Holden dood?!

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Drientje zei:
Marla Singer zei:
Wat erg! R.I.P. holden! :(

Alleen hoe weet jij wie holden was?? Je hebt je pas op 2 mei hier geregistreerd...
Zegt de naam bier je iets?

Hidden... was bier, Holden was iemand anders. Een Antwerpenaar die een tijd verslaafd was aan coke. Hij was ook een fan van James Holden trouwens, vandaar z'n naam. Dacht ik.

Ik vind de reacties in dit topic ook erg ongepast. Heel kut! :( R.I.P.

Precies ja, hij was idd cokeverslaafd en fan van James Holden. Daar heb ik nog een heel gesprek met 'm over gehad, ontzettend sympathieke kerel. Wat een rotnieuws!

Berbatov

Bewuste gebruiker
Re: Hidden dood?!

Rabbithole zei:
Tevens eensch, omdat jij een krantenartikel met gebrekkige en beperkte informatie hebt gelezen denk je zeker alles van de omstandigheden af te weten. Alsof een ongeluk niet iedereen kan overkomen. Wat heb ik toch een hekel aan mensen die over alles denken te kunnen oordelen zodra ze er ook maar het minste of geringste over hebben gehoord. En zelfs al had hij voorzichtiger moeten rijden, verdient hij het dan om dood te gaan? Prima als je daadwerkelijk de botte hufter bent als je je voordoet, maar ga dan niet dit soort topics bevuilen en hou het lekker voor je.

Ik miste Holden al, wat een ontzettend aardige kerel was dat. Ik schrok me echt dood toen ik dit las, krijg bijna kippenvel aangezien een goede vriend van me 2 jaar geleden op bijna exact dezelfde manier om het leven is gekomen. Gecondoleerd voor zijn familie en nabestaanden, en rust in vrede Holden.

Helemaal mee eens. Ik kan me Holden ook wel herinneren en het was een heel aardige gast. Waarschuwde me in pm ook voor verslaving en leefde met me mee.

Zoiets gun je niemand, ik snap dan ook die zwakke pogingen om een statement te maken hierzo niet, omdat de mensen niet eens weten hoe het ongeluk daadwerkelijk gebeurd is. Verder ben je volgens mij ook niet helemaal goed in je koppie als je zoiets durft te plaatsen hier. Iets met geweten- of gevoelloosheid of zo.

deadlock

Badass junkie
ffs, Holden was een van de prettige gebruikers hier maar waarom zou ik me druk moeten maken om random persoon x die 350km verderop zijn auto om een boom vouwt? Ik heb verder niets denigrerends over de persoon an sich gezegd maar heb enkel mijn afschuw geuit over hoe iemand met gladheid rijdt. En het was glad rond die tijd. Ongelofelijk glad.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

deadlock zei:
Glad wegdek, onaangepaste snelheid; Eigen schuld dikke bult, wie de billen brandt moet op de blaren zitten, boontje komt om zijn loontje, gelukkig hoefde hij niet nog een val van het kabinet mee te maken, hij was maar een Belg en nu is hij dooooood DE HERINNERING BLIJFT VOOR EEUWIG IN GOOOOOOOGLE

deadlock zei:
ffs, Holden was een van de prettige gebruikers hier maar waarom zou ik me druk moeten maken om random persoon x die 350km verderop zijn auto om een boom vouwt? Ik heb verder niets denigrerends over de persoon an sich gezegd maar heb enkel mijn afschuw geuit over hoe iemand met gladheid rijdt. En het was glad rond die tijd. Ongelofelijk glad.

Had dan gewoon niks gezegd.

deadlock

Badass junkie

Petrovic zei:
Precies, en daarbij trek je conclusies waar je totaal niet van weet of die tot de werkelijkheid behoren.
Oh absoluut sorry dat ik conclusies trek aan de hand van een krantenbericht terwijl er hier helemaal niemand is die hem hier kent of daadwerkelijk van de omstandigheden afweet.

Betekent dit dat we er van uit kunnen gaan dat de Eyjafjallajökull niet is uitgebarsten maar dat het stemmingmakerij is? Media zijn tenslotte niet te vertrouwen!!1!!!1111

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

deadlock zei:
Oh absoluut sorry dat ik conclusies trek aan de hand van een krantenbericht terwijl er hier helemaal niemand is die hem hier kent of daadwerkelijk van de omstandigheden afweet.

