Ik heb momenteel knallende hoofdpijn en vrij verkrijgbare apotheekmiddeltjes zoals paracetamol, aspirine en ibuprofen helpen niet (genoeg naar m'n zin). Op zo'n momenten zou ik alles slikken wat die tergende pijn zou kunnen wegnemen. Ik vroeg me af welke stoffen effectief kunnen zijn, zowel farmaceuticals als minder legale dingen, zodat ik volgende keer weet waar ik naar moet zoeken. Ik weiger gewoon die kutpijn te ondergaan als er ongetwijfeld een remedie tegen is, medisch verantwoord of niet.
Als ik bijvoorbeeld half bewusteloos ben door een stevige dosis opiaten (codeïne, morfine,..), ketamine of benzo's, lijkt het mij dat de hoofdpijn ook minder zal zijn. Kan iemand hier zijn kennis of ervaring over delen? Of als er bij de apotheek een middel op voorschrift ligt dat écht helpt, hoor ik het ook graag.
Als ik bijvoorbeeld half bewusteloos ben door een stevige dosis opiaten (codeïne, morfine,..), ketamine of benzo's, lijkt het mij dat de hoofdpijn ook minder zal zijn. Kan iemand hier zijn kennis of ervaring over delen? Of als er bij de apotheek een middel op voorschrift ligt dat écht helpt, hoor ik het ook graag.