nu maak ik waarschijnlijk ook wel een blunder door te vragen wat dex en 2cb isfrieten zei:Op Dour (een festival) had ik per ongeluk een dikke lijn 2cb opgesnoven, denkende dat het Dex was. Ik heb zwaar getript.
waar ik niet echt wijzer uit werdyouperdepoep zei:inderdaad, daar bestaat namelijk de zoekfunctie voor.
Briljant! En meteen duidelijk wat er aan de hand is....Supervlieg zei:Dus ik ga in de deurpost staan, groet ze met "Hoi ik ben Sietse, ik heb LSD op dus val me niet lastig".
J89 zei:het is niet echt een blunder maar wel een grappig verhaal
afgelopen zomer was ik met een groep vrienden naar awakenings festival
en het was 1 van me leipste drugs weekenden ooit geworden
eindstand, kzat met 1 maat thuis achter me pc.
nou die dag + nacht + dag, had ik 5 pillen, 1 gram coke, halve gram speed, 3 flugels ghb weggewerkt + 4 gram hasj opgerookt
dus ik zat daar met die vriend
en je kent wel als je veel drugs hebt gebruikt, dat je steeds vergeet waar je over praat
en wij hadden dit dus echt extreem erg
we waren over iets aan het praten (geen idee wat)
dus toen vergaten we waar het over hadden
vervolgens gingen we verder praten over dat we steeds vergeten waar we het over hadden
totdat we vergaten dat we het daarover hadden, dus begonnen we weer te praten over dat we steeds vergaten waar we het over hadden, zonder dat we wisten dat we het daarvoor daar ook over hadden maar dat we het vergeten waren. vervolgens vergaten we het weer
en zo ging het nog eens 2 x opnieuw, totdat we maar tot de conclusie kwamen dat we maar beter niet meer konden praten want het schoot toch niet op.
vervolgens vergaten we dat we die conlcusie hadden gemaakt
begonnen we weer te praten, om, jaja.. weer te vergeten waar we het over hadden
op begevemoment viel het gesprek stil, en hoorde we allebei kikkers kwaken (wtf, nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam, echt raar aangezien we het allebei hoorde)
maarja dat was het![]()
Nou je het zegt... da's wel apart.CHIASME zei:J89 zei:het is niet echt een blunder maar wel een grappig verhaal
afgelopen zomer was ik met een groep vrienden naar awakenings festival
en het was 1 van me leipste drugs weekenden ooit geworden
eindstand, kzat met 1 maat thuis achter me pc.
nou die dag + nacht + dag, had ik 5 pillen, 1 gram coke, halve gram speed, 3 flugels ghb weggewerkt + 4 gram hasj opgerookt
dus ik zat daar met die vriend
en je kent wel als je veel drugs hebt gebruikt, dat je steeds vergeet waar je over praat
en wij hadden dit dus echt extreem erg
we waren over iets aan het praten (geen idee wat)
dus toen vergaten we waar het over hadden
vervolgens gingen we verder praten over dat we steeds vergeten waar we het over hadden
totdat we vergaten dat we het daarover hadden, dus begonnen we weer te praten over dat we steeds vergaten waar we het over hadden, zonder dat we wisten dat we het daarvoor daar ook over hadden maar dat we het vergeten waren. vervolgens vergaten we het weer
en zo ging het nog eens 2 x opnieuw, totdat we maar tot de conclusie kwamen dat we maar beter niet meer konden praten want het schoot toch niet op.
vervolgens vergaten we dat we die conlcusie hadden gemaakt
begonnen we weer te praten, om, jaja.. weer te vergeten waar we het over hadden
op begevemoment viel het gesprek stil, en hoorde we allebei kikkers kwaken (wtf, nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam, echt raar aangezien we het allebei hoorde)
maarja dat was het![]()
Maar hoe weet je dan dat je die conclusie had gemaakt dan? en hoe weet je dat je daarvoor praatte over iets wat je vergeet? dat weet je dan toch niet meer![]()
![]()

