Irriteren aan jezelf

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Irriteren jullie je wel eens aan jezelf als je onder invloed bent?? Ik vind mezelf vaak bijzonder vervelend aan het einde van een lange nacht op drugs...Ik probeer dan ook zo veel mogelijk mn bek te houden ivm de onzin die er uit me komt, maar het werkt meestal niet echt hehe..

BillyBilo

Badass junkie
Safire zei:
Irriteren jullie je wel eens aan jezelf als je onder invloed bent?? Ik vind mezelf vaak bijzonder vervelend aan het einde van een lange nacht op drugs...Ik probeer dan ook zo veel mogelijk mn bek te houden ivm de onzin die er uit me komt, maar het werkt meestal niet echt hehe..

Ik irriteer me meestal aan mezelf de dag na een alcohol sessie van een liter wodka, onder invloed van drugs in uitzondering van benzo's ben ik me meestal heel bewust van mezelf, onder invloed van pep word ik echt een geperfectioneerde versie van mezelf en hou ik m'n bek maar omdat ik de moeite niet wil nemen om op de onzin van anderen in te gaan, belachelijk toch, daar irriteer ik me dan in nuchtere toestand wel weer aan.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik kan mezelf soms vreselijk irritant vinden. Die "gekke" trekjes die ik steeds heb, echt verschrikkelijk. Vaak van die "gekke" trekjes als rondjes draaien met mijn handen :confused: , of neurien in mezelf :confused: , of over iemands armen strelen als hij mijn hand vast heeft :confused: . Dat zijn er maar een paar, ik heb elke keer wel weer een ander trekje, dat blijft in ieder geval dan weer verrassend, voor mezelf en voor de mensen met wie ik ben :grin:

Lana

Wijs gebruiker
Ik irriteer me, als ik uit ben met anti-drugsjes, stiekum op de plee aan t snuiven ben en iedereen naar huis wil, terwijl ik nog strak sta en nog volop door kan.
Dan zeik ik dat het nog geen tijd is en niet weg wil, terwijl iedereen doodmoe is en naar bed wil...
Weg avond... En dan ga ik dingen zoeken die ik nog alleen kan doen, of waar ik nog alleen naar toe kan. Ronduit irritant. Net als nou.
Ik ga zo de hond maar 's uitlaten denk. Is nog het minste waar ik m'n overtollige bewegingen in kwijt kan.

BooYa

Belezen gebruiker
irritant aan mezelf wanneer ik es ooit speed heb gesnoven en dat ik daarna mn bek niet kon houden terwijl ik een redelijk stil persoon ben :)
ook vind ik het soms irritant dat ik niet kan stoppen met lachen wanneer ik tampanensis heb genomen :)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Play_bunny zei:
Ik kan mezelf soms vreselijk irritant vinden. Die "gekke" trekjes die ik steeds heb, echt verschrikkelijk. Vaak van die "gekke" trekjes als rondjes draaien met mijn handen :confused: , of neurien in mezelf :confused: , of over iemands armen strelen als hij mijn hand vast heeft :confused: . Dat zijn er maar een paar, ik heb elke keer wel weer een ander trekje, dat blijft in ieder geval dan weer verrassend, voor mezelf en voor de mensen met wie ik ben :grin:
hihi :grin:

Ik heb echt vaak een lulkick.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Safire je lulkick is niet irritant, want je hebt altijd wel iets nuttigs te zeggen op zich.

Als ik te scheef ben vind ik mezelf vaak juist irritant stil en futloos, alhoewel ik dit weekend naar een avond doorhalen op de lsd en coke ik me juist heel opgewekt vond, totdat ik thuiskwam....:tongueout:

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik irriteer me zo vaak aan mezelf. Bij mijn laatste keer cocaine een paar dagen geleden voelde ik me enorm kut toen het uit begon te werken, ik werd bezitterig over de coke en had een hekel aan iedereen om me heen. Ik wilde dat ze oprotten en vertelde ze dat ook. Terwijl ik dit deed had ik wel in de gaten dat ik me als een enorme bitch gedroeg.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik vind mezelf alleen irritant als ik zo scheef ben als een kikker, inactief als de pest (ergens aan het begin van de ochtend dus), en toch nog iets willen doen, maar niet weten wat, omdat je ook nergens zin in hebt.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
soms zeg ik wel eens dinge die ik anders nooit zou zeggen of dat ie zo me mond uit vliegt en dan denk ik wtf dat had k beter niet kunnen zeggen :confused:

dat s wel irritant :beer:

Gruwelijk

Newbie
mwa irriteren
Zo af en toe als ik die kut smile niet van me hoofd af krijg heb ik vooral bij xtc
En als ik de volgende dag de foto's zie kan ik me ook goed aan me kop irriteren :grin:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Soms kan ik ook niet stoppen met praten, maar dat wil alleen zeggen dat ik me nog super goed voel. Andere hebben er op dat moment soms meer last van :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik vind het wel eens irritant als ik met m'n kaken loop te zwaaien als ik strak sta, ik heb het niet altijd maar als ik merk dat het wel het geval is, kan ik er ook niet makkelijk mee stoppen.

