Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet om flauw te zijn, maar ik vraag me serieus af hoe men het voor elkaar krijgt om coke in zijn of haar ogen te krijgen als ze aan het snuiven zijn. Mij is het, gelukkig, nooit overkomen.Drugs Infolijn zei:Een hoornvliesontsteking geneest vaak vanzelf, maar vaak wordt deze behandeld met antibiotica (als de ontsteking bacterieel is). Waarom dit door cocaïne ontstaat is niet duidelijk, maar het zou kunnen dat door de verdovende werking van cocaïne (via snuiven komt de coke ook in de buurt van de ogen) men minder snel merkt dat het oog letsel heeft opgelopen.
Ja dat kan. Je ogen kunnen droger worden tijdens gebruik, net als dat je een droge mond kunt krijgen. Lenzen op droge ogen is geen succesSusanne zei:Is het schadelijk om lenzen in te hebben tijdens het blowen of XTC- of speedgebruik?
SirErick zei:Niet om flauw te zijn, maar ik vraag me serieus af hoe men het voor elkaar krijgt om coke in zijn of haar ogen te krijgen als ze aan het snuiven zijn. Mij is het, gelukkig, nooit overkomen.Drugs Infolijn zei:Een hoornvliesontsteking geneest vaak vanzelf, maar vaak wordt deze behandeld met antibiotica (als de ontsteking bacterieel is). Waarom dit door cocaïne ontstaat is niet duidelijk, maar het zou kunnen dat door de verdovende werking van cocaïne (via snuiven komt de coke ook in de buurt van de ogen) men minder snel merkt dat het oog letsel heeft opgelopen.