Irritant aan jointen roken .

Moker

Bewuste gebruiker
als je het vloei wat over is weg brand en je wilt dan je joint op steken maar de aansteker is leeg is me nu al twee keer gebeurt :openmouth:

Loenatik

Experimenterende gebruiker
Geen blaadjes meer of iets om te drinken zoeken (tegen droge mond) op een zondag, of ergens waar geen winkels zijn.

Dat de helft van de porro is opgebrand door de wind

Als je blowt op straat en je komt iemand bekend tege die het niet mag weten

Of zonder wiet zitte, en niemand kan fixe. Wat nu met mij gebeurt...

Op het einde van de joint, dat het begint te branden in je keel

Osi`

Bewuste gebruiker
Het einde van de joint, tjah, geen wiet in dat stukje gooien hé? Hoef je het ook niet op te roken en kun je die peuk zo weggooie :wink:
Kgooi m'n peuk altijd pas weg als ik de tabak overheersend proef dan de wiet. En da's nog altidj niet aan het tipje.

Serenity

Badass junkie
Jadi zei:
weet er nog 1, als je niet thuis bent en niks hebt om een tip te kunnen draaien

Het bestaat niet dat je heulemaal niks hebt om 'n tip te draaien :P Zijn ontzettend veel andere opties.
treinkaartjes
omvouwstukjes van peukpakken
omvouwstukjes van kartonnen verpakkingen (bijvoorbeeld pannenkoekenmix, en zulke pakken heeft iedereen wel thuis?:P)
Stukje van 'n stevige schriftenkaft

etc :mrgreen:

Wat ik zelf irritant vind aan blowen is om 't met een grote groep te doen. Mensen gaan zeuren en ik voel me gehaast.
Of van die schijtvervelende ''spelletjes'' spelen om maar ZO SNEL MOGELIJK stoned te worden. Niks voor mij, vooral met wiet moet ik het rustig aan doen :mrgreen:

toooz

Belezen gebruiker
Het effekt en smaak dat zwaam verminderd na 4/5g van de zelfde wiet of hasj in korte tijd.

IS wel jammer

acidboy

Badass junkie
@ Serenity, inderdaad... je kan bijna overal wel een tippie van bouwen..

En blowen in grote groepen is klote, maximaal met zn 3-en eigenlijk, of 4 ofzo, en dan gewoon 2 joints. Geen gezeik..

Vrije Geest

Belezen gebruiker
dat ik weer de tip er te los in heb gedraaid en hij er net is uitgeflikkert :rolleyes: ...waarom vergeet ik dan ook weer om een vuurtje er onder te pleuren...pff...denken is moeilijk

azgaza

Badass junkie
Haha ja als je tip eruit valt.. ik draai soms met de tip er een stukje uitgestoken zodat ik door de trip naar binnen te duwen mijn joint strakker maakt, en dan trek ik hem er soms uit. Verder valt ie nooit letterlijk; maar dat is ook knap irritant want ik draai best strak, dus dat ding erin krijgen is dan practisch onmogelijk.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
vriendin van me doet dat ook jah..moet ik eigenlijk ook maar eens doen :P hij viel eigenlijk ook nie maar bleef tussen m'n lippen hangen en de rest ging wel mee...super droog zag 't er volgens mij uit :stoned:

Trippelicious

ik vind het irritant als je joint schuin trekt, je moet de hele tijd met je vuur zitte fokkenen en ook als je niets bij de hand hebt om en tipje te make en als je bij je thuis niet kan roken ivm ouders enzo, dan moet je altijd buiten gaan en dan kan je niet chill in de zetel hange ofzo.
Ik kan nog wel een paar dingen opnoeme maar alles heeft zijn nadelen he. Gwn niets van dit alles aant trekke en blijve roke :wink:

xPlaystationx

Ik vindt het ook irritant, als ik een droge mond krijg! Ik heb zelfs een x gehad dat ik zoveel had gerookt zonder te drinken, dat het een beetje verbrand was achter in me keel op me tong... :( Dusss dat.. :P

jcp

Bewuste gebruiker
Als m'n neef langskomt soms en dan een joint draait met zware shag en ik die dan zonder na te denken pak :angry:

Of als ik een droge bek heb en te lui/stoned ben om een glas drinken te pakken uit de keuken (4 meter lopen :rolleyes: )

Boner

Belezen gebruiker
Als je de enigste bent die wiet rookt van een hele groep, iedereen actief en jij stoned zoals een aap.

Of dat je tegen je ma moet praten :openmouth:

buzzy

Badass junkie
Boner zei:

'Je hebt weer geblowd, je hebt weer die bibber in je stem' :mrgreen:

Ook irritant is als je een mooie joint hebt geflapt dat dan halverwege je tip eruit kenkert en hij dus niet zo mooi meer is :P

Bored

Belezen gebruiker
Boner zei:

schijtirritant is dat ^^

en mensen die je uitschelden voor junk, vieze blower of iets dergelijks (als je aan het blowen bent) heb ik ook een hekel aan :rolleyes:

jcp

Bewuste gebruiker
Ik kan vaak pas echt ontspannen met m'n pa of ma praten als ik juist stoned ben...

jasper

Wijs gebruiker
wanner je parranoia wordt vann je joint.
Wanneer je muziek luistert, deze muziek afzet maar toch nog steeds de muziek hoort en deze dan afbuigt naar stemmen van de buren die precies over jouw roddelen of precies op de deur bonken.

Hoort er hier niemand geluidjes wnnr hij stoned is?

jcp

Bewuste gebruiker
Nog nooit last van gehad, maar ik kan me wel voorstellen dat dat irritant is ja :)

Wel es stemmetjes gehoord onder de invloed van VEEL xtc.
Zelfs wel eens een heel telefoongesprek met een vriend op een feest (veel lawaai om me heen) terwijl die vriend zijn telefoon uit had staan :mrgreen:

Bovenaan