Touché.Mike zei:Is moderator worden op DF al niet stom genoeg?
![]()
Touché.Mike zei:Is moderator worden op DF al niet stom genoeg?
![]()
Dan wil ik mee doen, ik ben goed in domme dingenExceptional Insight zei:Het enige dat ik kan bedenken is overmatig MDMA gebruik. Ik heb in al die jaren serieus nog nooit iets stoms gedaan. Wow, wat lijk ik ineens saai zo. Beter binnenkort maar iets doms plannen.
touche,..hmmmm,dat woord komt mij bekent voor.Hoe is ie nou. On-topic;-naar huis lopen,terwijl me fiets nog bij het cafe stond.Thuis gekomen,denken van;ik ben wat vergeten,maar wat,..Exceptional Insight zei:Touché.Mike zei:Is moderator worden op DF al niet stom genoeg?
![]()
hchooligun1994 zei:Hallo allemaal,
Nog niet zo veel meegemaakt eigenlijk.. gebruik het pas sinds kort en dan ook alleen maar speed.
Zat eerst wel achter men laptop bij een raam, en elke keer als ik aan het type was zag ik in mijn ooghoeken een witte plek op het raam zitten, maar als ik dan keek was het weg... was toen rond de 60 uur op dus dacht dat het aan mezelf lag.. haha
Mvg,
Made mespacelord zei:Zakje wiet ligt voor me maar er zit lucht in. De lucht moet uit het zakje, wat is de snelste manier? euuhhm, AHA! ik sla er op met mijn hand dan gaat de lucht er langs voor wel uit!
KNAL
en daar spatte het zakje langs achter open en vliegt mijn 5 gram orange bud door de kamer. bye bye wiet
Ik vind die roze timberlake vest dan eig nog het ergste van je verhaalnicolai zei:vorig jaar 14 juli of juni...ging naar het concert van justin timberlake en had mezelf voorgenomen dat ik sowieso dronken aan wilde komen. was gewoon in een gekke bui. toendertijd blowde ik nog niet. maar goed, de gene met wie ik was blowde wel, en hij had een hasjjointje gedraaid die hij voor de coffeeshop op het terrasje oprookte. toen hij naar binnen ging om te pissen pakte ik de joint en begon er aan te trekken...waarom? geen idee, was gewoon benieuwd en dronken. in de metro op weg naar de arena heb ik mezelf en 3 andere mensen compleet ondegekotst. stond ik daar op station nog wat in amsterdam met me nieuwe outfit compleet onder de zwarte kots op weg naar een concert waar veel mooie dames rondlopen. geweldig natuurlijk. heb me kleding op het station weggegooid en in de arena een roze timberlake vest gekocht...![]()

Oom Klaas zei:En je bent 15/16, gaat goed dan
knolselderij zei:heb ook wel ns per ongeluk naar mn vader gesmst dat ik keihard ging ipv naar een vriend. gelukkig snapte hij het niet
W.F.L. zei:Oom Klaas zei:En je bent 15/16, gaat goed dan
Ik gebruik ook al van mijn zestiende speed, gaat lekker man.![]()

