Hoeveel weed/hasj doe je in je joint?

Shroomie zei:
ik meestal 0.5 tot 1g in een joint, hangt er vanaf

idd, hangt er van af. Hoe ik me voel, hoeveel ik heb, en hoeveel zin ik heb om stoned te worden...

maar meestal tocht wel rond de 0.5 tot 1 gram in een joint. :D

Hm.. mijn joints zijn er dun en klein, en de verdeling wiet/tabak is meestal 60% wiet, 40% tabak, met hasj is dat ongeveer gelijk.. en ik haal zo'n 4-5 joints ut een gram (mensen noemen mijn joints anorexia joints; maar ik vind dat zelf gewoon lekkerder)

Ligt eraan...als ik een 5je in mijn eentje op zou roken zou ik denk ik een joint of 5 uit draaien. Als ik met anderen rook is het 2 à 3. Ik draai mijn joints inderdaad altijd erg dun. Ik rook nl altijd hasj maar doe zo min mogelijk tabak d'rbij en ja...hasj vult niet echt hè.

hoeveel gaat er bij jullie dan in een blundje, ik rook ze niet zo vaak maar als ik er een rook draai ik hem met ongeveer 1,5 a 2 gram wiet, dat komt lekker aan hee

wwaazzaapp zei:
hoeveel gaat er bij jullie dan in een blundje, ik rook ze niet zo vaak maar als ik er een rook draai ik hem met ongeveer 1,5 a 2 gram wiet, dat komt lekker aan hee

geen tabak alleen wiet meestal northern light special of diesel sour :D :stoned:

LiquidFantasy zei:
qinn zei:
LiquidFantasy zei:
ik draai er 3 uit een gram :).

ik ga er nu trouwens een draaien, wie smoked mee? :)

nu ben ik zeker te laat :P

ik had wel zin in een joint :P

jaa, nu issie al op.
spijtig. :rolleyes:

ja nogal :P

dan draai ik er maar zelf een als ik weer thuis ben
1gni.gif

Vraagje, is het volgens jullie mogelijk om 500 gram in 1 joint te steken? Een paar mensen willen me dus niet geloven op een ander forum, maar ik heb dan ook geen foto's, logisch dat het erg ongeloofwaardig klinkt.

Osi` zei:
Vraagje, is het volgens jullie mogelijk om 500 gram in 1 joint te steken? Een paar mensen willen me dus niet geloven op een ander forum, maar ik heb dan ook geen foto's, logisch dat het erg ongeloofwaardig klinkt.

volgens mij staat her recoor van de grootste joint van de wereld op 1 meter met de inhoud van 1 kilo wiet :P

dus tja, volgens mij kan het dan wel he...

LiquidFantasy zei:
ik draai er 3 uit een gram :).

ik ga er nu trouwens een draaien, wie smoked mee? :)

Ikkuh, ik ga er nu ook 1 maken :stoned: Voor vanavond :smoke: :love:

[/edit]

Hij is klaar, met extra veel weed :love: Zo, vanavond ben ik goed stoned :stoned:

kheb juist bluntje gerookt :smoke: kheb er ongeveer 3 ong 2 gram in gedraaid :wave: en kben facking stoned nie normaal was purple haze
maar wel rare haze blijkt me ben echt nog nooit zo stoned geweest pfff :P

normaal doe ik 0.7 a 1 gram in een joint

greetzzz

Hehe, veel plezier =)
Ik doe er denk ik het minste in van allemaal als ik het zo lees, ik denk zo rond de 0,12-0,15 gram wietkruimels (dus geen top) per joint.
Koop meestal 1 gram wietkruimels en daar draai ik er 6 a 8 van...

Ik rook nu rond de 7 jaar (ben 27) en ik moet zeggen, echt superstoned hoef ik niet meer te worden. Ik vind het vooral leuk om te roken en een beetje mellow achter de computer gamen of een filmpje kijken tijdens het smoken.

Heb ook 2x paddo's geprobeerd met een vriend/collega maar blijkbaar ben ik immuun voor die troep want het werkte niet echt bij mij? Jup, op een nuchtere maag, thee gezet enzo... maar noppes. 20 euro down the drain.
Ik houd t wel lekker bij een licht jointje^^

Ik rook altijd lekker puur :P , maar hoeveel er nu precies ingaat weet ik niet.
Ik haal ongeveer zo'n 12 jointjes uit een 20je.

maar nu even iets anders, kan het zijn dat er iets op je wiet zit ofzo, want ik heb nu wiet en geloof mij, daarvan ga ik echt trippen.

Jullie denken waarschijnlijk allemaal dat ik hier dik aan het zeveren ben, maar echt, van deze word je niet gewoon stoned, maar ik graak daar gewoon van in stownieland :P , zoals op dit moment :P .

ik draai uit een schoon grammeke toch ook minstens 4, maar ik rol ze dan ook niet heel dik hé .. Hangt ervan af hoe jij ze rolt, dikke toepen of stickies of de gulden middenweg :p

ligt eraan maar haal meestal uit 5 euro 1,5 joint en uit 10 euro 3/4 joints
en meestal gooi ik er zo min mogelijk tabak in

Ligt eraan of ik in mijn eentje of met meerdere mensen rook. Met meerdere mensen 3-4 joints uit een 5je, in mijn eentje een stuk of 7.

Uit een gram haal ik er tussen de 5 en 8; wiet iets meer dan hasj vaak. Ik draai dunne kleine joints, en rook er dan vaak meerdere. Vind ik veel lekkerder.

5-8vind ik wel veel, zit dan in mijn ogen te weinig in om in groep op te roken, alleen kan ik het heel mss nog begrijpen

Mr.jiho zei:
5-8vind ik wel veel, zit dan in mijn ogen te weinig in om in groep op te roken, alleen kan ik het heel mss nog begrijpen

Ik rook het vaak alleen. En in een groep werkt het prima; gewoon kettingblowen.

zolang jullie er stoned van worden maakt het mij allemaal niet uit
maar ik heb wel liever joints met wat meer weed in dan 0.1-0.2gr :wink:
:stoned:

Terug
Bovenaan