Betekent dit dat we er van uit kunnen gaan dat de Eyjafjallajökull niet is uitgebarsten maar dat het stemmingmakerij is? Media zijn tenslotte niet te vertrouwen!!1!!!1111

Jij zegt dat het zijn eigen schuld was maar dat staat niet in dat bericht. Waar baseer je dat op?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

deadlock zei:
Petrovic zei:
Precies, en daarbij trek je conclusies waar je totaal niet van weet of die tot de werkelijkheid behoren.

Je snapt mijn punt en bent het daar ook wel mee eens, maar je maakte daar wel harde uitspraken (eigen schuld) waar je echt een stempel op zet. Zeg gewoon wat je wil zeggen.

Gemini

Badass junkie
Blablabla, wat een gezeik weer op elkaar.

Anyway, ik kan me Holden nog wel herinneren. Aardige kerel. Jammer dat het zo snel heeft moeten eindigen.

Eendagsvlieg

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vaag, Holden herinner ik me als een aardige dude. Ben voor de grap eens gaan zoeken op mijn andere nickname (mindgamer) in zijn postsgeschiedenis, en je ziet hele leuke reacties op mijn posts, van mister Holden himself:grin:

En je ziet wel wie hier de computer hackende autist is met weinig empathie. Wat een drol.

Mike

Bewuste gebruiker
R.I.P. Holden dan maar!

En, sorry hoor, maar wat onvoorstelbaar ongepast om in een topic waarin iemands dood bekend wordt gemaakt te gaan lopen welles/nietesen over het feit of zijn dood al dan niet eigen schuld is.

Zoals iemand anders al schreef: Er is een mens dood! Punt!

Beetje respect alsjullieblieft zeg....

deadlock

Badass junkie
Mike zei:

Want? Op mijn bord ligt een dood stuk beest. Als ik balans opmaak heb ik daar uiteindelijk meer aan.

Elohtibbar

Badass junkie
Wat ben jij ongelooflijk voorspelbaar. Overal de meest botte opmerkingen mogelijk maken, alleen om te provoceren. Get a life. :) Wat een trieste bezigheid.

Chris Pontius

Badass junkie
Rabbithole zei:
Wat ben jij ongelooflijk voorspelbaar. Overal de meest botte opmerkingen mogelijk maken, alleen om te provoceren. Get a life. :) Wat een trieste bezigheid.

Triest? Wat zou Deadlock nou nog zijn zonder zijn imago!?

Elohtibbar

Badass junkie
Dat ja, zonder z'n beledigingen en tactloze opmerkingen is hij helemaal niemand. Geen imago, geen gimmick, geen karakter. Wat een zielige jongen is het eigenlijk ook.

deadlock

Badass junkie
Rabbithole zei:
Ik provoceer in het geheel niet. Hey, het stikt hier van de boomknuffelaars en waarom is het *nu* opeens erger dat er een mens dood is dan een dier en wáárom zou ik er om moeten rouwen of RIP'en?

Als het nou ED was, dan tjah.

deadlock

Badass junkie
Rabbithole zei:
Dat ja, zonder z'n beledigingen en tactloze opmerkingen is hij helemaal niemand. Geen imago, geen gimmick, geen karakter. Wat een zielige jongen is het eigenlijk ook.
Nee inderdaad, helemaal niemand :') Ik heb echt de uitlaatklep DF in mijn leven nodig en mijn 'imago' is me allussie!

Elohtibbar

Badass junkie
Ik ben vaak zat inhoudelijk op je opmerkingen ingegaan. Nogmaals, je weet de exacte omstandigheden niet en kan er daarom niet over oordelen. En zelfs al was het z'n eigen schuld en kan er verder geen schuldige behalve hijzelf aangewezen worden voor zijn dood, verdient hij het dan om te sterven? Dus ongeacht wat iemand doet, hoe miniem iemands actie is en hoe desastreus en buitenproportioneel de gevolgen zijn, als iemand zelf iets heeft gedaan om dat te veroorzaken verdient iemand de gevolgen dan ook? En het is erger dan het dier wat op jouw bord ligt omdat dit een ontzettend aardige jongen was die redelijk wat mensen op dit forum kenden en mochten. En als we dierenlevens aan mensenlevens gelijk gaan stellen zijn we helemaal ver van huis, en kan ik ook wel met drogredenen aan komen zetten. Ware het niet dat ik niet van de omslachtige en misleidende retorica hou, anders zou ik wel vaker in discussie gaan met de bodemloze put die Deadlock heet.

deadlock

Badass junkie
Rabbithole zei:
Ik ben vaak zat inhoudelijk op je opmerkingen ingegaan. Nogmaals, je weet de exacte omstandigheden niet en kan er daarom niet over oordelen.
Dat noem jij inhoudelijk? Wat voor aanwijzingen heb jij dan dat het *niet* zijn eigen schuld was en uit welke bron heb je die?

