azgaza zei:Als je geen aansteker hebt en wel een joint. En naar het gasfornuis moet lopen om dat rotding aan te steken.
Jadi zei:weet er nog 1, als je niet thuis bent en niks hebt om een tip te kunnen draaien
azgaza zei:Als je geen aansteker hebt en wel een joint. En naar het gasfornuis moet lopen om dat rotding aan te steken.
tot ziens wenkbrauwenRadeon915 zei:azgaza zei:Als je geen aansteker hebt en wel een joint. En naar het gasfornuis moet lopen om dat rotding aan te steken.
Ah, dat had ik gister ook. Loop ik naar het gasfornuis, joint in me smoel en bij het pitje houden om aan te steken.
Klik, klik, ga nou aan stom gasfornuis!, klik, klik, klik WOOSH!
tot ziens wenkbrauwen
matthijs zei:Bij mijn ouders hebben we inductie![]()
![]()
Waar ik zelf woon een gasfornuis waar je een vonkje uit kan laten springen zodat je geen aansteker nodig hebt.
matthijs zei:Dat denk ik niet.
Inductie geeft geen warmte af, maar magnetische stralen ofzoiets... De pan wordt wel warm maar de plaat niet (in theorie dan... natuurlijk maakt de pan de plaats ook wel heet. )
Johannes de Tripper zei:matthijs zei:Dat denk ik niet.
Inductie geeft geen warmte af, maar magnetische stralen ofzoiets... De pan wordt wel warm maar de plaat niet (in theorie dan... natuurlijk maakt de pan de plaats ook wel heet. )
Waar heb ik het dan over dat die plaat keirood word en ik bijna mijn gezicht aan brandde toen ik één opstak?

matthijs zei:Johannes de Tripper zei:matthijs zei:Dat denk ik niet.
Waar heb ik het dan over dat die plaat keirood word en ik bijna mijn gezicht aan brandde toen ik één opstak?
Hahahaha
Heeft een andere naam![]()
Oh shit.. ik weet het weer... jij hebt een KERAMISCHE PLAAT!!![]()
Johannes de Tripper zei:matthijs zei:Johannes de Tripper zei:matthijs zei:Dat denk ik niet.
Hahahaha
Heeft een andere naam![]()
Oh shit.. ik weet het weer... jij hebt een KERAMISCHE PLAAT!!![]()
Oja Keramische plaat, sorry my mistake..... Maar ik heb gewoon gas, dit was elders![]()
Daar heb ik in engeland te veel eravring mee gehad; en mijn ex al helemaal, die woonde daar en rookte in der tijd niet veel anders dan die troep en hij had gewoon geen normaal t-shirt meer over van de brand gaten. En littekens op zijn armen, handen en buik.. hahaha..raging_bull zei:Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in![]()
Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
Weednator zei:Wat vind jij zoal irritant aan jointen roken ?
Ik vind de droge mond die je krijgt nogal irritant !
raging_bull zei:Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in![]()
Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
leg is uit?-spaceman- zei:raging_bull zei:Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in![]()
oplossing: draai altijd met gouden/zwarte vloei! dan hoef je em niet binnenste-buiten te draaien!
maar je kan dr ook bijvoorbeeld silver voor nemen :P dat maakt dus niets uit-spaceman- zei:ik bedoel dan is het vloeitje smal genoeg (weinig papier).. het hele idee van binnenste-buiten draaien is toch zo min mogelijk papier roken... dus goud en zwart zijn daar ideaal voor aangezien je dan gewoon normaal kan draaien zonder veel papier te roken!
Jadi zei:Rookt er niemand puur hier op DF?Saivy zei:Hempy zei:Dat de joint zo snel op gaat.![]()
Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen.![]()
zeker wel relax high worde ipv stoned matthijs zei:Jadi zei:Rookt er niemand puur hier op DF?Saivy zei:Hempy zei:Dat de joint zo snel op gaat.![]()
Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen.![]()
Ik rook mijn hasj eigenlijk altijd puur ja.![]()
Jadi zei:weet er nog 1, als je niet thuis bent en niks hebt om een tip te kunnen draaien
Lapzwans zei:blyft een pure hasj joint wel brande dan? ik heb vaak zat pure wiet joints gerookt, is egt relax, maar hasj? of doe je er wel een beetje shag/peuke by?