In hoeverre gaan speed en examens samen?

Intoxication

Bewuste gebruiker
Ik ben iemand aan de hogeschool en heb heel binnekort examens, en ik weet het nu al: dit wordt zwoegen tot onder mijn bureau ... ik studeer nu ook af en toe maar ik weet dat het anders niet gaat lukken..

Mijn vraag is nu, in welke mate gaan speed en studeren samen, ik heb het niet over compleet strakke dosissen maar 'wakker-houdende' dosissen zoals 30-50mg ... Gaat dit invloed hebben op het memoriseren van leerstof? Wat is er dan zo goed aan concentratiepillen? In mijn ogen ook drugs ... Dus graag geen uitleg i.v.m. speed is een drug, energiedrankjes niet e.d. ... Als er verklaringen zijn waarbij het echt niet goed is voor de hersenen wil ik dit graag horen.
Danku

Als je in de middag een lijntje neemt heb je de motivatie om úren lang door te leren en kan je daarna ook wel slapen.

Je zal wel geconcentreerd zijn, of je het onthoudt is een tweede. Wellicht razen je gedachten flink door je hoofd

Idd ik heb het meer over het kunnen onthouden v. leerstof op zulke kleine dosissen... Of het kan al dan niet voor je hersenen, Iemand een neurotische verklaring misschien waarom dit wel/niet kan?

Terug
Bovenaan