Je ergste drugsblunder

frieten

Newbie
Op Dour (een festival) had ik per ongeluk een dikke lijn 2cb opgesnoven, denkende dat het Dex was. Ik heb zwaar getript.

candise

Experimenterende gebruiker
frieten zei:
Op Dour (een festival) had ik per ongeluk een dikke lijn 2cb opgesnoven, denkende dat het Dex was. Ik heb zwaar getript.
nu maak ik waarschijnlijk ook wel een blunder door te vragen wat dex en 2cb is :flushed:

de GT

Bewuste gebruiker
met alle respect, maar dan ben je best wel een paardenreet.

als je op dex zoekt kun je uit de 3e hit opmaken dat het een soort speed is. voor meer info zou je die topic kunnen doornemen.

als je op 2cb zoekt kun je uit de 4e hit opmaken dat het een research chemical is. voor meer info zou je die topic kunnen doornemen.

Als je dan nog meer info wilt is het irreeel om te verwachten dat je dat hier in deze topic zou krijgen. Een hele uiteenzetting over wat het precies is in een drugsblundertopic. oke, back on topic dan maar? ik vermaakt me prima met de drugsblunders.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter

dan op de knop ernaast klikken

:wink:

J89

het is niet echt een blunder maar wel een grappig verhaal

afgelopen zomer was ik met een groep vrienden naar awakenings festival
en het was 1 van me leipste drugs weekenden ooit geworden
eindstand, kzat met 1 maat thuis achter me pc.

nou die dag + nacht + dag, had ik 5 pillen, 1 gram coke, halve gram speed, 3 flugels ghb weggewerkt + 4 gram hasj opgerookt :openmouth:
dus ik zat daar met die vriend
en je kent wel als je veel drugs hebt gebruikt, dat je steeds vergeet waar je over praat
en wij hadden dit dus echt extreem erg
we waren over iets aan het praten (geen idee wat)
dus toen vergaten we waar het over hadden
vervolgens gingen we verder praten over dat we steeds vergeten waar we het over hadden
totdat we vergaten dat we het daarover hadden, dus begonnen we weer te praten over dat we steeds vergaten waar we het over hadden, zonder dat we wisten dat we het daarvoor daar ook over hadden maar dat we het vergeten waren. vervolgens vergaten we het weer
en zo ging het nog eens 2 x opnieuw, totdat we maar tot de conclusie kwamen dat we maar beter niet meer konden praten want het schoot toch niet op.
vervolgens vergaten we dat we die conlcusie hadden gemaakt
begonnen we weer te praten, om, jaja.. weer te vergeten waar we het over hadden :tearsofjoy:
op begevemoment viel het gesprek stil, en hoorde we allebei kikkers kwaken (wtf, nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam, echt raar aangezien we het allebei hoorde)
maarja dat was het :grin:

J89

oja ik heb ook nog wel een paar andere grappige ghb blunders

ik ben 1 x out gegaan tijdens stagevergadering :grin:
en ook een paar x tijdens sex ;p
werd ik zelf gepijpt was ik nokkie gegaan, het meisje kon het niet zo waarderen ;p
andersom is het ook gebeurt, terwijl ik beneden bezig was haha

en uhm de droogste was in de trein
ik zat in me eentje richting huis in de trein
ik zat de krant te lezen en muziek te luisteren, terwijl ik al aanvoelde dat ik zodalijk out ging ;p
dus nouja, ik out gegaan. opeens ik word wakker, nog helemaal van de kaart
zie ik een allochtoonse man tegenover me, die me wakker schudde
en zei, snel jonge, je moet snel wezen.
ik nog half van de kaart pak in eerste instantie me ov
en hij zegt nee nee, jonge je moet opschiete,
ik kijk om me heen, hele trein leeg.
dus ik snel naar benede lopen
zag ik dat de trein al op het station stond, ik knopje indrukken
maar de deur ging niet open, ik weer terug naar die man.
ik zeg ja, kan je die deur openmaken, hij; nee, alleen conducteur en machinist hebben de sleutel. dus opeens begint die trein te rijden.
ik; kenkerzooi, begin door die trein heen te lopen/spacen
stopt die trein opeens, in een spoorkuil, recht tegenover de wijk waar ik woon.
ik kom vervolgens een vrouw (schoonmaker) tegen, die zich helemaal doodschrok van mij
dus ik vragen, uh kan je maar de machinist brengen, ik ben in slaap gevallen, en ik kan er hier wel uit, want ik woon hier tegenover. zegt ze, nee, kan je beter niet doen, want dan zou je een boete kunnen krijgen want je bevind je op dit moment op onbevoegd terrein :/
nouja toen heb ik nog maar een gtje gedropt, en een uur in de trein zitten wachten totdat ie weer terug naar het station ging:tongueout:

Drientje

DF-koning
Supervlieg zei:
Dus ik ga in de deurpost staan, groet ze met "Hoi ik ben Sietse, ik heb LSD op dus val me niet lastig".
Briljant! En meteen duidelijk wat er aan de hand is....