nutsss

Wijs gebruiker
Na overvloedig speedgebruik ga ik me irriteren aan alle stopwoordjes die ik dan eruit MOET gooien om die zeldzame stille stukjes zin toch mee op te vullen. Als het ware. dus. vanwege. omdat. zodoende. ja. ja?. nee? toch?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Onder xtc kan ik soms mijn gedachten niet stopzetten. Dan gaat het maar door in m'n kop. Vooral onzinnige ongeruste ideeen, over dat er dingen fout aan het gaan zijn, of op het punt staan fout te gaan.
De laatste keren had ik mezelf gelukkig op dat punt veel beter in de hand. Nu kan ik gewoon zeggen, stop hier ga ik niet aan denken, en dan concentreer ik me op de muziek, en dan gaat het prima. Beetje zoals je bij mediteren over onzinnige dingen kan gaan nadenken, en je dan weer moet concentreren op je ademhaling... :mrgreen:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik erger me dood aan alle ticks die ik dan krijg. Ik heb ze in het dagelijkse leven al lichtjes, maar onder pop of xtc zijn ze 10 keer zo erg.

caatje

Badass junkie
irritant: in een uur wel 5x naar de wc moeten gaan, als ik met een bepaalde vriendin samen ben haar dingen zeggen die me dwars zitten over haar (lui, klagen, commanderen van haar man) Soort van wereld verbeteraar ben ik dan soms. Of wat ik ook erg heb, denken dat een ander het niet naar zn zin heeft en dan constant vragen of ze het nog wel gezellig hebben. Altijd de zapper onder mijn beheer terwijl ik er niks mee doe.

Als ik dat zo eens lees dan ben ik een irritant persoontje :grin:

lj_bob

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Of wat ik ook erg heb, denken dat een ander het niet naar zn zin heeft en dan constant vragen of ze het nog wel gezellig hebben.

Heb ik ook! maar dan lijkt het echt of ze zielig/chagrijnig kijken... blijkt het helemaal niet zo te zijn :mrgreen:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
of als je aan het trippen bent dat andere mensen de hele tijd aan je vragen 'en wat zie je, wat voel je' (voornamelijk de niet-trippers hebben deze tik om de 10 sec.) Een paar keer vragen is niet erg, maar niet elke minuut :openmouth:

matthijs

Badass junkie
lj_bob zei:
caatje zei:
Of wat ik ook erg heb, denken dat een ander het niet naar zn zin heeft en dan constant vragen of ze het nog wel gezellig hebben.

Heb ik ook! maar dan lijkt het echt of ze zielig/chagrijnig kijken... blijkt het helemaal niet zo te zijn :mrgreen:

Had een maat van mij ook altijd. Pesten we hem nog steeds mee :tongueout:

caatje

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
of als je aan het trippen bent dat andere mensen de hele tijd aan je vragen 'en wat zie je, wat voel je' (voornamelijk de niet-trippers hebben deze tik om de 10 sec.) Een paar keer vragen is niet erg, maar niet elke minuut :openmouth:

Oh man daar word ik altijd zo moe van. Laat me met rust, en als je het echt wil weten: NEEM ZELF OOK WAT. :angry:

paupie

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
lj_bob zei:
caatje zei:

Had een maat van mij ook altijd. Pesten we hem nog steeds mee :tongueout:

hahaha een vriend van me heeft dat ook :grin: gaat ie altijd zeggen: ik heb het gevoel alsof ik ruzie met jullie heb. Terwijl dat dan helemaal niet zo is. Zeggen wij voor de grap ook wel eens tegen hem om hem te pesten :tongueout:

MissDior

Bewuste gebruiker
als ik me aan mezelf ga irriteren vraag ik anderen om me uit te schelden, waarna ik mezelf heerlijke schouderklopjes geef
goedzo kutwijf !! ga doooor ga doooor!!!!
hahaha!!!!
das best wel irritant vind ikzelf maar mn vrienden liggen altijd dubbel erom!!!

Supervlieg

Wijs gebruiker
constant in je zakken voelen of je portemonne, sleutels, telefoon etc. er nog wel inzitten - complete chaos (met onnodige schrikmomenten vandien)! heel irritant

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Irriteren aan jezelf is erg herkenbaar ja, vooral met XTC, ik vraag ook regelmatig of de mensen om me heen niet helemaal krankzinnig van mij worden. Ze zeggen altijd dat het wel meevalt, maar stiekem weet ik wel beter (:

Wacky

Badass junkie
Supervlieg zei:
constant in je zakken voelen of je portemonne, sleutels, telefoon etc. er nog wel inzitten - complete chaos (met onnodige schrikmomenten vandien)! heel irritant

Ha, maar dat heb ik ook als ik nuchter ben :)
Altijd controleren of ik die 3 dingen nog bij me heb, dat zit ook goed in mn hoofd geprent zodat ik die 3 dingen ook onder invloed niet kwijt raak.
Portemonee
Seutels
Tefoon.
Het is misschien vervelend daar aan te denken, maar als ik die 3 heb ben ik ook weer helemaal gerustgesteld en heb ik nooit meer dat idee van "zou ik niet nog iets moeten hebben, ben ik niet iets vergeten". Die 3 dingen zijn altijd de enige :)

bas410

Experimenterende gebruiker
Wacky zei:
Supervlieg zei:

Ha, maar dat heb ik ook als ik nuchter ben :)
Altijd controleren of ik die 3 dingen nog bij me heb, dat zit ook goed in mn hoofd geprent zodat ik die 3 dingen ook onder invloed niet kwijt raak.
Portemonee
Seutels
Tefoon.
Het is misschien vervelend daar aan te denken, maar als ik die 3 heb ben ik ook weer helemaal gerustgesteld en heb ik nooit meer dat idee van "zou ik niet nog iets moeten hebben, ben ik niet iets vergeten". Die 3 dingen zijn altijd de enige :)

ja, bij elke buitendeur PST checken is al tijden een gewoonte van me :P

Brandon

Bewuste gebruiker
mmh irritant mmmh niet echt veel :grin: denk meer dat andere mensen zich aan mij zullen irriteren dan ik aan mezelf :grin:
@ topicstarter : vind het helemaal niet irritant :wink:

Bovenaan