Je weet dat je hard gaat als....

Sublimo zei:
seth zei:
Chris Pontius zei:
Ik wist dat belgië kut was, maar zó kut!? :lol: :lol:
Ik vertik het voortaan om het met een hoofdletter te schrijven.

hier is het zelfs illegaal om onder invloed te zijn...

Echt ? :eek: Dat wist ik zelfs niet. :lol:

Het wordt hier dan wel een serieuze boel... :P

het hangt in belgie wel EEEERRRGGG hard af van wat voor iemand je hebt als je wordt betrapt door buitenwippers of politie (bij een redelijke dossis natuurlijk)

bv als je gepakt wordt met een pilletje of 2 kan het zijn dat je een preek krijgt het moet afgeven en verder mag gaan

en de week erop terug gepakt wordt door iemand anders die het niet wist van vorige week en hier wel een groot probleem over maakt

Ivoos zei:
DDeeJay zei:
moet je toch al veel moete voor doen om op te vallen

Inderdaad, hier in Gent bvb moet je echt al veel doen voor de politie je lastig gaat vallen.

Het hangt er inderdaad vanaf wie wat wanneer. In gent zien ze ERG veel door de vingers, Bij ons ga je voor alles wat sterker is meer naar den bureau... De vorige burgemeester die nu minister van 'justitie' is heeft hier een NO-tolerance beleid ingevoerd. Zelfs weed zou een prioriteit moeten zijn. Gelukkig doen ze daar nog niet te heel moeilijk over.
Om de zoveel tijd krijgen we dan een politie actie, de bus komt aan, iedere passagier moet op een rij gaan staan en dan passeert de snuffelhond.

Dit is inderdaad de eerste keer dat we de handen in elkaar slaan', zegt Commissaris Filip Devriendt. 'De Lijn zorgt ervoor dat de bussen afgeleid worden naar de controleplaats op het stationsplein en dat iedereen moet uitstappen. In groepjes van twintig staan de jongeren op een rij en de drugshond loopt er voorbij. Wie safe is, gaat naar de controleurs van De Lijn en moet daar zijn vervoerbewijs tonen.'
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=J02GK88K

Sindsdien zijn er regelmatig zulke acties, pleintje met café's word afgesloten iedereen op rijen gezet enz, enz

DDeeJay zei:
ik heb nog nooit van deze controlles gehoord in belgie... gebeuren ze nog?

Hier in de streek alleszins wel. Samen met dienst immigratie ook trouwens. maar ik denk dat dat afhangt van politiezone tot politiezone.

de laatste was de 19e november

n zeven stations in de regio controleerde de politie woensdagavond 26 treinen. De actie kreeg de naam Pack 5 en is dus niet nieuw. Wel nieuw is dat de politie zich dit keer uitsluitend richtte op de stations van Kortrijk, Waregem, Harelbeke, Menen, Roeselare, Izegem en Ingelmunster en niet op autowegen. Het leverde heel wat resultaten op.I n totaal werden 1.550 personen gecontroleerd. Commissaris Devid Camerlynck van de federale politie: 'Bij vijf personen troffen we kleinere hoeveelheden softdrugs aan. Bij één man vonden we heroïne. Nog twee anderen hadden een mes bij zich en een luchtdrukpistool. Bij één illegaal kwamen nog andere zaken aan het licht. Er is tegen hem een proces-verbaal opgesteld voor witwaspraktijken. Hij had 13.500euro op zak. Dat geld is in beslag genomen.'
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=A032DCNU

fk.. ik heb altijd drugs op zak...

als ik het thuis laat ben ik bang dat iemand het vind ..

heb het wel verstopt in een axe busje dus ruiken zullen die honden dat wel niet denk ik zo ? met al die axe nee toch

DDeeJay zei:

heb het wel verstopt in een axe busje dus ruiken zullen die honden dat wel niet denk ik zo ? met al die axe nee toch

Ik ben er niet zo zeker van dat ze het niet ruiken, ik probeer zo weinig mogelijk op zak te hebben. Sowiezo rijd ik niet met de auto, en als ik mee ga met iemand, dan weet die persoon wat de gevolgen kunnen zijn als we betrapt worden. Openbaar vervoer is zowiezo te mijden als het vol met schoolgaande jeugd zit,
(alleen al om niet met een zenuwinzinking van de bus te stappen, nadat je en half uur 14 jarigen hebt moeten aanhoren, die op die en die zijn bek gaan slaan, en met dat en dat WIJF gaan neuken, terwijl ze nog geeneens haar op hun zak hebben).

Gewoon blenden in de massa, en er is altijd een kans dat je gepakt word. Regels van het spel zeker?

het hangt in belgie wel EEEERRRGGG hard af van wat voor iemand je hebt als je wordt betrapt door buitenwippers of politie (bij een redelijke dossis natuurlijk)

bv als je gepakt wordt met een pilletje of 2 kan het zijn dat je een preek krijgt het moet afgeven en verder mag gaan

en de week erop terug gepakt wordt door iemand anders die het niet wist van vorige week en hier wel een groot probleem over maakt
hangt inderdaad zwaar af van welke agent/security je hebt, was eens een jointje aan het roken achter het fuifcomplex komt er een securitykerel aangelopen "ja hebben jullie drugs op zak?" wij: "nee hoor" hij: " ah ok anders stop het even weg er komt namelijk een combi aangereden"
wat een vriendelijke meneer :) in die stad is er namelijk echt zero-tolerance tegen alles zelfs wiet. wat een klote stad , gelukkig ga ik daar niet meer uit en wordt het op feestjes waar ik nu heenga geen probleem gemaakt over drugs :).

