al jaren gebruik ik coke als uitgaansdrugs..ik ben heel lang op reis geweest en toen was het maanden niet beschikbaar en heb ik het wel gemist, maar was het gewoon niet anders. ik ben nu thuis en mag niet klagen over mijn leven, ik heb het goed. probleem is alleen dat ik heel erg snel verveeld ben, en als ik drink kan ik steeds minder vaak de behoefte aan coke tegen gaan. het lijkt wel steeds erger te worden. en ik kan ook niet om alcohol heen want iedereen die ik ken, en iedereen die ik niet ken, gewoon iedereen lijkt te zuipen tegenwoordig..jong oud, student, arbeider, manager, bejaard..pff als je al denkt even rust te pakken is er wel weer een feestje. en mensen die niet drinken, vind ik over het algemeen saai.. (sorry) ik hou van gezelligheid en lol en uitgaan en ik heb een uitlaatklep nodig, ik wou alleen niet dat het nu ineens altijd op coke moet uitdraaien..pff...verwend, verveeld, misschien moet ik een hobby zoeken? waarom is het zo goddamn lekker, waarom kan ik geen nee zeggen terwijl andere mensen er niet eens behoefte aan hebben. en wat ze schrijven over onzekerheid..ik ben helemaal niet onzeker..ik wil wel als ik gedronken heb niet lazerus overkomen en dan helpt coke ook..ik ben een zwakkeling. ik haat het