knolselderij zei:heb ook wel ns per ongeluk naar mn vader gesmst dat ik keihard ging ipv naar een vriend. gelukkig snapte hij het niet
-tomz0r zei:Onder invloed van MDMA tegen iemand zeggen dat ik haar leuker vond dan mijn toenmalige vriendin![]()
Daarom vind ik dat zulke dingen die gebeuren onder invloed nooit een reden zijn om ruzie te maken.spacelord zei:-tomz0r zei:Onder invloed van MDMA tegen iemand zeggen dat ik haar leuker vond dan mijn toenmalige vriendin![]()
Das niet slim, heb zelf ook al eens zwaar trippend gedacht dat het meisje dat met me meetripte mijn vriendin was (scheelde niet veel of ik zat erin, iets wat ik mezelf nooit zou vergeven). Drugs're bad mkay (niet allemaal natuurlijk)
Drientje zei:Daarom vind ik dat zulke dingen die gebeuren onder invloed nooit een reden zijn om ruzie te maken.spacelord zei:-tomz0r zei:Onder invloed van MDMA tegen iemand zeggen dat ik haar leuker vond dan mijn toenmalige vriendin![]()
Das niet slim, heb zelf ook al eens zwaar trippend gedacht dat het meisje dat met me meetripte mijn vriendin was (scheelde niet veel of ik zat erin, iets wat ik mezelf nooit zou vergeven). Drugs're bad mkay (niet allemaal natuurlijk)
Je bent onder welke drugs dan ook (en dat merk ik aan mezelf) niet toerekeningsvatbaar voor eventuele misstappen.
Maar ik sta dan misschien ook veel vrijer in het leven betreffende relaties waardoor ik al makkelijk over zulke dingen denk.
BacingsPen zei:Drugs versnellen alleen het proces?
Ik heb het niet over mensen die drugs als excuus gebruiken voor wat er gebeurt maar mocht het gebeuren dan zal ik er niet wakker van liggen.-tomz0r zei:Drientje zei:Daarom vind ik dat zulke dingen die gebeuren onder invloed nooit een reden zijn om ruzie te maken.spacelord zei:Das niet slim, heb zelf ook al eens zwaar trippend gedacht dat het meisje dat met me meetripte mijn vriendin was (scheelde niet veel of ik zat erin, iets wat ik mezelf nooit zou vergeven). Drugs're bad mkay (niet allemaal natuurlijk)
Je bent onder welke drugs dan ook (en dat merk ik aan mezelf) niet toerekeningsvatbaar voor eventuele misstappen.
Maar ik sta dan misschien ook veel vrijer in het leven betreffende relaties waardoor ik al makkelijk over zulke dingen denk.
Dat vind ik niet. Drugsgebruik moet geen reden te zijn om alles te doen en zeggen wat je wilt. Ik heb daar zo'n hekel aan. Mensen die een paar biertjes drinken, vreemdgaan en dan zeggen "ja ik was dronken" zijn gewoon idioten.
soldiermoney zei:Ik was al stoned en kreeg een joint. Ik wou net een hijs nemen maar ik kreeg een lachkick en blies via de tip heel de joint leeg![]()
Fishhead0707 zei:soldiermoney zei:Ik was al stoned en kreeg een joint. Ik wou net een hijs nemen maar ik kreeg een lachkick en blies via de tip heel de joint leeg![]()
...Haha, the classics. Ook al zoveel gehad als ik strak stond op de MD en dat er mensen naar mij aan het kijken waren omdat ik mijn sigaret verkeerd aan het aansteken was.weed_smoker zei:ik kon ook weinig zien want er scheen amper licht, dus liep ik naar een plek waar wat meer licht is...wat blijkt probeerde ik die peuk aan de filter kant aan te steken haha![]()

acidctje zei:Denken dat je acid niet werkt, vervolgens nog anderhalf keer zo veel nemen en een half uur later ineens helemaal van de wereld zijn.
Je hebt gelijk.Fishhead0707 zei:acidctje zei:Denken dat je acid niet werkt, vervolgens nog anderhalf keer zo veel nemen en een half uur later ineens helemaal van de wereld zijn.
Dat is geen blunder, dat is onverantwoord met drugs omgaan.
Please correct me if I'm wrong..![]()
Drientje zei:Je hebt gelijk.Fishhead0707 zei:acidctje zei:Denken dat je acid niet werkt, vervolgens nog anderhalf keer zo veel nemen en een half uur later ineens helemaal van de wereld zijn.
Woordenboek zei:Blunder
Een `blunder` is een domme, onverantwoorde fout, met grote gevolgen voor de partij die de fout maakt. Een blunder kan het vervolg zijn van het niet waarnemen van signalen of het verkeerd interpreteren van beschikbare informatie.
Drientje zei:Je hebt gelijk.Fishhead0707 zei:acidctje zei:Denken dat je acid niet werkt, vervolgens nog anderhalf keer zo veel nemen en een half uur later ineens helemaal van de wereld zijn.
Drientje zei:Sowieso, denken dat je acid niet werkt heb je ongeteste materialen en ben je slecht bezig.