Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Jadi zei:ja jullie hersentjes zijn nog niet volgroeid en loop je hersenschade op!!!En blijf met je fikken van die meisjes af, het had net zo goed mijn dochter kunnen wezen
![]()
Whaha, ok, ik draaide even door, pak me maar op leeftijdsdiscriminatie :P
(figuren die het nog niet doorhebben, niet op reageren) en heb geen dochter btw
![]()
royallicious zei:Damn bitch, 15 en nog geen wiet kunnen halen in fockin eindhoven?
Beetje normaal persoontje van 13 lukt het al om shit te krijgn in een klein dorp....
succes met je opblaaspoppen hea![]()
Jadi zei:Heb je wiet nodig om je "chicks" losser te maken?
Jadi zei:Heb je wiet nodig om je "chicks" losser te maken?
godver.Kijk daar heb ik nu geen problemen mee als ze het zelf proberen, maar alsjeblieft, laat mensen die voor eigen gebruik naar de shop gaan met rust!azgaza zei:Ik kreeg zelf trouwens wel gewoon in coffeeshops mee toen ik 15 was, werd eigenlijk nooit om legetimatie gevraagd, en nu al helemaal nooit.
Ja ander vraag je ff rond in vrienden kring, ik weet niet wie er spuiten en slikken heeft gezien maandag.davie zei:royallicious zei:Damn bitch, 15 en nog geen wiet kunnen halen in fockin eindhoven?
Beetje normaal persoontje van 13 lukt het al om shit te krijgn in een klein dorp....
In welk dorp tref je nu 10 shops aan. En geloof mij je krijgt echt niks mee als je 13 bent. Ik ben 25 en ze vragen soms aan mij nog legitimatie. Als eigenaar zijnde kijk je wel uit voor sluiting/boete te riskeren. Weet je wat een shop oplevert op goeie locatie, dan wil je echt niet dat je moet sluiten.
royallicious zei:Ja ander vraag je ff rond in vrienden kring, ik weet niet wie er spuiten en slikken heeft gezien maandag.davie zei:royallicious zei:Damn bitch, 15 en nog geen wiet kunnen halen in fockin eindhoven?
In welk dorp tref je nu 10 shops aan. En geloof mij je krijgt echt niks mee als je 13 bent. Ik ben 25 en ze vragen soms aan mij nog legitimatie. Als eigenaar zijnde kijk je wel uit voor sluiting/boete te riskeren. Weet je wat een shop oplevert op goeie locatie, dan wil je echt niet dat je moet sluiten.
Dat dorpie waar ze waren voor 1 grame coke "Breukelen" daar woon ik dus klein kut gat maar je krijgt hier als je vraagt als je 12 bent nog gewoon wiet.
Niet in shop die hebben we niet maar gewoon bij dealers.
johhhhhhhhh doe niet zo gevaarlijk man! Wiet en warmechocolademelk (vooral met slagroom) is echt levensbedreigend.. Schrijf anders straks ff een 'tripreport' hahahahahaDob zei:snackbek en ik gaan morge experimenteren met hasj, we gaan het smoke maar ook drinke we make chocolademelk met hasj erinwordt weer lekker stoned zijn hah

Lezen!, analfabeet! En hasj zachter uit de hoek? hahaha, jij hebt nog veel te leren...raging_bull zei:omg omg omg," het had net zo goed mijn dochter kunnen zijn"
Wat doe je hier dan man?
Ik ben niet echt het type wat mensen (in dit geval meisjes) gaat aansporen om te blowen. Ik ben wel de persoon die het wel vet zou vinden als m'n meisje zou blowen. Want in mijn visie is er niets beters dan samen met je meisje een blow roken.
En daarop geef ik gewoon het advies van ga ze geen wiet voeren, maar hasj want dat komt een heel stuk zachter uit de hoek.
Jadi zei:Lezen!, analfabeet! En hasj zachter uit de hoek? hahaha, jij hebt nog veel te leren...raging_bull zei:omg omg omg," het had net zo goed mijn dochter kunnen zijn"
Wat doe je hier dan man?