En zelfs al was het z'n eigen schuld en kan er verder geen schuldige behalve hijzelf aangewezen worden voor zijn dood, verdient hij het dan om te sterven?
Hoezo verdient hij het dan? Als jij in een dronken bui in de gracht kukelt is dat je eigen schuld maar of je het verdient is een heel ander verhaal.

En het is erger dan het dier wat op jouw bord ligt omdat dit een ontzettend aardige jongen was die redelijk wat mensen op dit forum kenden en mochten.
Waarom is dat etisch meer verantwoord? Of krijgen we nu een aaibaarheidsfactorbullshitverhaal? Zo van "Otters zijn zo schattig want ze kunnen zulke leuke mensendingen doen met die kleine handjes en daarom moet iedereen er met z'n takken vanaf blijven maar jij bent een koe, wat zeg ik, een koe, je bent godverdomme een jas en een hamburger!"

En als we dierenlevens aan mensenlevens gelijk gaan stellen zijn we helemaal ver van huis, en kan ik ook wel met drogredenen aan komen zetten.
Ik wil graag weten welke drogreden ik hier heb gebruikt want misschien kan je me iets nieuws leren.

Ware het niet dat ik niet van de omslachtige en misleidende retorica hou, anders zou ik wel vaker in discussie gaan met de bodemloze put die Deadlock heet.
Omslachtig en misleidend? Je bedoelt volgens mij direct en eerlijk, iets wat ik al meerdere keren heb aangegeven.

Mike

Bewuste gebruiker
deadlock zei:
Mike zei:

Want? Op mijn bord ligt een dood stuk beest. Als ik balans opmaak heb ik daar uiteindelijk meer aan.
Tja, voorspelbaar...

Wat ben jij toch een onvoorstelbaar trieste hufter! Van het niveau (?) GS reaguurder.

En nee, je hoeft hier niet op te reageren want ik kan vanaf nu geen berichten meer van je zien. Het enige waar jij op uit bent is het kwetsen en provoceren van mensen, dood of levend, maakt jou niet uit.

Ik zou zeggen; ga eens op de treinbaan een trein provoceren of neem een acount bij Fok! Daar zit je beter op je plek.

Adios Kwal!

Eendagsvlieg

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Die Dreadlock toont totaal geen empathie. En probeert steeds zijn gelijk te halen.
Kerel, je bent intelligent, je hebt inzicht, waarom heb je steeds die bevestiging nodig? Onzeker kereltje. Schattig hoor.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Ik heb er medelijden mee dat hij zó overtuigd is van zijn gelijk, terwijl het er helemaal niet om gaat wie er gelijk heeft, die opmerkingen waren gewoon ongepast. Je kan psychisch gewoon niet gezond zijn als je niet inziet hoe belachelijk ongepast dat is. Of het is inderdaad een wanhopige puber op zoek naar aandacht, zoals velen op het internet.

Eendagsvlieg

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Daar schrok ik ook even van. Typisch een trekje van klassieke autisme, maar pas op! Straks zit mijn pc weer vol met virussen dankzij Dreadlock.

deadlock

Badass junkie
Eendagsvlieg zei:
Daar schrok ik ook even van. Typisch een trekje van klassieke autisme, maar pas op! Straks zit mijn pc weer vol met virussen dankzij Dreadlock.
Ja, Geendagsvlieg daarentegen zal de wereld redden :')

Drientje

DF-koning
deadlock zei:
Eendagsvlieg zei:
Ja, Geendagsvlieg daarentegen zal de wereld redden :')
Alweer een hoogstaand voorbeeld van vergevorderde volwassenheid.

Chapeau.

Tripper

Wijs gebruiker
Ook al is het je eigen schuld.. Hoeveel van ons zijn er ooit door het oog van de naald gekropen? Een ongeluk zit in een klein hoekje. De een heeft pech de ander heeft geluk. Ik weet hoe erg het is om vrienden te verliezen. Het is een kleine moeite om op bepaalde momenten je bek te houden voor de nabestaande of voor de mensen die er wel om geven.

Dat hij met een lach, de waarheid van het leven mag aanschouwen, dat hij niet met schaamte en droefenis terug hoeft te kijken op zijn eigen leven en dat van ons.

RIP

deadlock

Badass junkie
Drientje zei:
Alweer een hoogstaand voorbeeld van vergevorderde volwassenheid.

Chapeau.
"Hunnie begon"

Kom op zeg, dReadlock is de boeman maar Geendagsvlieg heeft ze allemaal op een rijtje!!1!!!!1elf!!1!

Bovenaan