natuurlijk ook aan hoelang je erover doet maar laten we aannemen dat de pauzes tussen elk(e) glas/fles betrekkelijk kort zijn hehe :beer:

Ik drink zelf meestal sterke drank dus dat wil wel vlotten (ik bedoel nu dus niet als je uitgaat maar over het algemeen), en na een halve liter rum (37.5%) ben k meestal wel echt dronken...

Ik heb 1 x toen ik mn grenzen nog niet kende in 3 teugen een halve liter opgedronken en toen wist ik niet meer wat ik deed dus daar heb ik wel van geleerd, maar verdeeld over een paar uurtjes (2/3) voel ik hem wel behoorlijk zitten.

Met bier weet ik het niet.. ik heb nog nooit genoeg bier om om dronken van te worden.

Ben met een maat op het Oktober-Fest geweest in Munchen....

Hoe groot onze mond ook is tegenover de Duitsers als een volk kan zuipen zijn zij het wel.........
En dat meen ik echt.. Geen kleine glaasjes zo als hierin de kloeg of een half litertje..... Alleen liter poten....Echt niet normaal hoeveel die gasten drinken... Misschien wat voor jouw ??? :beer: :beer: & :beer:

azgaza

Badass junkie
In 33cl blikjes bier van 5% alcohol heb ik er 6 nodig om het te voelen, 10 om dronken te zijn. Ik wordt nooit heel dronken, ik drink meestal 5-6-7 blikjes om gewoon aangeshcoten te zijn, meestal nog niet eens heel erg. Ik drink toruwens ook maa rheel sporadisch maar heb wel een haast aangeboren tollerantie (helaas)

XTC-Dance

Newbie
weet ik niet :) wordt wel snel dronken :P 2 weken geleden heb ik 3 Literflessen smirnoff en bacardi gedronken, en 2 of 3 blikjes pasao enz,.. op een anderhalf uur :rolleyes: ik was toen helemaal strontzat en wilde kebab gaan halen, ik moest toen van me fiets afstappen om te kotsen, ben terug op de fiets gesprongen, en ben van me fiets gevallen, op mijn neus. :rolleyes: + mijn fiets was op het eind van de avond kapot, en kben toen te voet met paar stomdronken vrienden naar huis gegaan (heeft trouwens lang geduurt, 1,5 uur voor 3 km) haha :mrgreen: :wave:

matthijs

Badass junkie
XTC-Dance zei:
weet ik niet :) wordt wel snel dronken :P 2 weken geleden heb ik 3 Literflessen smirnoff en bacardi gedronken, en 2 of 3 blikjes pasao enz,.. op een anderhalf uur :rolleyes: ik was toen helemaal strontzat en wilde kebab gaan halen, ik moest toen van me fiets afstappen om te kotsen, ben terug op de fiets gesprongen, en ben van me fiets gevallen, op mijn neus. :rolleyes: + mijn fiets was op het eind van de avond kapot, en kben toen te voet met paar stomdronken vrienden naar huis gegaan (heeft trouwens lang geduurt, 1,5 uur voor 3 km) haha :mrgreen: :wave:

Ik denk dat ik dan ook wel die symptomen zou hebben en zo slecht kan ik nu ook weer niet tegen drank :tongueout:

Grrl

Vandaag, om te vieren dat de SE week voorbij was,
kochten ik en me chick 2 flessen Smirnoff en 2 flesjes
Cranberry Vodka. En we dronken een paar biertjes (en Bullit.)
Gewoon beetje aangschoten weet je wel?

Later hebben we nog een jointje gesmoked en toen was het
allemaal waterger, echt leuk dagje gehad joh! :grin: happyhappy!

Bovenaan