Mijn bunders bestaan voornemelijk uit het delen van je intiemste ervaringen met mensen je net kent(voornamelijk pep en MDMA), en denken dat je je vrienden gevonden hebt en tegen compleet vreemden aan staan praten met LSD op.

Ook een keer met MDMA, veel te veel genomen en op een hele verkeerde plek. In een of andere drukke kroeg tegen een jongen aan praten die ik wel heel aantrekkelijk vond. Beetje mee gezoend en gedanst. Toen hij naar de WC was kwam er ineens een negerjongen naast me zitten en aaide over mijn been. Ik vroeg: Wie the fuck ben jij nou weer? Hij: Hallo, jou geheugen is slecht, ik heb net nog met je staan dansen en lekker met je gezoend.
:confused:

MDMA van toen deed rare dingen met me..... :tearsofjoy:

Amaranth

Bewuste gebruiker
Geweldig topic om te lezen, heb niet echt blunders. Wel met alcohol op met veel te veel mensen achter elkaar gezoend, en met oud en nieuw lag ik echt om de 5 minuten weer op de grond :')

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
Na een behoorlijke periode met blowen gestopt te zijn, en ik destijds eigenlijk geen joints meer rookte maar slechts nog (flinke) waterpijpen, besloot ik weer eens naar de shop te gaan.
Dus op een zomermiddag liep ik naar de stad, kocht een gram wiet en stopte er nietsvermoedend een waterpijp mee, inhaleerde gulzig en behalve wat gehoest was alles ok...
..totdat ik lijkbleek wegtrok, begon te zweten als een os en te trillen als een rietje. Met knikkende knieen en binnenmonds gemurmel verontschuldigde ik me en liep naar huis. Althans, dat was het plan want verder dan het eerste bankje kwam ik niet. 'Savonds schrok ik wakker, en vervolgde mijn weg verdwaasd terug naar huis.
tollerantie.. achja.. een les die ik niet snel meer vergeet :wink:

CHIASME

Belezen gebruiker
J89 zei:

nou die dag + nacht + dag, had ik 5 pillen, 1 gram coke, halve gram speed, 3 flugels ghb weggewerkt + 4 gram hasj opgerookt :openmouth:
en je kent wel als je veel drugs hebt gebruikt, dat je steeds vergeet waar je over praat
vervolgens gingen we verder praten over dat we steeds vergeten waar we het over hadden
totdat we vergaten dat we het daarover hadden, dus begonnen we weer te praten over dat we steeds vergaten waar we het over hadden, zonder dat we wisten dat we het daarvoor daar ook over hadden maar dat we het vergeten waren. vervolgens vergaten we het weer
en zo ging het nog eens 2 x opnieuw, totdat we maar tot de conclusie kwamen dat we maar beter niet meer konden praten want het schoot toch niet op.
begonnen we weer te praten, om, jaja.. weer te vergeten waar we het over hadden :tearsofjoy:
op begevemoment viel het gesprek stil, en hoorde we allebei kikkers kwaken (wtf, nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam, echt raar aangezien we het allebei hoorde)

Maar hoe weet je dan dat je die conclusie had gemaakt dan? en hoe weet je dat je daarvoor praatte over iets wat je vergeet? dat weet je dan toch niet meer :confused: :)

Martijn.

Belezen gebruiker
CHIASME zei:
J89 zei:

Maar hoe weet je dan dat je die conclusie had gemaakt dan? en hoe weet je dat je daarvoor praatte over iets wat je vergeet? dat weet je dan toch niet meer :confused: :)
Nou je het zegt... da's wel apart. :tearsofjoy: Dat moet mij ook effe uitgelegd worden.

phy

Bewuste gebruiker
^Hij is vast de uitleg vergeten.

Ik ging met een maat van me naar een schoolfeestje toe. Omdat we toen árme studenten waren besloten we van te voren in te zuipen. Wij lustten toen wel wat, dus we hadden saampjes een fles vodka black label gehaald en hebben die gezellig bij hem thuis van kant gemaakt. Ging er goed in, en we kwamen lekker in de stemming.

