Horecabaas gepakt met speedfabriek

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Leuke is dat ze denken dat ze het probleem hiermee oplossen, het blijft er toch wel met minder leuke bijkomende effecten als ze zo door blijven gaan. Leuk ethisch punt.

W.F.L.

Badass junkie
Petrovic zei:
Leuke is dat ze denken dat ze het probleem hiermee oplossen, het blijft er toch wel met minder leuke bijkomende effecten als ze zo door blijven gaan. Leuk ethisch punt.

Volgens mij weten ze maar al te goed dat zolang er vraag naar is er aanbod zal zijn. Shit moet ergens vandaan komen. :grin:

kaasbaas

Badass junkie
Flameon zei:
Hmmm die kroegbaas met zijn woorden .... ik weet van niks.
Ik betwijfel zoiets altijd maargoed

Als ik harddrugs maakte zou ik ook een schuur aan andere mensen afhuren en hen een groot percentage van de opbrengst geven :openmouth:.

Het blijft zonde :(.

exopolitics

Experimenterende gebruiker
bewijst maar weer eens dat ze alles gewoon maar moeten legaliseren. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen lichaam. Alles is zuiver en heel de drugs onderwereld valt meteen in duigen. Wel saai natuurlijk als het niet meer stiekem moet :P

kaasbaas

Badass junkie
exopolitics zei:
bewijst maar weer eens dat ze alles gewoon maar moeten legaliseren. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen lichaam. Alles is zuiver en heel de drugs onderwereld valt meteen in duigen. Wel saai natuurlijk als het niet meer stiekem moet :P

Sja dat gaat de regering nooit doen... Die willen natuurlijk nog geld verdienen aan ons... Die willen dat we allemaal kei hard werken "voor het land".. :openmouth:

Bovenaan