Ik ben al vanaf een jaar of veertien nieuwsgierig naar allerlei soorten drugs. Ik wil graag veel dingen uitproberen, niet alleen qua drugs maar ook andere dingen, ik ben zeer nieuwsgierig naar aard. Tot nu toe heb ik wiet, hasj, xtc en coke gebruikt. De eerste twee doe ik regelmatig de laatse twee allebei maar 2x. Maar sinds een tijdje heb ik steeds meer de behoefte om meer dingen uit te proberen. Ik heb dit forum opgezocht en lees dan de tripreports wat mijn nieuwsgierigheid stimuleert. Ik zou supergraag van allerlei drugs willen proberen, zoals LSD, salvia, ketamine, paddo's en speed, en ook combinaties willen problemen. Maar het probleem is dat ik weet dat mijn familie verslavingsgevoelig is. Ook ben ik nog jong, 16 jaar, en ik denk dat ik niet het karakter en de zelfbeheersing heb op met iets te stoppen. Vaak word ik in de verleiding gebracht om iets te doen. Het engeltje op mijn schouder zegt dan dat ik moet wachten tot ik ouder ben en moet afslaan. Het duiveltje op mijn schouder zegt dat een keer niet uitmaakt.
Mijn vraag aan jullie is wat jullie denken dat een goede leeftijd is om voorzichtig te beginnen met heftigere drugs dan de drugs die ik al een keer heb gebruikt, en tips om verleidingen en mijn nieuwsgierigheid te weerstaan.
Groetjes.
Mijn vraag aan jullie is wat jullie denken dat een goede leeftijd is om voorzichtig te beginnen met heftigere drugs dan de drugs die ik al een keer heb gebruikt, en tips om verleidingen en mijn nieuwsgierigheid te weerstaan.
Groetjes.