Ik ben niet echt het type wat mensen (in dit geval meisjes) gaat aansporen om te blowen. Ik ben wel de persoon die het wel vet zou vinden als m'n meisje zou blowen. Want in mijn visie is er niets beters dan samen met je meisje een blow roken.
En daarop geef ik gewoon het advies van ga ze geen wiet voeren, maar hasj want dat komt een heel stuk zachter uit de hoek.
raging_bull zei:En ik denk dat jij nog heel wat te leren hebt over de verschillen tussen wiet en hasj.
Hasj is veel puurder en er zit minder troep in. Vooral in de goede kwalitijd! Daarnaast smaakt hasj een stuk lekkerder dan wiet.
8 op de 10 wietjes in de shop is opgefokte kweek met bij sommige zelfs chemische troep er op om je nog stonder te maken. Door die combinatie van al die stofjes die je met wiet meer binnen krijgt ga je hard 'trippen'.
Ik krijg van wiet geen rustige en relaxte situatie..
pepito zei:Alle LOL op een stokje, dit topic is gewoon categorie "vragen om drugs"en verdiend dus gewoon een ban.....![]()
raging_bull zei:En ik denk dat jij nog heel wat te leren hebt over de verschillen tussen wiet en hasj.
Owja, laat mij je bron eens zien? En over de smaak denken veel mensen anders.raging_bull zei:Hasj is veel puurder en er zit minder troep in. Vooral in de goede kwalitijd! Daarnaast smaakt hasj een stuk lekkerder dan wiet.
Zal wel, en van weed ga je niet trippen, meer "spacen" (weer een lesje)raging_bull zei:8 op de 10 wietjes in de shop is opgefokte kweek met bij sommige zelfs chemische troep er op om je nog stonder te maken. Door die combinatie van al die stofjes die je met wiet meer binnen krijgt ga je hard 'trippen'.
pepito zei:Alle LOL op een stokje, dit topic is gewoon categorie "vragen om drugs"en verdiend dus gewoon een ban.....![]()
Hasj is veel puurder en er zit minder troep in. Vooral in de goede kwalitijd! Daarnaast smaakt hasj een stuk lekkerder dan wiet.
8 op de 10 wietjes in de shop is opgefokte kweek met bij sommige zelfs chemische troep er op om je nog stonder te maken. Door die combinatie van al die stofjes die je met wiet meer binnen krijgt ga je hard 'trippen'.

barry zei:raging_bull zei:En ik denk dat jij nog heel wat te leren hebt over de verschillen tussen wiet en hasj.
jij bent een sukkel![]()
van weed krijg je wel degelijk relaxte situaties je moet er gewoon niet te veel in doen.
en in weed zit heus niet veel troep hoor. het lijkt me zelfs dat je in hasj veel gemakkelijker troep kunt gooien.
en zoals jadi zegt van weed trip je niet.
ik dacht dat dit forum voor 16 en ouder was![]()
Jadi zei:raging_bull zei:En ik denk dat jij nog heel wat te leren hebt over de verschillen tussen wiet en hasj.![]()
Owja, laat mij je bron eens zien? En over de smaak denken veel mensen anders.raging_bull zei:Hasj is veel puurder en er zit minder troep in. Vooral in de goede kwalitijd! Daarnaast smaakt hasj een stuk lekkerder dan wiet.
Zal wel, en van weed ga je niet trippen, meer "spacen" (weer een lesje)raging_bull zei:8 op de 10 wietjes in de shop is opgefokte kweek met bij sommige zelfs chemische troep er op om je nog stonder te maken. Door die combinatie van al die stofjes die je met wiet meer binnen krijgt ga je hard 'trippen'.
Snackbek zei:pepito zei:Alle LOL op een stokje, dit topic is gewoon categorie "vragen om drugs"en verdiend dus gewoon een ban.....![]()
stel je niet zo aan zeg staat er ergens mag ik een dealer dan ?![]()
Purple haze zei:Wie gaat er nou op z'n 15de al blowen![]()