Ik wil eens een leuke vriendin -.-;

esth0r

Belezen gebruiker
postorderbruidje ?

dat soort dingen kan je niet triggeren of opzoeken, dat overkomt je gewoon, en zo leuk is het niet, ik ben smoorverliefd op mijn huidige vriend maar er zijn altijd kleine dingetjes die je ergeren, zo is hij bijvoorbeeld 20 kilo lichter dan ik, en dat vinden mensen raar en dat zit mij dwars. dat zou niet moeten, maar toch is het zo..

liefde gebeurt.

Sgt.Stedenko

Experimenterende gebruiker
wel, aangezien dit een forum is en jullie mij niet kennen het volgende:
Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer :confused:. Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat :confused:). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc)
De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden :confused:.
Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens :tearsofjoy:

Drientje

DF-koning
Sgt.Stedenko zei:
Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer :confused:. Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat :confused:). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc)
De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden :confused:.
Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij :grin:
en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens :tearsofjoy:

Ja, je bent natuurlijk meteen al je geld kwijt als je een relatie hebt! En je vrijheid ook want alle vrouwen zijn hetzelfde en we zijn allemaal geldwolven die willen dat je mee gaat als we naar de familie gaan en we vinden vooral dat je niet uit mag als we niet thuis zijn, dat je je pinpas af moet geven en niet naar andere vrouwen mag kijken, geen drugs gebruiken want dat past echt niet in een relatie en je bent verplicht om netjes om 3 uur in de nacht thuis te zijn want dan willen we gaan slapen en willen we een man naast ons die ons warm houdt.

O en seks, alleen als het ons uitkomt en anders help je jezelf maar want daar kunnen wij vrouwen echt niet aan beginnen...

Jezus, pffff, zo dat ben ik kwijt!

Ja dat dan weer wel he? Wel de lusten niet de lasten. :kots:

Sgt.Stedenko

Drientje zei:
Sgt.Stedenko zei:

Ja, je bent natuurlijk meteen al je geld kwijt als je een relatie hebt! En je vrijheid ook want alle vrouwen zijn hetzelfde en we zijn allemaal geldwolven die willen dat je mee gaat als we naar de familie gaan en we vinden vooral dat je niet uit mag als we niet thuis zijn, dat je je pinpas af moet geven en niet naar andere vrouwen mag kijken, geen drugs gebruiken want dat past echt niet in een relatie en je bent verplicht om netjes om 3 uur in de nacht thuis te zijn want dan willen we gaan slapen en willen we een man naast ons die ons warm houdt.

O en seks, alleen als het ons uitkomt en anders help je jezelf maar want daar kunnen wij vrouwen echt niet aan beginnen...

Voila! Jij begrijpt mij :grin: Beter kon ik het niet uitleggen :wink:

Mindgamer

Badass junkie
Ik ben ook veel liever alleen :)
Lichamelijke schade en liefde, doet lijden.
Uit voorzorg voor deze zwakkeling, probeer ik oogcontact te vermijden met vrouwen ook al zie ik dat ze mij leuk vinden. Dan kijk je een vrouw aan, word ze rood, gaat ze met haar haren spelen, krijgen volle lippen, krijgt een kleurtje in haar gezicht, kijkt je aan met glanzende ogen..
Het is allemaal leuk en aardig, maar er komen teveel emoties bij elkaar en achteraf is het heel vaak enorm pijnlijk. Snap wel dat mensen die zo diep in de knoop raken met zichzelf, uit eindelijk zelfmoord plegen.

Drientje

DF-koning
Sgt.Stedenko zei:
Drientje zei:
Sgt.Stedenko zei:

Voila! Jij begrijpt mij :grin: Beter kon ik het niet uitleggen :wink:

Totdat je mij ontmoet.... Niet dat ik mezelf in de verkoop doe, ik ben ook liever alleen want ook ALLE mannen zijn hetzelfde.

Sgt.Stedenko

Totdat je mij ontmoet.... Niet dat ik mezelf in de verkoop doe, ik ben ook liever alleen want ook ALLE mannen zijn hetzelfde.[/quote]

Een ontmoeting zie ik wel zitten: cinema, uiteten , dan gedaan, gewoon om te laten zien dat er nog "deftige mannen" bestaan (in onze term===> De Nieuwe Man) :grin:

Mindgamer

Badass junkie
Als de maatschappij dat zegt en jij daardoor je sociale contacten gaat opzoeken via een computer ook gemaakt door losers! Losers vormen de fundament voor kapitalisten :rock:

