Ik word niet moe van opiaten?!

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ben ik een uitzondering of zijn er nog meerdere mensen die van opiaten net het omgekeerde effect krijgen. Ik ben nu bv nog wakker door de tramadol (het is 6uur in de ochtend) bij codeïne en morfine net hetzelfde.
De typische kwaaltjes heb ik wel, jeuk moeilijk kunnen plassen en moeilijk kunnen schijten en geen honger hebben. :-) Maar slaperig NEEN.

Tramadol is niet zo vreemd aangezien het ook een noradrenerge werking heeft.

Wat betreft die andere zou ik het niet weten. Ik zou alleen niet spreken van een tegenovergesteld effect alleen omdat je er niet slaperig van word.

zazzoo zei:
Ben ik een uitzondering of zijn er nog meerdere mensen die van opiaten net het omgekeerde effect krijgen. Ik ben nu bv nog wakker door de tramadol (het is 6uur in de ochtend) bij codeïne en morfine net hetzelfde.
De typische kwaaltjes heb ik wel, jeuk moeilijk kunnen plassen en moeilijk kunnen schijten en geen honger hebben. :-) Maar slaperig NEEN.

Ik word er ook niet echt moe van, ik waardeer mijn slaap sowieso altijd wel.

Ik kan gewoonweg niet slapen dan. Zeker bij tramadol lig ik gewoon wakker, benzo's werken dan niet meer.

zazzoo zei:
Ik kan gewoonweg niet slapen dan. Zeker bij tramadol lig ik gewoon wakker, benzo's werken dan niet meer.

ok, ik heb wel heel vaak dat ik heel licht slaap, veel dingen om me heen wel mee maak maar ergens slaap ik wel.

Terug
Bovenaan