Op een gegeven moment was het tijd om te gaan, dus wij stapten op de fiets. Nou fietsen we allebei aardig door, dus wij beginnen samen te karren!!! En het was heel koud buiten, dus ik kreeg al een flinke klap voor mijn kiezen, en dat harde fietsen hielp ook niet erg. Het bloed (met een halve liter vodka) steeg naar mijn hoofd en ik voelde me helemaal licht worden.

Daar aangekomen hebben we de fiets ergens geparkeerd en zijn we naar binnen gegaan. Ik moest echt flínk mijn best doen om nog nuchter over te komen voor de uitsmijters, omdat we anders geweigerd zouden worden. Maar dat was kansloos. Ik stond te zwabberen op mijn benen. Gelukkig kon mijn maat me vlug naar binnen trekken voordat de uitsmijters het doorhadden en daar stonden we dan.

Natuurlijk had ik nog steeds 'dorst' dus hebben we meteen een biertje gehaald. Ik weet nog dat ik de partyzaal inliep, En Tja... toen werd ik wakker en zat mijn moeder naast mijn bed...

Blijkt dat ik helemaal wazig werd tijdens dat feest. Mijn maat dacht; dit is niet goed en is met mij naar buiten toe gelopen. Daar heeft hij mij tegen een boom geparkeerd en daar heb ik zo ongeveer een kwartiertje gelegen, zodat hij een andere vriend kon bellen die met de auto kon komen. Die heb ik vervolgens helemaal ondergekotst. Hebben ze me thuis gebracht. Thuis gekomen ben ik schreeuwend en lallend naar binnen gehesen door ouders en vrienden (ik scheen nogal 'bewerkelijk' te zijn, hebben ze me onder de kraan gehangen en in mijn bed geflikkerd. Mijn moeder heeft de hele tijd naast mij gezeten om te kijken of het nog wel goed met me ging.

En ik moest die dag ook nog werken!!! In een viswinkel!!!!! Sjit ik was ziek!!!!!

Ik heb ook een keer uit de auto gehangen en een straatpizza van 100 meter gelegd (ook in een laveloze bui)

Alcohol is leuk :beer:
SJit gelukkig weet ik nu wel beter..

greenpower

Bewuste gebruiker
Een keer op vakantie in een warm land geweest. Ik had nog nooit echt goed gezopen, dus op een mooie avond met m'n broer naar de eerste de beste bar gegaan. Daar paar biertjes gedronken, was gewoon flex. Toen kwam er een jongen die we niet kenden maar het bleek ook een nederlander te zijn. Aan de praat geraakt en nog aardig wat bier gedronken.

Hij zei opeens: weetje wat nou echt lekker is, tequila, dat moet je echt een keer drinken. Zo gezegt zo gedaan. Shot tequila genomen en weer wat bier.

M'n broer houd van baco, dus daar ook 2 of 3 van gedronken.

Daarna wedstrijdje gedaan wie het snelste zijn bier op kan drinken, dus weer paar bier bestelt en atte (d?) maar.

Daarna zei die gast: weetje wat ook lekker is, sambuca, dat moeten we bestellen. Dat ook weer opgedronken en weer bier.

Ik voelde hem al lekker, elke keer als ik naar de wc moest ging het wat moeilijker en moest ik me steeds meer gaan vasthouden.

Daarna zaten er opeens, waarschijnlijk al langer maargoed:P, 2 mannen aan de tafel tegenover ons, volgens mij kwamen ze uit armenie of zoiets. Iniedergeval zo'n soort land.

We gingen ze nederlands leren, het enigste wat ik nog weet is dat we ze leerden: hoe dichter bij die 0 hoe strakker om de lul :P. Weet ook niet meer waarom maar vonden we toen grappig ofzo.

Dus hun helemaal blij dat de hele tijd lopen roepen(ze waren ook wel zat denk ik) en daarna kregen we wat te drinken van ze. Ik weet niet meer wat het was maar het brande een beetje en daarna kreeg je perensap.

Toen ging ik weer naar de wc en toen ging het mis, het was zo'n vies bouwvakker wc'tje. Dus ik koste en ging neer in die smerige wc.

M'n broer m'n vader belle: ja greenpower ligt op de grond je moet nu komen, snel kom nu!

In de tussse tijd heeft ie me nog helemaal verot gescholden.

