MetaalKonijn
Badass junkie
Na gisteravond, en vooral vanmorgen *bonk bonk bonk bonk bonk* zou ik zeggen dat ik na ongeveer 2,5 liter bier toch best wel dronken ben.

MetaalKonijn zei:Nee![]()
Halve liters boven alles. Eigenlijk is bier kut, maar om mysterieuze redenen beweert iedereen (including me) het tegendeel. :P
flash kieke zei:Elektronik_dynamite zei:wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn
het wil mij vanavond maar niet lukken
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken
Dan ben ik K.O.![]()

En verders ga ik de laatste tijd weinig uit, dus drink ook weinig.. Dusja als je dan wa drinkt dan gaat best snel Mr.jiho zei:na 4 blikjes bier (jupiler!!!! en als ik weinig geld heb carapils!!!!) voel ik het toch wel al
en als ik er nog 4 drink ben ik lekker tipsy/zat
maar meestal combineer ik alles door elkaar, sterke drank, wijn,bier, weed,... alles wat ik kan krijgen
en nog nooit gekotst van drank in m'n leven!![]()
![]()
![]()
En ben wel een paar keer goed zat geweest. Gelegenheidsgebruiker zei:Het onderwerp zegt het al..
Hoeveel moet jij drinken voor je dronken ben?
Het ligt er natuurlijk ook aan hoelang je erover doet maar laten we aannemen dat de pauzes tussen elk(e) glas/fles betrekkelijk kort zijn hehe![]()
Ik drink zelf meestal sterke drank dus dat wil wel vlotten (ik bedoel nu dus niet als je uitgaat maar over het algemeen), en na een halve liter rum (37.5%) ben k meestal wel echt dronken...
Ik heb 1 x toen ik mn grenzen nog niet kende in 3 teugen een halve liter opgedronken en toen wist ik niet meer wat ik deed dus daar heb ik wel van geleerd, maar verdeeld over een paar uurtjes (2/3) voel ik hem wel behoorlijk zitten.
Met bier weet ik het niet.. ik heb nog nooit genoeg bier om om dronken van te worden.
& 
ik was toen helemaal strontzat en wilde kebab gaan halen, ik moest toen van me fiets afstappen om te kotsen, ben terug op de fiets gesprongen, en ben van me fiets gevallen, op mijn neus.
+ mijn fiets was op het eind van de avond kapot, en kben toen te voet met paar stomdronken vrienden naar huis gegaan (heeft trouwens lang geduurt, 1,5 uur voor 3 km) haha

XTC-Dance zei:weet ik nietwordt wel snel dronken :P 2 weken geleden heb ik 3 Literflessen smirnoff en bacardi gedronken, en 2 of 3 blikjes pasao enz,.. op een anderhalf uur
ik was toen helemaal strontzat en wilde kebab gaan halen, ik moest toen van me fiets afstappen om te kotsen, ben terug op de fiets gesprongen, en ben van me fiets gevallen, op mijn neus.
+ mijn fiets was op het eind van de avond kapot, en kben toen te voet met paar stomdronken vrienden naar huis gegaan (heeft trouwens lang geduurt, 1,5 uur voor 3 km) haha
![]()
![]()