Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
badrangedboy zei:We geven geen extra voeding ofzo en ze krijgen genoeg zon (staan midden in de tuin) .
Flameon zei:meer water
badrangedboy zei:oke bedankt voor de reacties, ik zal zo snel mogelijk voeding kopen.
PepTalk zei:Ook in de volle grond kunnen ze van een bepaalde voedingsstof teveel opnemen, en is zomaar voeding kopen en geven geen slimme keus.
Lavalamp zei:PepTalk zei:Ook in de volle grond kunnen ze van een bepaalde voedingsstof teveel opnemen, en is zomaar voeding kopen en geven geen slimme keus.
Bloeivoeding die ook gelijk de PH aanpast lijkt mij toch wel een slimme keuze?![]()
Lavalamp zei:Oh, ik had geen idee dat hij op volle grond ging...
Maar die voeding regelt de PH van het water (kraantjeswater), dus het voedingwater is dan perfect.
Zo zal de grond toch ook langzaam aan die ph waarde overnemen of zit ik hier verkeerd?![]()
cracker zei:Wat laat misschien....
Hier gaat het om een buitenplant,,? gewoon opletten wat je geeft..
lijkt wel magnesium tekort,, maar in meeste gevallen,, gewoon in goede grond douwen,, wat reik is aan voedingstoffen, dan hoef je er weinig aan te doen, wel zorgen dat ze goed water krijgen.
Binnen ja altijd op coco's grond, ph daar doe ik niet aan.
Echt ph 5,8 a 6,0 my ass.
Mijn wietplanten dee ik niet corrigeren aan ph, en ze werden er beter op.
Klink raar maar is zo, gooi die ph meter de deur uit.
Misschien raar, maar ik hou het zo simpel mogelijk.
En als ik GEEN verschil in opbrengst heb,, waarom dat geklooi met die ph.?
Zelf weten....