Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik denk dat je maar gewoon een ban gaat worden voor je mr. chip. GEEEN links naar andere verkoopsites of yhet nou drugs is of niet. Iemand als jij zou dit heel goed moeten weten. Ik overleg nog heel even maar ben wel een beetje klaar met je langzamerhand.
Het punt is een beetje dat hij ongeveer de meeste waarschuwingen heeft gehad van iedereen. Als we hem daarop voor de zoveelste keer aanspreken en we dan een bijdehande opmerking krijgen dat hij de regels niet begrijpt, na 5 serieuse waarschuwingen en 7jaar lid te zijn geweest, moeten we dan uitzonderingen blijven maken voor "alleen" mr_chip? Zou niet helemaal eerlijk zijn voor alle andere die wel direct een ban hebben gekregen.
Ook zouden we "misschien" wat milder zijn geweest als hij "normaal" op ons had gereageerd en niet met de opmerking: Nou jullie doen maar, ik zie het wel, of de regels zijn niet duidelijk (na 7 jaar lid en vele eerdere waarschuwingen).. enz
Het was duidelijk een link van een verkoper met prijs en al, vol in beeld, van een chemisch middel dat borax heet.
Een rechtvaardige zet van de mods.
En heel galant dat chip over een jaar terug mag komen.
Hopelijk gaat het dan ook beter met hem.
Precies dit. Eigenlijk had Chip gewoon een permanente ban moeten krijgen zoals in de regels omschreven staat en helemaal voor iemand die al meerdere kortere bans heeft gehad door het overtreden van die zelfde regels.
Buiten dit alles om lijkt het me sowieso voor chip beter even voorlopig niet met drugs in aanraking te komen. Direct of indirect via dit forum. Niet dat dit de rede is van zijn ban, maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.