M'n pa heeft een plastic stoel gepakt en me onder de douche gezet.

De volgende dag toen ik wakker werd zag ik m'n broer en die zei dat ze nog 60 eu van me kregen. M'n pa heeft het betaald en wou het niet terug :wink:.

De buren vertelt dat ik teveel limonade gedronken had en veel vet had gegeten en daardoor misselijk was.

Was wel kut, maar achteraf wel lache

:wave:

J89

de volgende dag
toen we allebei kapotgaar waren
lagen we beetje films te kijken en joints te roken
en kwamen we op begevemoment op het onderwerp van wat de fak we gedaan hadden toen we eenmaal thuis waren gekomen.
na een beetje dingen ophalen, begonnen we weer een beetje te beseffen en te herinneren wat we gedaan hadden. (6 u lang achter pc gezeten en alleen maar drugs gebruiken en onzin lullen ;p)
hebben jullie dat nooit dan? dat als je de volgende dag wakker word en je opeens dingen begrijpt en herinnerd waar je de dag ervoor nog niet eens bij stil stond of gewoon te wazig voor was om het te snappen

Martijn.

Belezen gebruiker
J89 zei:
de volgende dag
en kwamen we op begevemoment op het onderwerp van wat de fak we gedaan hadden toen we eenmaal thuis waren gekomen.
na een beetje dingen ophalen, begonnen we weer een beetje te beseffen en te herinneren wat we gedaan hadden. (6 u lang achter pc gezeten en alleen maar drugs gebruiken en onzin lullen ;p)
hebben jullie dat nooit dan? dat als je de volgende dag wakker word en je opeens dingen begrijpt en herinnerd waar je de dag ervoor nog niet eens bij stil stond of gewoon te wazig voor was om het te snappen
Als je je een recent iets niet kunt herinneren, maar datzelfde de volgende dag wél kunt herinneren, dan zou dat betekenen dat bij jou informatie niet werd opgeslagen in het kortetermijngeheugen, maar wel in het langetermijngeheugen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, want dat weet ik niet, maar volgens mij is het wel heel uniek.

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Niet echt m'n ergste drugsblunder (want zoveel verschillende drugs heb ik ook weer niet gebruikt) maar ik heb heel vaak als ik op feestjes, café's, in tussenuren als er in de lessen erna niks meer gedaan moet worden wat ik nog af heb, dat ik met nog een halve peuk achter me oor weer naar binnen ga... En dan schijnheilig huh nee gewoon gerookt zeggen en er vervolgens op gewezen te worden dat er nog een halve peuk achter me oor zit :flushed:

Hagelkaas

Newbie
Rammelslakje zei:
Niet echt m'n ergste drugsblunder (want zoveel verschillende drugs heb ik ook weer niet gebruikt) maar ik heb heel vaak als ik op feestjes, café's, in tussenuren als er in de lessen erna niks meer gedaan moet worden wat ik nog af heb, dat ik met nog een halve peuk achter me oor weer naar binnen ga... En dan schijnheilig huh nee gewoon gerookt zeggen en er vervolgens op gewezen te worden dat er nog een halve peuk achter me oor zit :flushed:
Ik begrijp je niet helemaal, bedoel je met 'peuk' een joint toevallig? :P

cropp

Badass junkie
Rammelslakje zei:
ik vind dat wel degelijk een blunder :wave:

J89

Martijn. zei:
J89 zei:
de volgende dag
Als je je een recent iets niet kunt herinneren, maar datzelfde de volgende dag wél kunt herinneren, dan zou dat betekenen dat bij jou informatie niet werd opgeslagen in het kortetermijngeheugen, maar wel in het langetermijngeheugen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, want dat weet ik niet, maar volgens mij is het wel heel uniek.

ik snap niet echt dat jullie er zo raar van staan te kijken ;p
kijk als je veel gezopen hebt ofzo, dan herinner je de dag erna nog weinig van
maar als ik veel xtc en andere middelen erbij heb gebruikt, heb ik juist op de avond zelf dat ik steeds alles vergeet, er niks van snap etc.
maar de dag erna komt beetje bij beetje alles weer naar boven
helemaal als je met diezelfde persoon bent met wie je de nacht ervoor ook was
en met hem aan het overleggen bent wat we nou precies hadden gaan n shit
stukje voor stukje krijg ik dan wel weer die uiterst domme conversatie's terug
waarvan ik toendertijd te wazig was om iets van te snappen

