Irriteren aan jezelf

JewCookie

Wijs gebruiker
Safire zei:
Irriteren jullie je wel eens aan jezelf als je onder invloed bent?? Ik vind mezelf vaak bijzonder vervelend aan het einde van een lange nacht op drugs...Ik probeer dan ook zo veel mogelijk mn bek te houden ivm de onzin die er uit me komt, maar het werkt meestal niet echt hehe..

Ik hoef er geen woord aan toe te voegen!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
bas410 zei:
Wacky zei:
Supervlieg zei:
constant in je zakken voelen of je portemonne, sleutels, telefoon etc. er nog wel inzitten - complete chaos (met onnodige schrikmomenten vandien)! heel irritant

Ha, maar dat heb ik ook als ik nuchter ben :)
Altijd controleren of ik die 3 dingen nog bij me heb, dat zit ook goed in mn hoofd geprent zodat ik die 3 dingen ook onder invloed niet kwijt raak.
Portemonee
Seutels
Tefoon.
Het is misschien vervelend daar aan te denken, maar als ik die 3 heb ben ik ook weer helemaal gerustgesteld en heb ik nooit meer dat idee van "zou ik niet nog iets moeten hebben, ben ik niet iets vergeten". Die 3 dingen zijn altijd de enige :)

ja, bij elke buitendeur PST checken is al tijden een gewoonte van me :P

Raar :P ik heb dat dus ook, ik hou die drie dingen ook altijd samen, voordat ik ga slapen leg ik ze allemaal naast elkaar :tongueout:

matthijs

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
bas410 zei:
Wacky zei:
Supervlieg zei:
constant in je zakken voelen of je portemonne, sleutels, telefoon etc. er nog wel inzitten - complete chaos (met onnodige schrikmomenten vandien)! heel irritant

Altijd controleren of ik die 3 dingen nog bij me heb, dat zit ook goed in mn hoofd geprent zodat ik die 3 dingen ook onder invloed niet kwijt raak.
Portemonee
Seutels
Tefoon.
Het is misschien vervelend daar aan te denken, maar als ik die 3 heb ben ik ook weer helemaal gerustgesteld en heb ik nooit meer dat idee van "zou ik niet nog iets moeten hebben, ben ik niet iets vergeten". Die 3 dingen zijn altijd de enige :)

ja, bij elke buitendeur PST checken is al tijden een gewoonte van me :P

Raar :P ik heb dat dus ook, ik hou die drie dingen ook altijd samen, voordat ik ga slapen leg ik ze allemaal naast elkaar :tongueout:

kan hier niets meer aan toevoegen. De heilige drie-eenheid.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Hehe ik denk dat iedereen zich zeker wel is aan zich zelf irriteerd :P of aan de mensen waarmee je drugs gebruikt of juist aan de mensen die niet gebruiken.

Ik heb meestal de dag later zo'n gevoel van mooi spacde hem fucking hard wat zullen die mense wel niet denken. En dan zo ff later denk ik fuck it weetje iedereen spacde hem haha :P

Maarja soms merk ik wel aan me zelf dat ik vaag spacend zit te doen of me vriendin zegt het zo en dat let je er op en kan je vrij normaal doen :P hehe.

Ach ja wat gebeurt is, is gebeurt. We leven vandaag en niet gister :)

:wink:

Immo

Badass junkie
Wacky zei:
Portemonee
Seutels
Tefoon.

Daar heb ik ook altijd last van zeker als ik wat gebruikt heb.
Heb dan altijd het idee dat ik iets vergeet. :)

Brasco

Experimenterende gebruiker
Op XTC heb ik wel een paar keer gehad dat ik een control freak werdt.. alles in de gaten houden, en dan moest ik bijvoorbeeld iemand een bepaald nummer laten horen, omdat het zo fantastisch was, en dan had diegene daar niet echt zin in, maar dan toch proberen te overtuigen.. dat je enthousiasme zo groot is, dat je niet kan voorstellen dat anderen mensen om je heen misschien wel in een hele andere fase van hun space zitten.. Ik had dan t gevoel dat ik pas echt kan genieten als iedereen geniet en t even briljant vindt als ik.. de laatste keer had ik dit beter onder controle en kon ik makkelijk mn eigen weg vinden in een space en zelfstanding genieten van muziek :grin:

Lana

Wijs gebruiker
Ik kan me ook mateloos irriteren als ik vellekes aan m´n handen zie, van die nagelriemen-vellekes en die moeten er dan vanaf.
Of ik ga in nagels ´netjes´ maken en dan kan ik niet stoppen. Vervolgens heb ik de volgende dag geen nagels meer over. En píjn.....
Maar da´s gelukkig al lang geleden.
Vroeger zat ik ook altijd aan m´n haar te plukken, vlechtjes maken enzo tot m´n handen er zeer van deden.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Brasco zei:
Op XTC heb ik wel een paar keer gehad dat ik een control freak werdt.. alles in de gaten houden, en dan moest ik bijvoorbeeld iemand een bepaald nummer laten horen, omdat het zo fantastisch was, en dan had diegene daar niet echt zin in, maar dan toch proberen te overtuigen.. dat je enthousiasme zo groot is, dat je niet kan voorstellen dat anderen mensen om je heen misschien wel in een hele andere fase van hun space zitten.. Ik had dan t gevoel dat ik pas echt kan genieten als iedereen geniet en t even briljant vindt als ik.. de laatste keer had ik dit beter onder controle en kon ik makkelijk mn eigen weg vinden in een space en zelfstanding genieten van muziek :grin:

Klinkt bekend :flushed: Gelukkig laatste keren redelijk normaal en into me zelf gespace :sunglasses:

Anathema

Belezen gebruiker
Ik heb ook lichtelijk last om alles te controleren wat betreft, telefoon, sleutels, rest van de voorraad..

Maar laatste x ging ik zo hard, complete blackouts.. en maar denken, niemand heeft het door hoe hard ik ga..
Stond compleet te stuiken..
Onzin uit te kramen etc etc..

Heel irritant! :mrgreen: :grin:

BillyBilo

Badass junkie
Soms irriteer ik me achteraf aan mijn arrogantie, vooral naar zgn poëzie schrijvers die dingen schrijven die gewoon te lelijk "voor woorden" zijn

Fishhead07

Wijs gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Dat als ik eenmaal bezig ben met wat dan ook, moeilijk nee kan zeggen om het nog net wat gezelliger of spaceder te maken :rolleyes: .

Haha geweldige naam man :grin: ik heet ook pat whahah :P

Origineel :sunglasses:

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
Dat als ik eenmaal bezig ben met wat dan ook, moeilijk nee kan zeggen om het nog net wat gezelliger of spaceder te maken :rolleyes: .

heb ik ook een beetje last van, soms sla ik door en neem gewoon alles wat op mn pad komt op dat moment

daar irriteer ik me dan vaak pas aan als het is afgelopen dat dan weer wel :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
KETA- MOLE !!! zei:

heb ik ook een beetje last van, soms sla ik door en neem gewoon alles wat op mn pad komt op dat moment

daar irriteer ik me dan vaak pas aan als het is afgelopen dat dan weer wel :grin:

Ik ken dat gevoel. heb ik ook vaak denk ik huppa dat pak ik ff en dan straks dit en dit :P Maarja meestal kan ik me nog inhouden maar soms maak ik aardige combo's ja als ik later er aan terug denk. Tja altijd in kleine dosis.

Meestal combo wiet / hasj plus mdma en eerst pep. Nu keta plus wiet hasj en mis mdma of ghb ofzo :P maarja zie het wel is net waar ik zin in heb.

Vrede :wink:

Bovenaan