Je ergste drugsblunder

Andrew

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Het enige dat ik kan bedenken is overmatig MDMA gebruik. Ik heb in al die jaren serieus nog nooit iets stoms gedaan. Wow, wat lijk ik ineens saai zo. Beter binnenkort maar iets doms plannen.
Dan wil ik mee doen, ik ben goed in domme dingen :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
hchooligun1994 zei:
Hallo allemaal,

Nog niet zo veel meegemaakt eigenlijk.. gebruik het pas sinds kort en dan ook alleen maar speed.

Zat eerst wel achter men laptop bij een raam, en elke keer als ik aan het type was zag ik in mijn ooghoeken een witte plek op het raam zitten, maar als ik dan keek was het weg... was toen rond de 60 uur op dus dacht dat het aan mezelf lag.. haha

Mvg,

En je bent 15/16, gaat goed dan

spacelord

Wijs gebruiker
Zakje wiet ligt voor me maar er zit lucht in. De lucht moet uit het zakje, wat is de snelste manier? euuhhm, AHA! ik sla er op met mijn hand dan gaat de lucht er langs voor wel uit!

KNAL

en daar spatte het zakje langs achter open en vliegt mijn 5 gram orange bud door de kamer. bye bye wiet

pascal828

Badass junkie
spacelord zei:
Zakje wiet ligt voor me maar er zit lucht in. De lucht moet uit het zakje, wat is de snelste manier? euuhhm, AHA! ik sla er op met mijn hand dan gaat de lucht er langs voor wel uit!

KNAL

en daar spatte het zakje langs achter open en vliegt mijn 5 gram orange bud door de kamer. bye bye wiet
Made me :tearsofjoy:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
vorig jaar 14 juli of juni...ging naar het concert van justin timberlake en had mezelf voorgenomen dat ik sowieso dronken aan wilde komen. was gewoon in een gekke bui. toendertijd blowde ik nog niet. maar goed, de gene met wie ik was blowde wel, en hij had een hasjjointje gedraaid die hij voor de coffeeshop op het terrasje oprookte. toen hij naar binnen ging om te pissen pakte ik de joint en begon er aan te trekken...waarom? geen idee, was gewoon benieuwd en dronken. in de metro op weg naar de arena heb ik mezelf en 3 andere mensen compleet ondegekotst. stond ik daar op station nog wat in amsterdam met me nieuwe outfit compleet onder de zwarte kots op weg naar een concert waar veel mooie dames rondlopen. geweldig natuurlijk. heb me kleding op het station weggegooid en in de arena een roze timberlake vest gekocht... :grin:
Ik vind die roze timberlake vest dan eig nog het ergste van je verhaal :mrgreen:

Flameon

Badass junkie
Glazen oog kapot laten vallen tijdens mijn leerlingperiode .... zes uur de kroeg uit, zeven uur aan het werk, rond half acht gebeurde het :wink:

Drientje

DF-koning
Zo heb ik een keer een kunstgebit stuk laten vallen. Ik moest helpen (ooit opleiding verzorgende gedaan) met het indoen. Maar ik had dat nog nooit gedaan en hij stuiterde eerst op de bedrand en toen op de grond in drie stukken. :tearsofjoy:

Emine

Experimenterende gebruiker
knolselderij zei:
heb ook wel ns per ongeluk naar mn vader gesmst dat ik keihard ging ipv naar een vriend. gelukkig snapte hij het niet

:tearsofjoy: :tearsofjoy: Damn echt beter dat je vader het niet snapte :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
-tomz0r zei:
Onder invloed van MDMA tegen iemand zeggen dat ik haar leuker vond dan mijn toenmalige vriendin :flushed:

Das niet slim, heb zelf ook al eens zwaar trippend gedacht dat het meisje dat met me meetripte mijn vriendin was (scheelde niet veel of ik zat erin, iets wat ik mezelf nooit zou vergeven). Drugs're bad mkay (niet allemaal natuurlijk :grin: )

Drientje

DF-koning
spacelord zei:
-tomz0r zei:
Onder invloed van MDMA tegen iemand zeggen dat ik haar leuker vond dan mijn toenmalige vriendin :flushed:

Das niet slim, heb zelf ook al eens zwaar trippend gedacht dat het meisje dat met me meetripte mijn vriendin was (scheelde niet veel of ik zat erin, iets wat ik mezelf nooit zou vergeven). Drugs're bad mkay (niet allemaal natuurlijk :grin: )
Daarom vind ik dat zulke dingen die gebeuren onder invloed nooit een reden zijn om ruzie te maken.

Je bent onder welke drugs dan ook (en dat merk ik aan mezelf) niet toerekeningsvatbaar voor eventuele misstappen.

Maar ik sta dan misschien ook veel vrijer in het leven betreffende relaties waardoor ik al makkelijk over zulke dingen denk.

-tomz0r

Belezen gebruiker
Drientje zei:
spacelord zei:
-tomz0r zei:

Daarom vind ik dat zulke dingen die gebeuren onder invloed nooit een reden zijn om ruzie te maken.

Je bent onder welke drugs dan ook (en dat merk ik aan mezelf) niet toerekeningsvatbaar voor eventuele misstappen.