Sgt.Stedenko

Mindgamer zei:
Als de maatschappij dat zegt en jij daardoor je sociale contacten gaat opzoeken via een computer ook gemaakt door losers! Losers vormen de fundament voor kapitalisten :rock:

fjieouw, dan ben ik een winner :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Kan me wel beetje in vinden. Ben ook nog jong, 17jaar. Laatste echte relatie was 2jaar geleden.
Duurde 6 maanden. Af en toe mis ik het gevoel van 'echte liefde' nog wel eens. Het echt verliefd op elkaar zijn, bij elkaar willen zijn. Maarja, dan denk ik ook weer. Ik ben pas 17 :P Ik zie het allemaal wel. Wat Akin zegt klopt ook wel. Je moet niet gaan zoeken. Het komt vanzelf op je pad. Dat heb ik zelf ook gemerkt. Vandaar dat ik met vrienden lekker van het leven geniet. Zijn regelmatig meisjes bij, wie weet wat er nog kan komen. Ik ga er niet naar zoeken want het is niet dat ik perse een vriendin moet hebben. Het komt vanzelf wel :wink:

Mindgamer

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ben wel iemand leuk gaan vinden, we kunnen iig super goed met elkaar opschieten (en samen trippen :mrgreen: ). Wie weet komt er wat van.
Vrouwen die drugs gebruiken, gaan standaard vreemd.... :rolleyes:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindgamer zei:
Angramar Temenos zei:
Ben wel iemand leuk gaan vinden, we kunnen iig super goed met elkaar opschieten (en samen trippen :mrgreen: ). Wie weet komt er wat van.
Vrouwen die drugs gebruiken, gaan standaard vreemd.... :rolleyes:

Nou krijg je het halve forum op je dak denk ik :grin: . Iig: oneens

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
TrippyShit zei:
Ik weet dat het niet zo is natuurlijk. Maar helaas komt mij ervaring overeen met de stelling van Mindgamer :rolleyes:

Maar dan moet ik helaas vertellen dat zulke dingen al in de aard van het beestje zaten en dat dat waarschijnlijk niet alleen door drugs naar boven is gekomen.

Wel maken drugs je losser, dat zowiezo, maar meiden die zichzelf grenzen hebben gesteld en daarin geloven zullen niet zomaar vreemdgaan alleen omdat ze drugs op hebben.

TrippyShit

Badass junkie
vode zei:
TrippyShit zei:
Ik weet dat het niet zo is natuurlijk. Maar helaas komt mij ervaring overeen met de stelling van Mindgamer :rolleyes:

Maar dan moet ik helaas vertellen dat zulke dingen al in de aard van het beestje zaten en dat dat waarschijnlijk niet alleen door drugs naar boven is gekomen.

Wel maken drugs je losser, dat zowiezo, maar meiden die zichzelf grenzen hebben gesteld en daarin geloven zullen niet zomaar vreemdgaan alleen omdat ze drugs op hebben.

Dat klopt. Ik zeg niet dat het door de drugs komt. Ik zeg alleen dat het in mijn geval toevallig was zo was. Mijn 1e zin is daarom ook: Ik weet dat het niet zo is natuurlijk. :P
Gelukkig gebruikt in de tussentijd mijn rechterhand geen drugs :)

cropp

Badass junkie
noem me een mogool als het al ergens op DF staat en ik te lui ben om het uit te zoeken maar hoe oud is AT eigenlijk??

3970

Wijs gebruiker
Waarschijnlijk jouw leeftijd...misschien vormen jullie een leuk koppeltje. Alleen dan nog even uitvechten wie het vrouwtje moet spelen...

evil_kermit

Bewuste gebruiker
ik wil ook wel eens een leuke vriendin......heelaas heb ik de laatste tijd enkel aanhang van getrouwde vrouwen.Normaal geen probleem,ik doe wat ik wil.Nadeel => die mannen werken ook op mijn werk. :openmouth:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drientje zei:
cropp zei:
noem me een mogool als het al ergens op DF staat en ik te lui ben om het uit te zoeken maar hoe oud is AT eigenlijk??

AT is 17 ofzo, hij zit nog op het voortgezet onderwijs.

?? :openmouth: Met een IQ van 170 moe thij toch allang op de uni zitten?? :grin: :grin: :: d:;f :grin:

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
Ik wil sowieso niet trouwen of zo, ik wil gewoon een leuke meid waar ik mee ben, dus niet alleen een sekspop uit de kroeg. En dat van die gewillige dames en die shit, IK WIL GEEN SEKSPOP, Dat is het hele probleem.

jij doet aan blinden sex of niet?

Bovenaan