Het hangt er inderdaad vanaf wie wat wanneer. In gent zien ze ERG veel door de vingers, Bij ons ga je voor alles wat sterker is meer naar den bureau... De vorige burgemeester die nu minister van 'justitie' is heeft hier een NO-tolerance beleid ingevoerd. Zelfs weed zou een prioriteit moeten zijn. Gelukkig doen ze daar nog niet te heel moeilijk over.
Om de zoveel tijd krijgen we dan een politie actie, de bus komt aan, iedere passagier moet op een rij gaan staan en dan passeert de snuffelhond.
die controles worden hier ook gedaan. Dit is wel enkel voor de jeugd , volwassenen mogen doorlopen :s

seth zei:
DDeeJay zei:

Ik ben er niet zo zeker van dat ze het niet ruiken, ik probeer zo weinig mogelijk op zak te hebben. Sowiezo rijd ik niet met de auto, en als ik mee ga met iemand, dan weet die persoon wat de gevolgen kunnen zijn als we betrapt worden. Openbaar vervoer is zowiezo te mijden als het vol met schoolgaande jeugd zit,
(alleen al om niet met een zenuwinzinking van de bus te stappen, nadat je en half uur 14 jarigen hebt moeten aanhoren, die op die en die zijn bek gaan slaan, en met dat en dat WIJF gaan neuken, terwijl ze nog geeneens haar op hun zak hebben).

Gewoon blenden in de massa, en er is altijd een kans dat je gepakt word. Regels van het spel zeker?

maar zijn het de bussen richting nederland en terug die ze controleren? want daar ben ik wel van bewust

maar als ik smorgens zo'n controle krijg opweg naar school ben ik wel gekloot...

nope gewoon een hoop random bussen, en dan nog liefst diegene die een hoop middelbare scholen aandoen! succes gegarandeerd... :kots:

luchtigtoetje zei:
Aardige Gestapo praktijken daar in belgie dan.. ben ik blij dat dat preventief fouilleren hier niet echt van de grond komt..

rara wat is de afkorting van gentse stads politie

iemand dan nog een leuk verstop plaatsje voor me in me kamer? :D

mijn moeder kuist wekelijks mijn kamer en nee niet omdat ik verwend ben maar ze heeft een "vermoedde"

leeg axe busje met pille erin heeft ze ooit al eens weg gegooit zonder dat ze wist dat er wat in zat :x

In een plastic zakje in de waterbak van de WC?

Kom op je kunt vast wel wat verzinnen. In een oud boek?

casettedoosje waar je de tanden uithaalt.
in je hoofdkussen
envelop getaped aan achterkant/onderkant bureau/kast/whatever
de kamer van je zus (en word het gevonden zit jij veilig)
pennenzak in je bureaulade
zak van een de kleren die in je kast hangen maar nooit draagt vb zomershort en in de winter winterjas
baterijvak in radio die toch in het stopcontact zit
computercase

ik zou lekker je computer open schroeven en het daarin plakken. let wel op dat het daar warm word.

of als je laminaat heb de vloer optillen onder je bed, en het eronder schuiven..

in een doos condooms, zal je moeder wel niet aankomen, denk ik?
in een hol beeldje, je kunt een schoenzool uithollen (liefst een paar dat je niet meer draagt),
kluisje(niets speciaals, zo'n gewoon simpel geldkoffertje)

Ben je eigenlijk meerderjarig? zoja, eis je privacy op. Zeg dat je wilt leren op eigen benen staan en ruim zelf je kamer op.

seth zei:
DutchCookie zei:
ik hield al mn drugs altijd in een hoesje van een game.

tot je moeder het uitleend aan een neefje van 12...

ik heb een neefje van 12 ofnee hij is nu 13, en die vraagt altijd zelf aan me of hij de games mag lenen. mn moeder zou nog niet weten hoe zo'n hoesje open moet laat staan dat ze weet welke ze moet hebben als mn neefje dat vraagt of dat ze uberhaupt een naam ervan kan onthouden :lol:

DutchCookie zei:
seth zei:
DutchCookie zei:

tot je moeder het uitleend aan een neefje van 12...

ik heb een neefje van 12 ofnee hij is nu 13, en die vraagt altijd zelf aan me of hij de games mag lenen. mn moeder zou nog niet weten hoe zo'n hoesje open moet laat staan dat ze weet welke ze moet hebben als mn neefje dat vraagt of dat ze uberhaupt een naam ervan kan onthouden :lol:

heroin_hero.gif

http://www.buzzedgames.com/play-4872-Heroin_Hero.html

DutchCookie zei:
seth zei:
DutchCookie zei:

heroin_hero.gif

http://www.buzzedgames.com/play-4872-Heroin_Hero.html

http://www.m0ar.org/4164
op een of andere manier is het nog verslavend ook.....

de muziek bij de tweede versie is leuker maar wel jammer dat je bij die alleen maar kan rondkijken en je bij de eerste ook nog daadwerkelijk moet spuiten :lol:

Ik had een zak mephedrone gewikkeld in papier onder mijn hardeschijf bewaart. Een plek waar iemand nooit zou zoeken!

luchtigtoetje zei:
Hahaha precies. Maar hoe werkt dit dan met mensenrechten? Of is bij anti dugs campagnes alles geoorloofd?
Daar hebben ze vast wel iets tegenstrijdigs op bedacht dat eigenlijk niet klopt, maar toch wel.

Net als dat je het recht hebt anoniem te zijn, maar je wel verplicht bent een legitimatiebewijs bij je te dragen. Ik vraag me nog altijd af hoe dat zit. Deadlock naamzoek.

shit, je weet als je hard gaat, als je een uur lang achter elkaar keihard in je vriendin stoot en niet klaar komt. 8)

niet negatief overigens hoor :D

Terug
Bovenaan