Maar ik sta dan misschien ook veel vrijer in het leven betreffende relaties waardoor ik al makkelijk over zulke dingen denk.

Dat vind ik niet. Drugsgebruik moet geen reden te zijn om alles te doen en zeggen wat je wilt. Ik heb daar zo'n hekel aan. Mensen die een paar biertjes drinken, vreemdgaan en dan zeggen "ja ik was dronken" zijn gewoon idioten.

BacingsPen

Badass junkie
Het meisje van mijn dromen blijft de leukste.... Of ik nou Paddo's, coke, speed, weed, XTC of zelfs alchol heb gedaan.....

Juist het meisje van mijn dromen (het meisje op wie je verliefd bent...) maakt mij voor een paar minuten weer nuchter ''als het moment daar is'' ...

Als ik vreemd zou gaan heeft het meer met ''de situatie'' te maken dan met drugs...

Drugs versnellen alleen het proces?

Flameon

Badass junkie
BacingsPen zei:
Drugs versnellen alleen het proces?

Zeer zeker, het ijs is sneller gebroken en grenzen vervagen vind ik.
Soms een goed iets, soms een drugsblunder.
Zo ben ik ooit met een lieftallige collega in bed belandt na een goed feestje.
Was goeie nacht, of het nu goed is op het werk ....... ?!
Maar toch noem ik het geen blnder :d

Drientje

DF-koning
-tomz0r zei:
Drientje zei:
spacelord zei:

Dat vind ik niet. Drugsgebruik moet geen reden te zijn om alles te doen en zeggen wat je wilt. Ik heb daar zo'n hekel aan. Mensen die een paar biertjes drinken, vreemdgaan en dan zeggen "ja ik was dronken" zijn gewoon idioten.
Ik heb het niet over mensen die drugs als excuus gebruiken voor wat er gebeurt maar mocht het gebeuren dan zal ik er niet wakker van liggen.

Jouw standaard is duidelijk een andere. Ga niet lopen bashen.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Ik had een keer de geniale actie na 2 XTC pillen en om te verdwalen in mijn eigen buurt.

Ik had 2 XTC pillen kort na elkaar genomen (dat nooit meer) ik spacde hem helemaal van de wereld. Ik was bij een vriend en ze vriendin, ik ging even naar huis wat spullen halen en zou daarna terug komen. Ik dus op me fiets naar huis, ik weer terug gefietst stond echt vlak bij hun huis, ik helemaal in paniek opbellen ik ben verdwaald.. Ik was echt helemaal de weg kwijt, zowel letterlijk als figuurlijk whaha dat was een lijpe actie.

Ach joh zoveel drugs "blunder" momenten meegemaakt. Dat hoort er ook gewoon bij, lekkere vage, onhandige acties.

En daarnaast natuurlijk de nodige "dronken" acties whahahah.

:sunglasses: :wink:

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Ik was al stoned en kreeg een joint. Ik wou net een hijs nemen maar ik kreeg een lachkick en blies via de tip heel de joint leeg :(
Een pijpje vullen met hasj, iemand vroeg hoelaat het was en ik keek op mijn horloge. Hierdoor draaide ik het pijpje om viel alles op de grond :(

weed_smoker

ik was laatst in holly in rotterdam, was panja en stoooooooooooooned :stoned: :stoned: ...
ik liep dus die rokers ruimte in om een peukie te doen, maar ik kreeg hem maar niet aan. ik opnieuw aansteken en opnieuw en weer opnieuw, maar die peuk brande niet?!?! ik kon ook weinig zien want er scheen amper licht, dus liep ik naar een plek waar wat meer licht is...wat blijkt probeerde ik die peuk aan de filter kant aan te steken haha :flushed:

KoxBox

Badass junkie
weed_smoker zei:
ik kon ook weinig zien want er scheen amper licht, dus liep ik naar een plek waar wat meer licht is...wat blijkt probeerde ik die peuk aan de filter kant aan te steken haha :flushed:
Haha, the classics. Ook al zoveel gehad als ik strak stond op de MD en dat er mensen naar mij aan het kijken waren omdat ik mijn sigaret verkeerd aan het aansteken was. :grin: :smoke:

acidctje

Denken dat je acid niet werkt, vervolgens nog anderhalf keer zo veel nemen en een half uur later ineens helemaal van de wereld zijn.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
acidctje zei:
Denken dat je acid niet werkt, vervolgens nog anderhalf keer zo veel nemen en een half uur later ineens helemaal van de wereld zijn.

Dat is geen blunder, dat is onverantwoord met drugs omgaan.

Please correct me if I'm wrong.. :wink:

pascal828

Badass junkie
Woordenboek zei:
Blunder
Een `blunder` is een domme, onverantwoorde fout, met grote gevolgen voor de partij die de fout maakt. Een blunder kan het vervolg zijn van het niet waarnemen van signalen of het verkeerd interpreteren van beschikbare informatie.

acidctje

Nja ik vond het nogal vreemd dat ik na 2 uur nogsteeds zo goed als niets voelde.
En ik had ze laten testen op 90 mics.
Maarja, verder was het wel een leuke trip.

peace

Bovenaan