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Ik kom terug van een heftig avondje spacen en ik ga best wel hard
Dus ik kom binnen wil meteen naar boven

En me vader zegt ... kom eens ff zitten ik wil ff praten
ik zitten (ik had van die dwalende ogen en heftig last van wartaal)
En me vader zegt: WAT HEB JE GEHAD
Ik: Ja ik heb een beetje veel energy drank gedronken
Hij geloofde het eerst niet Maar daarna wel xD (Echt lucky)

cropp

Badass junkie
ooit op vakantie hadden we all inclusive, dus zo veel drank als je zelf lekker vind, en ik had dus veel te veel gedronken.

ik kreeg het gevoel alsof ik moest poepen, ben gaan poepen, toen dacht ik` he ik zit er nou toch, dus kan ik meteen wat drank er uit gooien`

ik dus over mijn stront heen gekotst, daarna werd ik zo moe dat ik in slaap viel langs de volle wc, waar mijn vader mij vind na een zoektocht van anderhalf uur.

hij was niet kwaad, hij vond het kijgrappig.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Een vriend van mij was jarig, en speciaal gingen we daarom een space cake bakken. Maar geen gewone cake, maar een super cake. 100gram cake spullen en daar 10 gram wiet en 7 gram hasj in.
Zo'n beetje de sterkste cake die we ooit hadden gebakken.
Die avond gaf hij ook zijn feestje en zouden we dan lekker een plak nemen.

Feestje was net begonnen en wij snijden die cake aan, een klein plakje genomen en maar wachten. Na dik een uur voelde we nog niks, behalve een lichte roes van een joint die al eerder was gerookt. Dus wij denken kut, die cake is mislukt. Hoe kan dat nou, vervolgens gaan blowen en bier gaan drinken.

2 uur na inname en 4 joints en 6 bier pp verder sloeg de cake in. En niet zo zuinig ook, de kamer begon te draaien en te 'shiften'. Ik kon geen gezichten meer onderscheiden en kon geen woord meer uitbrengen.

Na 1 uur zwaar te trippen en steeds dieper en dieper weg te zakken in een zwart thc gat, ging alles er uit. Kotsen en kotsen, verschikkelijk.
Toen op de bank gaan zitten en was meteen knock out.

Dit was 7 maanden geleden en heb nogsteeds over van die cake, 1 hapje is genoeg om lekker space te worden.
Maar nooit meer ga ik zuipen als ik denk dat de cake niet aan slaat, dat je dan niet meer cake moest eten wist ik al. Tenzij je cake heel licht is.

Toch wel een aardige blunder van mezelf aangezien ik toen ook al zat ervaring had om beter te weten. :tearsofjoy:

Ik heb er een paar.
Toen ik een jaar of 14/15 was kwamen we een discotheek niet binnen. We zij toen in een bos gaan drinken. Ik heb toen zo veel op dat ze me naar huismoesten dragen :'). Daar was me moeder niet echt heel blij mee.

Vorig jaar een excursie met mijn opleiding gehad naar Belgie. Daar heel de dag gezopen en s avonds laat nog een joint gehad. Dat ging niet echt goed. Een vriend is maar met me meegelopen naar het hotel aan de overkant van de straat. Onderweg een paar keer gekotst :').

Paar weken geleden uit geweest en super veel gezopen. Stel vrienden van me gingen broodje shoarma eten. Ik had zoveel op dat ik gewoon buiten heb staan slapen :') Gewoon een kwartier heb gestaan en heb staan slapen.... Vrienden vonden het wel grappig.

Smile

Newbie
Niet een blunder onder drugs, maar..

mijn moeder in een blije bui op zestienjarige leeftijd uitgelegd hoe moleculen, dosering, wegen van inname *en* effecten in elkaar zitten..

opmerking na anderhalf uur:

"Hoe weet jij dat eigenlijk allemaal?"

Chris Pontius

Badass junkie
Smile zei:

mijn moeder in een blije bui op zestienjarige leeftijd uitgelegd hoe moleculen, dosering, wegen van inname *en* effecten in elkaar zitten..

haha ja zulke acties heb ik ook wel eens.. ik zeg dan maar gauw dat ik een artikel op internet heb gelezen ofzo :P

Smile

Newbie
plantenbak zei:
Smile zei:

haha ja zulke acties heb ik ook wel eens.. ik zeg dan maar gauw dat ik een artikel op internet heb gelezen ofzo :P

Neeneenee, je moest een werkstuk voor scheikunde en biologie maken!

Bovenaan