Als je je een recent iets niet kunt herinneren, maar datzelfde de volgende dag wél kunt herinneren, dan zou dat betekenen dat bij jou informatie niet werd opgeslagen in het kortetermijngeheugen, maar wel in het langetermijngeheugen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, want dat weet ik niet, maar volgens mij is het wel heel uniek.J89 zei:de volgende dag
toen we allebei kapotgaar waren
lagen we beetje films te kijken en joints te roken
en kwamen we op begevemoment op het onderwerp van wat de fak we gedaan hadden toen we eenmaal thuis waren gekomen.
na een beetje dingen ophalen, begonnen we weer een beetje te beseffen en te herinneren wat we gedaan hadden. (6 u lang achter pc gezeten en alleen maar drugs gebruiken en onzin lullen ;p)
hebben jullie dat nooit dan? dat als je de volgende dag wakker word en je opeens dingen begrijpt en herinnerd waar je de dag ervoor nog niet eens bij stil stond of gewoon te wazig voor was om het te snappen
Ik begrijp je niet helemaal, bedoel je met 'peuk' een joint toevallig? :PRammelslakje zei:Niet echt m'n ergste drugsblunder (want zoveel verschillende drugs heb ik ook weer niet gebruikt) maar ik heb heel vaak als ik op feestjes, café's, in tussenuren als er in de lessen erna niks meer gedaan moet worden wat ik nog af heb, dat ik met nog een halve peuk achter me oor weer naar binnen ga... En dan schijnheilig huh nee gewoon gerookt zeggen en er vervolgens op gewezen te worden dat er nog een halve peuk achter me oor zit![]()
ik vind dat wel degelijk een blunderRammelslakje zei:Niet echt m'n ergste drugsblunder (want zoveel verschillende drugs heb ik ook weer niet gebruikt) maar ik heb heel vaak als ik op feestjes, café's, in tussenuren als er in de lessen erna niks meer gedaan moet worden wat ik nog af heb, dat ik met nog een halve peuk achter me oor weer naar binnen ga... En dan schijnheilig huh nee gewoon gerookt zeggen en er vervolgens op gewezen te worden dat er nog een halve peuk achter me oor zit![]()

Martijn. zei:Als je je een recent iets niet kunt herinneren, maar datzelfde de volgende dag wél kunt herinneren, dan zou dat betekenen dat bij jou informatie niet werd opgeslagen in het kortetermijngeheugen, maar wel in het langetermijngeheugen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, want dat weet ik niet, maar volgens mij is het wel heel uniek.J89 zei:de volgende dag
toen we allebei kapotgaar waren
lagen we beetje films te kijken en joints te roken
en kwamen we op begevemoment op het onderwerp van wat de fak we gedaan hadden toen we eenmaal thuis waren gekomen.
na een beetje dingen ophalen, begonnen we weer een beetje te beseffen en te herinneren wat we gedaan hadden. (6 u lang achter pc gezeten en alleen maar drugs gebruiken en onzin lullen ;p)
hebben jullie dat nooit dan? dat als je de volgende dag wakker word en je opeens dingen begrijpt en herinnerd waar je de dag ervoor nog niet eens bij stil stond of gewoon te wazig voor was om het te snappen
Zit er nu anders toch heel warmpjes bij, heb een goede baan en gebruik verstandigDeranged zei:Je vader heeft het er gewoon moeilijk mee dat hij zo heeft gefaald.
Inderdaad, en wie vind dat thc geen trip middel is mag wel een plakje komen proeven.plantenbak zei:haha denk dat de meeste mensen zich verkijken op die cakes :P

Stuur je ook op in luchtdichte verpakkingen?DrippTone zei:Inderdaad, en wie vind dat thc geen trip middel is mag wel een plakje komen proeven.plantenbak zei:haha denk dat de meeste mensen zich verkijken op die cakes :P![]()
DrippTone zei:Inderdaad, en wie vind dat thc geen trip middel is mag wel een plakje komen proeven.plantenbak zei:haha denk dat de meeste mensen zich verkijken op die cakes :P![]()
DrippTone zei:Ik stuur niks op en kom niet langs, maar jullie zijn van harte welkom.![]()
DrippTone zei:Inderdaad, en wie vind dat thc geen trip middel is mag wel een plakje komen proeven.plantenbak zei:haha denk dat de meeste mensen zich verkijken op die cakes :P![]()
haha ja zulke acties heb ik ook wel eens.. ik zeg dan maar gauw dat ik een artikel op internet heb gelezen ofzo :PSmile zei:Niet een blunder onder drugs, maar..
mijn moeder in een blije bui op zestienjarige leeftijd uitgelegd hoe moleculen, dosering, wegen van inname *en* effecten in elkaar zitten..
opmerking na anderhalf uur:
"Hoe weet jij dat eigenlijk allemaal?"
plantenbak zei:haha ja zulke acties heb ik ook wel eens.. ik zeg dan maar gauw dat ik een artikel op internet heb gelezen ofzo :PSmile zei:Niet een blunder onder drugs, maar..
mijn moeder in een blije bui op zestienjarige leeftijd uitgelegd hoe moleculen, dosering, wegen van inname *en* effecten in elkaar zitten..
opmerking na anderhalf uur:
"Hoe weet jij dat eigenlijk allemaal?"
Ik denk wel dat je dat doet inderdaad :') Alles voor zo'n ding xDAngramar Temenos zei:DrippTone zei:Ik stuur niks op en kom niet langs, maar jullie zijn van harte welkom.![]()
Zeg maar waar![]()